C3 alimentat cu GPL. Are cineva?

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 04-Sep-2007 14:24

daca tu esti multumit asta e cel mai important. :) .atunci sa parcurgi cat mai multi km si fara incidente si cu buzunarul si rezervorul/butelia :D cat mai pline.

Avatar utilizator
mihaivus
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Mie 21-Feb-2007 10:29
Localitate: Sibiu

Mesajde mihaivus » Mar 04-Sep-2007 15:12

no vezi ca putem sa ne si intelegem? daca vrei si alte detalii sau amanunte, o sa raspund cu placere. Pana atunci drumuri bune !

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 05-Sep-2007 11:09

XENON scrie:faza cu performantele mai mari... inseamna ca ai descoperit alternativa mai ieftina la NOS. hai sa mutam topicul asta in sectiunea tunning! ce zici? (da-mi voie sa nu cred ca se maresc performantele dar mai stii?!?)
si apropo, ideea postului nu era sa-mi laud eu motoru' voiam doar sa explic ceva omului legat de raportul putere-greutate.
si ca regula generala pt aprecierea unui motor dupa cum stim cu totii (sper) este raportul putere/cilindree, concluzia o tragem singuri.


Performante mai mari nu inseamna NOS, ci doar niste cai putere in plus. Nu stiu citi ca nu am pus-o pe dyno. Dar suficient de multi sa se vada o diferenta. Iti pot face un demo la o viitoare intilnire. By the way, "tunningul" se poate face in ambele sensuri.
Si daca nu stiai, problema la NOS nu e pretul ci faptul ca se consuma foarte repede :wink:
mihaivus nu a luat in calcul raportul putere/cilindree, ci raportul citi bani dadea inainte si citi bani da acum. Nu cumva din acelasi motiv ai motor de 1l si nu de 3l?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 05-Sep-2007 14:47

economia la GPL este reala, nu comentez, asta e clar. dar daca ar fi existat un motor mai mare pe c1 (eventual 1.3 VVT-i 87cp era perfect) cu siguranta l-as fi cumparat. pt mine puterea masinii e f importanta, dar din nefericire ca alternativa la c1 mi-as fi permis doar Logan, si ca tinuta de drum nici nu se compara. nu vreau o masina rapida sa merg la curse (desi e funny seara prin oras), dar imi place sa fac depasiri in siguranta si urasc sa-mi dea lumea flash-uri pe autostrada. :lol:
un exemplu de masina mica si rea :lupo gti 1.6 125 cp. (de vis)
deocamdata trag de buburuza ca in oras face legea :wink:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 05-Sep-2007 16:44

Exista C2 cu aceleasi specificatii ca lupo :wink:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
mihaivus
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Mie 21-Feb-2007 10:29
Localitate: Sibiu

Mesajde mihaivus » Mie 05-Sep-2007 18:52

vreau sa va spun ca eu am mai castigat cativa caluti si din faptul ca eu am montat filtru trabold pe un circuit de ungere suplimentar. Am simtit o diferenta cam la 35 de minute de la montare. Acum am un ulei curat si mereu proaspat !

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 06-Sep-2007 19:44

nicule, stiu de sport chic, der volkswagen e volkswagen ... :) , oricum ca raport calitate-pret c2 sport-chic e super la 15.000 euro dar lupo gti avea (pt ca nu se mai face) performante mai bune, fiindca e mai mic si mai usor, tapiserie piele, scaune sport ADEVARATE, bixenon, navi, etc. etc.
partea rea: costa aprox 26.000 full :lol: dar gasesti la 10-12.000 unul impecabil. e mult peste c2 la toate capitolele. dar costa.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 06-Sep-2007 19:53

in legatura cu filtrul ala trabold, nici nu stiam ce e, dar dupa ce am citit in descrierile de pe net, mi s-a ridicat parul pe spate literalmente. cum adica sa nu mai schimb niciodata uleiul??? :o mihai, pot spune ca esti un adevarat pionier, eu nu as risca sa fac asa ceva la masina in veci. esti un curajos, intr-un fel te felicit pt ca ai curaj. sper sa fie bine. atat. oricum cresterea de putere de la utilizarea acestui filtru e cu siguranta doar in mintea ta. psihologic l-as numi "Sindromul DuraLube" :lol: de care am suferit si eu dar m-am vindecat.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 06-Sep-2007 20:12

am mai citit. cred ca e bun (dupa ce premii a luat) dar nu chiar asa de bun.as face schimburi macar la 15.000km. tu cum ai de gand sa procedezi?

