Capac torpedou

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 27-Iun-2007 23:52

si ca sa pun cd-playerul daca am vazut bine, scot rotitza de la vitezele ventilatorului, desfac un surub in spatele ei, si scot tot capacul ala afara???

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 27-Iun-2007 23:54

Deja suntem off-topic rau de tot. Poate imi raspunzi pe topicul cu montaj MP3 si alarma

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 16-Iul-2007 16:09

am luat capacul de torpedou de la Eurial cu 164 RON, la ATS fiind 235 RON, la Peugeot cu totul alta atmosfera, am rezervat piesa prin telefon, la ATS in schimb au raspuns la telefon dupa trei zile si dupa scandal la centrala. Pe ambalaj scrie peugeot 107 Citroen c1, deci e exact acelasi lucru. Sa stiti ca e cam de kko si nu cred ca o sa reziste prea mult. Desi e mai finisat decat m-am asteptat, nu are balamale. In loc de balamale are o muchie de plastic care se indoaie, la fel cum sunt la cutiile fetzelor de CD. Poate o rezista un an, dar dupa aceea sigur o sa se taie pt. ca nu este o solutie de uz intens.Bine ca a fost mai ieftin decat la ATS. :P

Alecs
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Dum 26-Aug-2007 10:51
Localitate: Bucuresti

Mesajde Alecs » Dum 26-Aug-2007 12:58

Xenon, as vrea daca se poate sa-mi trimiti si mie niste poze cu capacul ala...plsss! Astept rasp.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 26-Aug-2007 16:28

acum ma duc sa le fac si ti le trimit pe mail...

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 26-Aug-2007 16:46

DEZAVANTAJUL CAPACULUI DE LA TOYOTA AR FI CA ARE DESCHIDEREA MAI MICA SI NU ARE SUPORT DE PAHAR :lol: FRANCEZII ASTIA SUNT NUMAI CU GANDUL LA CONFORT :lol:

Alecs
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Dum 26-Aug-2007 10:51
Localitate: Bucuresti

Mesajde Alecs » Lun 27-Aug-2007 16:30

Am vazut si eu pozele! Ms mult! E util si sa sti ca eu chiar ma intrebam cum de masina asta nu are torpedou...nici prin cap nu-mi trecea ca tre sa-ti cumperi "usa" :o

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 27-Aug-2007 17:08

intr-un fel masina asta e pt ei o mare afacere. adica la 9400 cat am dat eu pe ea (si sa nu uitam ca am avut 600 euro reducere) poti cumpara un logan de 1,6 mult mai solid lucrat si cateva dotari in plus (jante , oglinzi incalzite, geamuri spate). avantajul acestor masini este ca beneficiaza de fiabilitatea incontestabila toyota si pe langa frigiderul de logan sunt extrem de "fun to drive". dar daca privim rational si obiectiv este o masina cu compromisuri multe : lipsa capac torpedou, geamuri pe spate cu deschidere ciudata, nu are comanda dubla la sofer, imi este f greu in mers sa deschid geamul din dreapta (contactul nu are un loc special pe usa, ci este pus in locul unde trebuia sa fie manivela la cele manuale, exact ca cele care le pui in targ), antifonare 0, nu are contacte electrice pe toate usile si ori cumperi contactele, ori montezi alarma cu senzori volumetrici (daca vrei alarma), nu are muzica fratilor la 9400 de euro, nu are preechipare pe spate, nu are scut, nu are manere de viraj , nu are un hayon cu deschidere completa, nu are lumina in portbagaj etc., etc.
si cu toate astea, se conduce super!!!! :D e foarte tare!
daca esti pasionat de condus cumperi un triplet, daca esti un simplu sofer din marea masa a anonimilor care vrea sa aiba o masina noua cumperi un logan si o sa fii sigur multumit.
masinutele astea trei nu sunt confortabile (mai putin scaunele ca alea sunt super) dar in oras pana in 70-80km/h fac legea, suspensia tare iti da sentimentul de siguranta si control si nici pe sosele nu se descurca rau.

Alecs
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Dum 26-Aug-2007 10:51
Localitate: Bucuresti

Mesajde Alecs » Lun 27-Aug-2007 17:41

Ai dreptate. Masina in sine e super! dar finisajele lasa de dorit! Pacat.... iar treaba cu geamul din dreapta m-i se pare cel mai mare inconvenient... tre sa ma aplec in toata masina sa-l deschid...mai imi intra si schimbatoru in coaste :)! Puteau si ei sa mai puna un buton pe usa soferului....dar asta e, poate imi pun eu!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 27-Aug-2007 17:46

sa stii ca nu schimbatorul intra, ci prinderea de la centura care in loc sa fie flexibila cum aveam si la dacie, este o bucata de tapla ambutisata.

Alecs
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Dum 26-Aug-2007 10:51
Localitate: Bucuresti

Mesajde Alecs » Lun 27-Aug-2007 17:51

Bingo! ai mare dreptate :D deci si tu o patesti! Ai grija de acum incolo! :D

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 27-Aug-2007 18:03

o patesc zilnic, e chiar enervant, ma mir ca nu am vanatai, nu stiu daca se gaseste o prindere flexibila ca as pune imediat.

Alecs
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Dum 26-Aug-2007 10:51
Localitate: Bucuresti

Mesajde Alecs » Lun 27-Aug-2007 18:24

Dar daca intradevar fac o legatura ( bineinteles nu eu, la un service specializat ) sa mai pun un buton pe usa sau undeva mai la indemana, pierd garantia? dar mai ales, crede-ti ca se poate face asa ceva?

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 27-Aug-2007 19:06

cred ca ai putea, dar ai face o mica tiganie. poate doar sa renunti complet la butoanele actuale cu tot cu suporturile lor de pe usi, si sa montezi doua butoane (cu comanda dubla la sofer de la un sistem de geamuri aftermarket. dar nu stiu daca le gasesti separat sau doar la set cu macaralele care set costa cam 200 euro pe la firmele de alarme. oricum nu cred ca e prea frumos pt ca sunt numai pe negru.
in schimb se poate monta fara a modifica estetica interiorului modul de impuls (am vazut pe you tube) si e mai usor sa te apleci in dreapta scurt decat sa stai cocosat si cu centura-n coaste pana cobori geamul.

Alecs
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Dum 26-Aug-2007 10:51
Localitate: Bucuresti

Mesajde Alecs » Lun 27-Aug-2007 22:03

E o idee si asta. O sa ma mai interesez si daca aflu ceva va spun! Oricum daca e sa fac ceva o s-o fac ca la carte:)


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO