
Un tuning ceva??
Moderator: Echipa Tehnica
Alecs scrie:ok.... ne invatim in jurul degetului... sa imi iau sa sa nu imi iau asa ceva? sau gasesc un eleron mai frumos si diferit fata de cel de la eurial? mie unu chiar mi-ar place sa imi pun asa ceva... poate e si nebunia varstei... ! Ma ajuta cineva macar cu sfaturi si pareri pls!
Scuze, ne-am luat in offtopic si am uitat sa iti raspund. Sincer eu nu as pune eleron pe c1 pt ca ii strica forma masinii. La inceput mi-a placut si mie cand l-am vazut pe site la francezi dar cand am vazut pretul mi-a trecut

asa zic si eu sunt masini la care merge eleron si masini la care nu merge. la hatchback e dificil sa gasesti ceva potrivit. daca ai masina de culoare inchisa, cel mai de efect ar fi sa iei niste jante oz superturismo WRC (albe). la mine pe albastru ar arata criminal dar nu am bani deocamdata si nici nu gasasc asa de inguste modelul asta. si alta problema ar fi ca decat sa dai banii pe niste jante inguste mai bine o lasi asa. e destul de greu cu masina asta. am vrut sa pun final de toba dar modelele care se potrivesc sunt putine deoarece teava de esapament e inclinata, coborand dinspre toba pe sub bara. buna ar fi o toba sport dar asta costa.
cred ca primul lucru pe care am sa-l fac va fi sa-i pun niste capace cu multe spite pe care o sa le vopsesc alb lucios.
cred ca primul lucru pe care am sa-l fac va fi sa-i pun niste capace cu multe spite pe care o sa le vopsesc alb lucios.
Am si capace, folie ii pun in maxim o luna, e adevarat ca nu la 1000 E dar autorizata RAR! chestia cu jentile de 15 imi da de gandit, am gasit si pe 14 dar parca nu au acelasi efect... nush, sunt foarte in ceata pt ca am multe posibilitati si nu stiu ce sa fac... iar cand imi dau seama ce vreau nu mai gasesc acele posibilitati... de aceea am apelat la voi... mai astept indicatii si pareri ca sunt binevenite si va multumesc!
am gasit si niste filmulete cu acel model C1 GT :
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=5273
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
XENON scrie:si mai bine iei cu 15.000 de euro un lupo gti din germanica cu putini km.
8,1 pana la suta, piele, navi, bixenon, 125cp de la 1.6 fsi fiabilitate garantata, discuri spate, absolut tot tot tot. o mica bombita.
o masina ca aia costa in jur de 25.000 de euro noua (pt ca nemtii chiar sunt nebuni cand vine vorba de masini)
Masinile nemtesti nu mai sint ce au fost o data. De ce crezi ca un BMW (cica clasa premium) se vinde dupa 2-3 ani la jumate de pret si chiar mai jos, daca are km mai multi? Cumva ca (nu) sint fiabile?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
da, asa este...dar nu e vorba ca nu mai sunt germanii nemti
. Este vorba despre o tendinta mondiala(sa nu ii zicem chiar complot) de a nu mai face produsele asa de fiabile.
Stiu sigur ca SONY a declarat la un moment dat ca , pentru a incuraja populatia sa isi modernizeze constant echipamentele, au decis sa nu mai faca televizoare (ca exemplu) care merg 30 de ani, ci modele care dupa 5 ani cer inlocuire.
Evident ca acel articol era deghizat intr-o forma mai "digerabila" dar asta era ideea de baza. Nu m-ar mira ca ideea sa fie folosita, mai mult sau mai putin recunoscut, si de altii ,inclusiv de (cei slabi de inima aveti grija cand cititi asta) zeul BMW , sau VW. (Imi cer scuze acelora care ma considera prea profan pentru a rosti numele acestor "entitati").
Long story short, cred ca a venit vremea sa trecem pe chinezisme.
...nu se mai fac lucruri cum se faceau pe vremea mea taica...

Stiu sigur ca SONY a declarat la un moment dat ca , pentru a incuraja populatia sa isi modernizeze constant echipamentele, au decis sa nu mai faca televizoare (ca exemplu) care merg 30 de ani, ci modele care dupa 5 ani cer inlocuire.
Evident ca acel articol era deghizat intr-o forma mai "digerabila" dar asta era ideea de baza. Nu m-ar mira ca ideea sa fie folosita, mai mult sau mai putin recunoscut, si de altii ,inclusiv de (cei slabi de inima aveti grija cand cititi asta) zeul BMW , sau VW. (Imi cer scuze acelora care ma considera prea profan pentru a rosti numele acestor "entitati").
Long story short, cred ca a venit vremea sa trecem pe chinezisme.

