C3 alimentat cu GPL. Are cineva?
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
XENON scrie:faza cu performantele mai mari... inseamna ca ai descoperit alternativa mai ieftina la NOS. hai sa mutam topicul asta in sectiunea tunning! ce zici? (da-mi voie sa nu cred ca se maresc performantele dar mai stii?!?)
si apropo, ideea postului nu era sa-mi laud eu motoru' voiam doar sa explic ceva omului legat de raportul putere-greutate.
si ca regula generala pt aprecierea unui motor dupa cum stim cu totii (sper) este raportul putere/cilindree, concluzia o tragem singuri.
Performante mai mari nu inseamna NOS, ci doar niste cai putere in plus. Nu stiu citi ca nu am pus-o pe dyno. Dar suficient de multi sa se vada o diferenta. Iti pot face un demo la o viitoare intilnire. By the way, "tunningul" se poate face in ambele sensuri.
Si daca nu stiai, problema la NOS nu e pretul ci faptul ca se consuma foarte repede
mihaivus nu a luat in calcul raportul putere/cilindree, ci raportul citi bani dadea inainte si citi bani da acum. Nu cumva din acelasi motiv ai motor de 1l si nu de 3l?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
economia la GPL este reala, nu comentez, asta e clar. dar daca ar fi existat un motor mai mare pe c1 (eventual 1.3 VVT-i 87cp era perfect) cu siguranta l-as fi cumparat. pt mine puterea masinii e f importanta, dar din nefericire ca alternativa la c1 mi-as fi permis doar Logan, si ca tinuta de drum nici nu se compara. nu vreau o masina rapida sa merg la curse (desi e funny seara prin oras), dar imi place sa fac depasiri in siguranta si urasc sa-mi dea lumea flash-uri pe autostrada.
un exemplu de masina mica si rea :lupo gti 1.6 125 cp. (de vis)
deocamdata trag de buburuza ca in oras face legea
un exemplu de masina mica si rea :lupo gti 1.6 125 cp. (de vis)
deocamdata trag de buburuza ca in oras face legea
nicule, stiu de sport chic, der volkswagen e volkswagen ...
, oricum ca raport calitate-pret c2 sport-chic e super la 15.000 euro dar lupo gti avea (pt ca nu se mai face) performante mai bune, fiindca e mai mic si mai usor, tapiserie piele, scaune sport ADEVARATE, bixenon, navi, etc. etc.
partea rea: costa aprox 26.000 full
dar gasesti la 10-12.000 unul impecabil. e mult peste c2 la toate capitolele. dar costa.
partea rea: costa aprox 26.000 full
in legatura cu filtrul ala trabold, nici nu stiam ce e, dar dupa ce am citit in descrierile de pe net, mi s-a ridicat parul pe spate literalmente. cum adica sa nu mai schimb niciodata uleiul???
mihai, pot spune ca esti un adevarat pionier, eu nu as risca sa fac asa ceva la masina in veci. esti un curajos, intr-un fel te felicit pt ca ai curaj. sper sa fie bine. atat. oricum cresterea de putere de la utilizarea acestui filtru e cu siguranta doar in mintea ta. psihologic l-as numi "Sindromul DuraLube"
de care am suferit si eu dar m-am vindecat.
i-mi pare rau ca nu ai citit mai mult despre acest filtru. Cresterea de putere nu este in mintea mea. Este reala. Nu stiu cum sa o masor dar pot sa-ti spun ca inainte nu puteam pleca cu masina de pe loc fara sa calc pe acceleratie. Acum pot. deci este klar ca uzuta s-a redus foarte mult. Credema ca am vreo 500 de mii de km pe diferite masini si ma pricep . Cat despre Dura lube, nu este un sindrom, este o realitate. Partea proasta e ca dureaza putin. Te invit sa iei o mostra din uleiul meu dupa 11500 km si mai vorbim este ca si nou. Este foarte curat si fara impuritati. De aici rezulta o ungere mai buna deoarece frecarea este mult mai mica.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7681
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
filtrul ala este o mare smecherie....
am citit si eu despre el, si daca tot ce scrie este adevarat, atunci merita din plin. sunt si eu curios ce s-ar intampla daca as pune la mine, unde uleiul deja se innegreste dupa 500 de km
la tine oricum se mentine uleiul curat pentru ca mergi pe gaz si este cu totul alta treaba. despre cai, nu as sari sa spun ca se inmultesc, tot caii aia ii ai, dar mult mai dichisiti. daca scade frecarea in motor prin faptul ca se face ungerea mult mai bine, este normal sa castigi 'momentul' acela la plecarea de pe loc sau la acceleratie brusca in turatie joasa (nu este mare diferenta, dar se simte).