Avatar utilizator
mihaivus
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Mie 21-Feb-2007 10:29
Localitate: Sibiu

Mesajde mihaivus » Joi 06-Sep-2007 20:15

i-mi pare rau ca nu ai citit mai mult despre acest filtru. Cresterea de putere nu este in mintea mea. Este reala. Nu stiu cum sa o masor dar pot sa-ti spun ca inainte nu puteam pleca cu masina de pe loc fara sa calc pe acceleratie. Acum pot. deci este klar ca uzuta s-a redus foarte mult. Credema ca am vreo 500 de mii de km pe diferite masini si ma pricep . Cat despre Dura lube, nu este un sindrom, este o realitate. Partea proasta e ca dureaza putin. Te invit sa iei o mostra din uleiul meu dupa 11500 km si mai vorbim este ca si nou. Este foarte curat si fara impuritati. De aici rezulta o ungere mai buna deoarece frecarea este mult mai mica.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 06-Sep-2007 22:15

filtrul ala este o mare smecherie....
am citit si eu despre el, si daca tot ce scrie este adevarat, atunci merita din plin. sunt si eu curios ce s-ar intampla daca as pune la mine, unde uleiul deja se innegreste dupa 500 de km :D
la tine oricum se mentine uleiul curat pentru ca mergi pe gaz si este cu totul alta treaba. despre cai, nu as sari sa spun ca se inmultesc, tot caii aia ii ai, dar mult mai dichisiti. daca scade frecarea in motor prin faptul ca se face ungerea mult mai bine, este normal sa castigi 'momentul' acela la plecarea de pe loc sau la acceleratie brusca in turatie joasa (nu este mare diferenta, dar se simte).
iar sfatul meu este sa folositi metabond, nu duralube pentru ca este mult mai bun.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 06-Sep-2007 23:24

asta ar insemna ca o masina cu ulei proaspat schimbat fuge mai tare ca una cu ulei mai uzat (adica cu 8-10.000 km parcursi).culmea ca nu prea se simte nimic concret. cat despre dura lube, si eu visam ca e bun, pana cand un baiat mai destept a postat pe un forum un link catre saitul oficial al FTC, comisia federala de comert, care are atributii de control al calitatii produselor comercializate, un fel de ANPC, de-al nostru. dupa procesul care a avut loc, DuraLube a fost supus la plata de despagubiri barosane pt reclama mincinoasa, impreuna cu alti producatori de aditivi-minune. fiecare calitate minunata atribuita acestor aditivi(de exemplu, scade uzura cu X%, scade consumul cu Y%, prelungeste viata motorului cu Z% etc.) a fost pe rand declarata ca fiind nedemonstrata de testele oficiale, deci falsa :!:
uitati aici, este parerea oficiala a autoritatilor americane, am gasit. :D
http://www.ftc.gov/opa/1999/05/duralub2.shtm
in concluzie:efectul Placebo este foarte inselator....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 07-Sep-2007 02:20

XENON scrie:asta ar insemna ca o masina cu ulei proaspat schimbat fuge mai tare ca una cu ulei mai uzat (adica cu 8-10.000 km parcursi)...


nu am spus ca fuge mai tare pentru ca am si spus ca puterea ramane aceeasi; am spus ca motorul parca se misca mai usor si raspunde mai bine la turati joase deoarece invinge frecarea mai repede. cu cat reusim sa reducem frecarea la un motor (care crede-ma ca e mare), cu atat se va comporta mai bine si va avea o viata mai lunga. acel filtru, (si sper ca sunt adevarate specificatiile) daca reuseste sa elimine impuritatile din ulei, atunci vom avea un mers mult mai corect.
mai avem si alt fenomen, si acela al cutiei de viteze. si aceasta trebuie sa aibe un ulei cat mai bun, din aceeasi cauza. se va reduce uzura si va merge mai bine. vredeti-ma ca se simte. poate la masinile noi nu inca, dar la cele cu cava rulaj chiar se simte.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 07-Sep-2007 10:37

la cutie se simte, este verificata treaba, totusi uleiul din cutii sta multicel acolo pana ii vine randul la shimbat. dar la motor, poate se simte daca am trecut e la RO3 la EDGE, caci altfel intre intervale de schimb normale si uleiuri identice si de calitate, nu am sesizat nici o modificare in mersul motorului.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 07-Sep-2007 14:35

XENON scrie:nicule, stiu de sport chic, der volkswagen e volkswagen ... :) , oricum ca raport calitate-pret c2 sport-chic e super la 15.000 euro dar lupo gti avea (pt ca nu se mai face) performante mai bune, fiindca e mai mic si mai usor, tapiserie piele, scaune sport ADEVARATE, bixenon, navi, etc. etc.
partea rea: costa aprox 26.000 full :lol: dar gasesti la 10-12.000 unul impecabil. e mult peste c2 la toate capitolele. dar costa.


Nu te contrazic, nu m-am dat cu nici una dintre ele. Personal consider ca la 26.000 pot sa imi iau o MASINA adevarata, nu o buburuza supermotorizata. Dar nu vreau ca topicul asta sa devina C2 vs VW Gti si oricum vad ca s-a deviat cu discutia.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu