Buna ziua,
sunt un novice ale automobilismului recunosc, am schimbat vechea masina cu un Citroen Xsara 2.0 HDI din 2001 anul trecut. Mai nou, cand nivelul de motorina scade sub jumatate masina nu mai are putere, nu mai accelereaza si cand se apasa acceleratia la fund scoate un fum negru dens. Am fost la mecanici, au schimbat filtru motorina, aer, ulei, au schimbat si uleiul si tot asa ... Eu sunt din Iasi si din pacate aici nu este service citroen. La sermecom in iasi pe tester nu au gasit ce are...
Va rog, astept un raspuns cat mai rapid si niste sfaturi. Va multumesc anticipat
probleme xsara - sub jumate rezervor pierde puterea
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 281
- Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
- Localitate: taramul ploilor vesnice
- Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
- 2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi
posibil ca pompa de alimentare din rezervor sa se incalzeasca ff tare iar motorina fierbinte sa nu mai "arda" cum trebuie. oricum ciudat fenomen... sunt curios si de alte opinii... take care
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
primul lucru care trebuie facut este sa scoti rezervorul sa il speli bine; apoi, trebuie verificat sorbul sa nu traga aer ceva cand scade nivelul. ultima chestie, ar fi sonda care ar putea indica eronat, si de fapt rezervorul sa se apropie de gol.
desfa ansamblul pompa-sorb si studiaza acolo ce se intampla. scoti bancheta din spate, si pe partea dreapta a masinii ai sa il gasesti. are un inel care se desfileteaza si apoi iese.
bafta.
desfa ansamblul pompa-sorb si studiaza acolo ce se intampla. scoti bancheta din spate, si pe partea dreapta a masinii ai sa il gasesti. are un inel care se desfileteaza si apoi iese.
bafta.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca se aprinde un martor pe bord, atunci in mod cert se inregistreaza si o eroare in computer. Eroarea asta trebuie sa fie punctul de plecare pt depistarea problemei. Tu acum, rezolvi prin eliminare si de regula nu nimeresti defectul si peste un timp o sa vedem un post cum ca vinzi masina. Iar aia de la service, vor fi foarte dornici sa iti ia banii pentru diverse inlocuiri de piese.
Nu schimba nimic de pe masina fara sa fii sigur ca piesa schimbata e cauza. Personal nu cred ca spalarea rezervorului ajuta la rezolvarea problemei tale, avind in vedere ca masina e relativ noua. Nu cred ca e debitmetrul, ar fi facut tot timpul. Vala EGR se poate curata si de regula simptomele sint de mers neregulat.
Nu schimba nimic de pe masina fara sa fii sigur ca piesa schimbata e cauza. Personal nu cred ca spalarea rezervorului ajuta la rezolvarea problemei tale, avind in vedere ca masina e relativ noua. Nu cred ca e debitmetrul, ar fi facut tot timpul. Vala EGR se poate curata si de regula simptomele sint de mers neregulat.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
am fost la suceava... mi-au gasit 3 filtre de aer infundate: cel pentru turbina, debitmetru si nu mai stiu ce. noroc ca m-a ajutat tehnicianul expert de acolo si mi le-a reconditionat ca altfel plateam 200 ron pe bucata. mi-a mai spus ca si pompa de servodirectie ar trebui schimba pe de alta parte (900 ron la ei) si mai da rateuri si pompa de presiune.
In total am dat pe diagnoza, verificare mecanicaspalare si manopera 120 ron.
In total am dat pe diagnoza, verificare mecanicaspalare si manopera 120 ron.
Da, deocamdata imi merge, nu scoate fum si nu mai pierde puterea. sa vedem pana cand. imi spunea tehnicianul ca fara debitmetru nu mai scoate nici un fum, si pierderea de putere era din cauza faptului ca receptionand prea putin aer , debitmetrul dadea drumul la motorina pe masura acestuia. Spune ca de obicei la 150 000 - 160 000 km debitmetrele se inlocuiesc.
-
- pasionat
- Mesaje: 281
- Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
- Localitate: taramul ploilor vesnice
- Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
- 2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi
...cat priveste pompa de servo schimba lichidul de servodirectie cu cel specificat de producator sau cu lichid universal (2+2 spre exemplu) si ai sa fii uimit de cat de bine o sa mearga pompa ta cea care trebuie schimbata... take care
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru Shraunouw