iar sfatul meu este sa folositi metabond, nu duralube pentru ca este mult mai bun.
am citit si eu despre el, si daca tot ce scrie este adevarat, atunci merita din plin. sunt si eu curios ce s-ar intampla daca as pune la mine, unde uleiul deja se innegreste dupa 500 de km
la tine oricum se mentine uleiul curat pentru ca mergi pe gaz si este cu totul alta treaba. despre cai, nu as sari sa spun ca se inmultesc, tot caii aia ii ai, dar mult mai dichisiti. daca scade frecarea in motor prin faptul ca se face ungerea mult mai bine, este normal sa castigi 'momentul' acela la plecarea de pe loc sau la acceleratie brusca in turatie joasa (nu este mare diferenta, dar se simte).
iar sfatul meu este sa folositi metabond, nu duralube pentru ca este mult mai bun.
asta ar insemna ca o masina cu ulei proaspat schimbat fuge mai tare ca una cu ulei mai uzat (adica cu 8-10.000 km parcursi).culmea ca nu prea se simte nimic concret. cat despre dura lube, si eu visam ca e bun, pana cand un baiat mai destept a postat pe un forum un link catre saitul oficial al FTC, comisia federala de comert, care are atributii de control al calitatii produselor comercializate, un fel de ANPC, de-al nostru. dupa procesul care a avut loc, DuraLube a fost supus la plata de despagubiri barosane pt reclama mincinoasa, impreuna cu alti producatori de aditivi-minune. fiecare calitate minunata atribuita acestor aditivi(de exemplu, scade uzura cu X%, scade consumul cu Y%, prelungeste viata motorului cu Z% etc.) a fost pe rand declarata ca fiind nedemonstrata de testele oficiale, deci falsa
uitati aici, este parerea oficiala a autoritatilor americane, am gasit.
http://www.ftc.gov/opa/1999/05/duralub2.shtm
in concluzie:efectul Placebo este foarte inselator....
uitati aici, este parerea oficiala a autoritatilor americane, am gasit.
http://www.ftc.gov/opa/1999/05/duralub2.shtm
in concluzie:efectul Placebo este foarte inselator....
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7681
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
XENON scrie:asta ar insemna ca o masina cu ulei proaspat schimbat fuge mai tare ca una cu ulei mai uzat (adica cu 8-10.000 km parcursi)...
nu am spus ca fuge mai tare pentru ca am si spus ca puterea ramane aceeasi; am spus ca motorul parca se misca mai usor si raspunde mai bine la turati joase deoarece invinge frecarea mai repede. cu cat reusim sa reducem frecarea la un motor (care crede-ma ca e mare), cu atat se va comporta mai bine si va avea o viata mai lunga. acel filtru, (si sper ca sunt adevarate specificatiile) daca reuseste sa elimine impuritatile din ulei, atunci vom avea un mers mult mai corect.
mai avem si alt fenomen, si acela al cutiei de viteze. si aceasta trebuie sa aibe un ulei cat mai bun, din aceeasi cauza. se va reduce uzura si va merge mai bine. vredeti-ma ca se simte. poate la masinile noi nu inca, dar la cele cu cava rulaj chiar se simte.
la cutie se simte, este verificata treaba, totusi uleiul din cutii sta multicel acolo pana ii vine randul la shimbat. dar la motor, poate se simte daca am trecut e la RO3 la EDGE, caci altfel intre intervale de schimb normale si uleiuri identice si de calitate, nu am sesizat nici o modificare in mersul motorului.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
XENON scrie:nicule, stiu de sport chic, der volkswagen e volkswagen ..., oricum ca raport calitate-pret c2 sport-chic e super la 15.000 euro dar lupo gti avea (pt ca nu se mai face) performante mai bune, fiindca e mai mic si mai usor, tapiserie piele, scaune sport ADEVARATE, bixenon, navi, etc. etc.
partea rea: costa aprox 26.000 fulldar gasesti la 10-12.000 unul impecabil. e mult peste c2 la toate capitolele. dar costa.
Nu te contrazic, nu m-am dat cu nici una dintre ele. Personal consider ca la 26.000 pot sa imi iau o MASINA adevarata, nu o buburuza supermotorizata. Dar nu vreau ca topicul asta sa devina C2 vs VW Gti si oricum vad ca s-a deviat cu discutia.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady



