probleme xsara - sub jumate rezervor pierde puterea

Forum de discutii generale despre Citroen Xsara. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

adrianr
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 29-Aug-2007 10:47
Localitate: Iasi

probleme xsara - sub jumate rezervor pierde puterea

Mesajde adrianr » Mie 29-Aug-2007 10:58

Buna ziua,
sunt un novice ale automobilismului recunosc, am schimbat vechea masina cu un Citroen Xsara 2.0 HDI din 2001 anul trecut. Mai nou, cand nivelul de motorina scade sub jumatate masina nu mai are putere, nu mai accelereaza si cand se apasa acceleratia la fund scoate un fum negru dens. Am fost la mecanici, au schimbat filtru motorina, aer, ulei, au schimbat si uleiul si tot asa ... Eu sunt din Iasi si din pacate aici nu este service citroen. La sermecom in iasi pe tester nu au gasit ce are...
Va rog, astept un raspuns cat mai rapid si niste sfaturi. Va multumesc anticipat

NOS_feratu
pasionat
Mesaje: 281
Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
Localitate: taramul ploilor vesnice
Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi

Mesajde NOS_feratu » Mie 29-Aug-2007 11:11

posibil ca pompa de alimentare din rezervor sa se incalzeasca ff tare iar motorina fierbinte sa nu mai "arda" cum trebuie. oricum ciudat fenomen... sunt curios si de alte opinii... take care
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 29-Aug-2007 11:12

primul lucru care trebuie facut este sa scoti rezervorul sa il speli bine; apoi, trebuie verificat sorbul sa nu traga aer ceva cand scade nivelul. ultima chestie, ar fi sonda care ar putea indica eronat, si de fapt rezervorul sa se apropie de gol.

desfa ansamblul pompa-sorb si studiaza acolo ce se intampla. scoti bancheta din spate, si pe partea dreapta a masinii ai sa il gasesti. are un inel care se desfileteaza si apoi iese.
bafta.

adrianr
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 29-Aug-2007 10:47
Localitate: Iasi

Mesajde adrianr » Mie 29-Aug-2007 11:13

dar e curios ca se intampla doar cand nivelul scade sub jumatate. debitmetrul sau valva erg nu poate fi?

adrianr
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 29-Aug-2007 10:47
Localitate: Iasi

Mesajde adrianr » Mie 29-Aug-2007 11:14

am uitat sa adaug ca se aprinde si senzorul de la motor indicand o eroare.

adrianr
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 29-Aug-2007 10:47
Localitate: Iasi

Mesajde adrianr » Mie 29-Aug-2007 11:23

am sunat la un service destul de bun de aici. m-au programat pe saptamana viitoare la curatat rezervor si verificat pompa din spate. aveti idee in cel mai rau caz cam cat ma costa o pompa de la rezervor sau ce ar putea fi acolo?
va multumesc

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 29-Aug-2007 12:56

Daca se aprinde un martor pe bord, atunci in mod cert se inregistreaza si o eroare in computer. Eroarea asta trebuie sa fie punctul de plecare pt depistarea problemei. Tu acum, rezolvi prin eliminare si de regula nu nimeresti defectul si peste un timp o sa vedem un post cum ca vinzi masina. Iar aia de la service, vor fi foarte dornici sa iti ia banii pentru diverse inlocuiri de piese.
Nu schimba nimic de pe masina fara sa fii sigur ca piesa schimbata e cauza. Personal nu cred ca spalarea rezervorului ajuta la rezolvarea problemei tale, avind in vedere ca masina e relativ noua. Nu cred ca e debitmetrul, ar fi facut tot timpul. Vala EGR se poate curata si de regula simptomele sint de mers neregulat.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

adrianr
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 29-Aug-2007 10:47
Localitate: Iasi

Mesajde adrianr » Mie 29-Aug-2007 13:04

pe tester mai demult, alt service decat citroen au spus ca nu are destul aer, si e probabil egr-ul. dar si azi, dupa ce am realimentat automat a disparul martorul de bord...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 29-Aug-2007 13:41

Atunci verifica debitmetrul, desi nu cred ca e asta de vina.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 31-Aug-2007 16:12

adrianr scrie:Maine m-am programat la suceava in service-ul citroen. sper sa o faca astia si sa nu ma scurga de bani. deja face tot mai des fum negru si perde din putere cum scade motorina... Tineti-mi pumnii

adrianr
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 29-Aug-2007 10:47
Localitate: Iasi

Mesajde adrianr » Sâm 01-Sep-2007 15:10

am fost la suceava... mi-au gasit 3 filtre de aer infundate: cel pentru turbina, debitmetru si nu mai stiu ce. noroc ca m-a ajutat tehnicianul expert de acolo si mi le-a reconditionat ca altfel plateam 200 ron pe bucata. mi-a mai spus ca si pompa de servodirectie ar trebui schimba pe de alta parte (900 ron la ei) si mai da rateuri si pompa de presiune.
In total am dat pe diagnoza, verificare mecanicaspalare si manopera 120 ron.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 01-Sep-2007 15:13

asa... si? acuma iti merge in regula masina si cand ai mai putin combustibil in rezervor? zi-ne cum sta treaba
"If in doubt, flat out!"

adrianr
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 29-Aug-2007 10:47
Localitate: Iasi

Mesajde adrianr » Sâm 01-Sep-2007 17:14

Da, deocamdata imi merge, nu scoate fum si nu mai pierde puterea. sa vedem pana cand. imi spunea tehnicianul ca fara debitmetru nu mai scoate nici un fum, si pierderea de putere era din cauza faptului ca receptionand prea putin aer , debitmetrul dadea drumul la motorina pe masura acestuia. Spune ca de obicei la 150 000 - 160 000 km debitmetrele se inlocuiesc.

NOS_feratu
pasionat
Mesaje: 281
Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
Localitate: taramul ploilor vesnice
Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi

Mesajde NOS_feratu » Sâm 01-Sep-2007 21:40

...cat priveste pompa de servo schimba lichidul de servodirectie cu cel specificat de producator sau cu lichid universal (2+2 spre exemplu) si ai sa fii uimit de cat de bine o sa mearga pompa ta cea care trebuie schimbata... take care
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)

... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...


Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru Shraunouw