Tester ABS/ECU/Suspension

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
editza
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Joi 08-Mai-2003 17:04
Localitate: Bucuresti

Tester ABS/ECU/Suspension

Mesajde editza » Mie 18-Aug-2004 11:35

Salut

Azi o sa probez un tester de diagnosticare pe masinutza mea. Daca functioneaza va pun la curent cu toate detaliie.

Sper sa nu am surprize. :lol:
fost posesor Xantia 2.0 16v

Avatar utilizator
editza
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Joi 08-Mai-2003 17:04
Localitate: Bucuresti

Mesajde editza » Joi 19-Aug-2004 10:30

A functionat. O sa uploadez documentatia.
fost posesor Xantia 2.0 16v

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Mar 24-Aug-2004 09:42

Nu ne-ai spus daca ai diagnosticat/rezolvat problema suspensiei fata .

Avatar utilizator
editza
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Joi 08-Mai-2003 17:04
Localitate: Bucuresti

Mesajde editza » Mar 24-Aug-2004 11:02

Din pacate nu. Cind o deschid usa, electrovalvele sunt activate = soft ... pornesc motorul si la interval de 3-4 min electrovalva fata se decupleaza si ramane rigida. Ce am mai descoperit este ca activarea electrovalvelor se face cu un curent continuu de 12 V(practic doar un impuls) urmat de un curent alternativ care ar trebui sa mentina elevtrovalva activata. E problema e ca pe asta din urma nu am cum sa-l masor (din documentatie trebuie sa aiba cateva sute de Hz - deci cu un multimetru nu-l pot masura)

Prin documentatii mai scrie ca ambele electrovalve sunt actionate(si lucreaza) simultan - adica exista o singura comanda logica care le activeaza resp dezact. Ori la mine spatele e ok.


Computerul a avut cateva coduri de eroare pe care le-am sters si nu au mai aparut. Concluzia e ca ori comuterul e varza ori electrovalva nu-si mai face treaba.
fost posesor Xantia 2.0 16v

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 24-Aug-2004 17:28

Ca sa elimini dubiile poti sa incerci tu sa decuplezi electrovalva fata si sa o alimentezi separat, de la o sursa comandata de tine. Vezi cum se comporta atunci. Mai poti sa incerci sa decuplezi electrovalva si sa iei curent de la electrovalva spate.
In fine mai poti reincerca scrierea softului, dar parca asta ai facut-o deja.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Mie 25-Aug-2004 13:11

editza scrie:
Prin documentatii mai scrie ca ambele electrovalve sunt actionate(si lucreaza) simultan - adica exista o singura comanda logica care le activeaza resp dezact. Ori la mine spatele e ok.


Esti sigur ca spatele e OK? Se simte diferenta hard/soft?
Spatele are o suspensie ceva mai moale chiar si in modul hard, asa ca te-ai putea pacali.

Concluzia e ca ori comuterul e varza ori electrovalva nu-si mai face treaba.

Daca ar fi din computer ai avea o problema comuna fata/spate. Presupun ca ai verificat contactele electrice - sa nu fie o problema de masa sau contact imperfect.

botioni
simpatizant
Mesaje: 47
Membru din: Joi 30-Aug-2007 22:19
Localitate: cluj

Mesajde botioni » Mie 12-Sep-2007 19:12

UNDE POT GASI SI IO TESTERUL ACELA MAI BINE ZIS DOCUMENTATIA DE AL FACE

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Joi 13-Sep-2007 11:28

editza! esti sigur ca pe electrovalva vine curent alternativ ??? dupa impulsul in curent continu , iti dai seama camasina ta trebuie sa aiba si un convertizor de tensiune :shock:

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Joi 13-Sep-2007 15:21

Nu vine alternativ ci modulat. Asfel bobina poate ramane energizata un timp nelimitat fara a se incinge.
Oicum pentru editza subiectul nu mai e de actualitate de vre-o 3 ani :wink:

botioni
simpatizant
Mesaje: 47
Membru din: Joi 30-Aug-2007 22:19
Localitate: cluj

Mesajde botioni » Joi 13-Sep-2007 20:21

Totus chiar ma ignorati si nu vreti sa raspundeti sau ce so intimplat ?

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Joi 13-Sep-2007 21:55

check email.

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Sâm 12-Dec-2009 16:55

Salut

Are cineva linkul pentru documentatie tester ?


Înapoi la “Electrica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11808
    Cel mai nou membru Shraunjkh