...nu se mai fac lucruri cum se faceau pe vremea mea taica...
alphie scrie:da, asa este...dar nu e vorba ca nu mai sunt germanii nemti. Este vorba despre o tendinta mondiala(sa nu ii zicem chiar complot) de a nu mai face produsele asa de fiabile.
Tendinta, complot, sau pur si simplu sa o numim globalizare... aici o dam deja prin balarii daca ne apucam sa povestim. Strict la BMW si alte masini cu multe rasini pe ele, candva considerate mostre de fiabilitate pot sa dau doar un exemplu concludent.. cred eu... Stiati ca pt BMW, Mercedes si alte marci germane, multe din componentele de inalta precizie se fac in Romania? La Sibiu, la Continental se fac o gramada de astfel de subansambluri ce tin "high-tech"ul acestor masini... servodirectii, ABSuri, control al stabilitatii si multe, multe alte nebunii. Si Continentalul nu e singura fabrica de automotive din SB , iar Sibiul nu e singurul oras din Romania, iar Romania nu e singura tara babaniera din lume unde pt motive de"low cost" aceste firme au decis sa mute productia. Daca ati sti ce fel de oameni lucreaza la productie (la banda) in aceste fabrici, cred ca v-ati gandi de 2 ori inainte sa dati o caruta de bani pe un BMW... Eu de loc sunt din Sibiu si am o gramada de prieteni care lucreaza in astfel de fabrici ca ingineri.. e jale... Pentru a plati cu 500 RON un muncitor la banda, au fost nevoiti sa mearga pana la a aduce "colonii" de tzigani de prin sate ca fortza de lucru. Acum o sa-mi sariti in cap spunand ca totul e automatizat si ca mana umana intervine prea putin in proces... ei , ash...? chiar asa sa fie? ... oare modelul "las ca merge si asa" nu-si spune cuvantul catusi de putin in treaba asta....
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
sincer chiar te contrazic, cel mai bun prieten al meu este controlor de calitate pt turbinele honywell-garett (turbinele astea se folosesc de la clio symbol pana la autocamioane mann sau bmw 335i coupe (primul bmw turbo benzina din istoria marcii))care se asambleaza la fosta turbomecanica in militari, am fost acolo si crede-ma ca arata ca o facilitate de cercetare nucleara din filme!
pe bune, totul se desfasoara cu o strictete extraordinara iar salariile personalului de specialitate sunt FOARTE MARI!!! trust me!
spre exemplu daca din intamplare un lucrator a atins piesele fara manusi raman amprente de rugina microscopice pe fonta care se descopera sub lupa iar cei pe la care a trecut sunt sanctionati de urgenta.O o turbosuflanta perfect functionala este rebutata daca are o zgarietura pe suprafata externa!!!

spre exemplu daca din intamplare un lucrator a atins piesele fara manusi raman amprente de rugina microscopice pe fonta care se descopera sub lupa iar cei pe la care a trecut sunt sanctionati de urgenta.O o turbosuflanta perfect functionala este rebutata daca are o zgarietura pe suprafata externa!!!
Sa revenim la topic
! Stiti cumva unde se poate vopsi masina cu modele... nu flacari sau fulgere.... ma gandesc la ceva mai deosebit, cum am vazut pe discovery la " Rides " de a vopsit unu o masina... ziceai ca ies monstrii din ea ( ca era cu allien cu robocop... nush, o chestie dinasta ciudata ) ce vreau sa zic e ca vopseaua iti dadea impresia ca e smulsa si zgariata de pe masina... ceva 3D! am vazut si in buc o masina vopsita asa in spate... Stie cineva ceva... daca a inteles ce vreau sa spun 


Xenon, discutiile astea despre mondializare, globalizare.. etc sunt indicate la o bere prelungita pana la inchiderea carciumii ... si continuate a 2-a zi... nu-s pt. un forum.. sper ca esti de acord macar cu asta
Asa ca hai sa o lasam deocamdata ... mai bine zi, ceva referitor la topic... ca am inteles ca te sti la Photoshop... m-ar tenta sa-mi trag un vinyl ceva sa aduca a design sporty... am gasit un baiat care lucreaza bine ... ma gandeam la 2 dungi albe a la Viper de pe bumper - capota-plafon..pt inceput
oare cum ar arata? ... Msina fiind rosie, cred ca ar da bine. nu ma pricep mai deloc la Photoshop ca mi-as face un preview... shame on me 



- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
adistefan scrie:Xenon, discutiile astea despre mondializare, globalizare.. etc sunt indicate la o bere prelungita pana la inchiderea carciumii ... si continuate a 2-a zi... nu-s pt. un forum.. sper ca esti de acord macar cu astaAsa ca hai sa o lasam deocamdata ... mai bine zi, ceva referitor la topic... ca am inteles ca te sti la Photoshop... m-ar tenta sa-mi trag un vinyl ceva sa aduca a design sporty... am gasit un baiat care lucreaza bine ... ma gandeam la 2 dungi albe a la Viper de pe bumper - capota-plafon..pt inceput
oare cum ar arata? ... Msina fiind rosie, cred ca ar da bine. nu ma pricep mai deloc la Photoshop ca mi-as face un preview... shame on me
nu vreau sa o iei in nume de rau dar s-au cam dus dungile

P.S. Trebuie sa fie si in romania ... numai stiu exact unde am vazut (un anunt) spunea ca lucreaza aerograf si este din bucuresti si mai erau cateva poze atasate
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO