papa ulei?

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

dimabogdan
pasionat
Mesaje: 322
Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
Localitate: constanta

Mesajde dimabogdan » Vin 14-Sep-2007 07:36

La Dacie se punea cam 100 de ml la 1000 de km.
Nu cred ca la motoarele astea de Citroen( unele si de Toyota :D ) sa nu consume strop de ulei.Mai ales ca sunt zeci de insi pe aici carora le place sa conduca sportiv, adica a doua la 90-100km/h, sau subturat la greu.De unde rezulta, consum de OLOI din asta.
Mie, ptr. ca sunt inca in rodaj consider eu, am la 6000 de km, circa 200-300 ml consumati si n-am sarit ca ars ca n-am aia sau ailalta.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 14-Sep-2007 11:02

@seridan: nu e nevoie sa folosesti un limbaj de mahala ca sa demontezi afirmatiile unuia sau altuia.

Motor cu consum ZERO de ulei inca nu s-a inventat. E adevarat ca mersul sportiv (gen 100 la ora intr-a doua) duce la cresterea consumului de ulei, deci cei care va stiti "sportivi", nu mai tipati ca aveti probleme, cind de fapt e normal. Completati cu ulei si aia e.
In schimb, daca mergeti normal, nici subturat nici supra-turat, si totusi masina consuma ulei, atunci in cazul asta e o problema.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 14-Sep-2007 11:18

A mea vede 6000 ture, cel putin o data pe zi, si in 40 000km, nu am fost nevoit sa completez cu 1 gram de ulei. Atata timp cat nivelul pe joja este ok, cat pe bord nu se aprinde nimic..totul e in regula.

calin27bun
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Vin 10-Aug-2007 18:36
Localitate: braila
Contact:

Mesajde calin27bun » Vin 14-Sep-2007 19:48

corect pai vezi la tine de ce nu papa si la mine da?nu-i curios???????? :?: :?: si eu merg normal nici subturata nici s-o rup exact cum tre

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 14-Sep-2007 20:17

ai fost la service?

NOS_feratu
pasionat
Mesaje: 281
Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
Localitate: taramul ploilor vesnice
Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi

Mesajde NOS_feratu » Vin 14-Sep-2007 21:46

@calin spuneai ca ai avut scurgeri (care nu sunt remediate nici in prezent) pe la capacul culbutorilor. posibil uleiul lipsa sa nu fie consumat de motor ci pierdut pe acolo. oricum indiferent care ar fi cauza, aceasta belea nu trebuie lasata asa. ce spui tu este grav... trebuie luat de gat tot angrenajul care te-a "pricopsit" cu masina asta... de la dealer pana la nea gica de la service. bafta!
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Vin 14-Sep-2007 22:55

Matrixu scrie:A mea vede 6000 ture, cel putin o data pe zi, si in 40 000km, nu am fost nevoit sa completez cu 1 gram de ulei. Atata timp cat nivelul pe joja este ok, cat pe bord nu se aprinde nimic..totul e in regula.


E o diferenta intre "nu maninca deloc" si "nu am fost nevoit sa completez".
A mea vede ture multe excusiv dupa cel putin juma' de ora de mers cu ea. Sint zile in care nu trec de 3500, si sint zile in care vede 5000-5500 si de 2-3 ori. 6000 mai rar, cred ca odata pe luna. Si in ritmul asta imi maninca cam juma' de joja la 15k km.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 14-Sep-2007 23:04

Eu n-am zis ca nu mananca deloc, am zis ca nu a fost nevoie sa completez...si atata timp cat se intampla asta, chiar nu ma intereseaza cat si daca consuma..

Avatar utilizator
laurentiu-m
just curious
Mesaje: 18
Membru din: Mie 28-Feb-2007 20:37
Localitate: radauti

consum ulei

Mesajde laurentiu-m » Dum 16-Sep-2007 22:11

Domnilor, am urmarit problemele sesizate de majoritatea posesorilor de C4 benzina.Eu am facut cca.13000 km si am completat pana acum cam 1,5 l de ulei.Am si un stil de conducere care face posibil consumul excesiv de lubrifiant insa , parca e cam prea mult.Mecanicul mi-a zis ca pana pe la 30.000km o sa tot ''pape'' si m-a linistit.SI ATUNCI DE CE SA MAI MERGEM LA REVIZII,SCHIMBURI DE ULEI SI ALTE ALEA?!
IN RITMUL ASTA FACEM SCHIMBUL PRIN COMPLETARE!NU?
:evil: :arrow:

calin27bun
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Vin 10-Aug-2007 18:36
Localitate: braila
Contact:

Mesajde calin27bun » Vin 28-Sep-2007 19:35

seridan scrie:Este calin27bun maistru mecanic cum sunt eu popa.
Nu este posibil ca un maistru mecanic sa nu aiba habar de problemele tehnice ale motoarelor si sa nu stie de ce un motor in rodaj consuma ulei.
Imi face impresia ca a lansat subiectul la misto.

nu am lansat la misto tema si nici nu evrajeala ca sunt maistru mec.tu daca ai fi in locul meu ce ai face cand te duci la munca cu o masina noua care ai laudat-o de iai innebunit pe baieti si sa le spui ca papa ulei in 6k pai rad aia de se caca pe eie cdlar ca N-ARE VOIE SA CONSUME ASA DE MULT MAI ALES IN PRIMII 30K-40K,nu e logic daca o iei normal!!!!!!!!!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 29-Sep-2007 01:01

motorul de la maina mea, de 2500 TD, in 6000km a consumat cam 300 de grame de ulei. eu merg super agresiv cu ea, cativa de pe forum au vazut cam cum ma port eu cu masina asa ca pot sa confirme. kilometri motorul cred ca are undeva la 190-200k, dar nu stiu daca sunt reali.
intereseaza-te cat inseamna in cantitate cele 3 liniute lipsa de pe joja. daca sunt pana in 3-500 de grame, nu cred ca e asa de tragic. fa schimbul de ulei sau completeaza. daca si a doua oara consuma in acelasi numar de kilometrii aceeasi cantitate de ulei, inseamna ca e ceva in neregula. consum de ulei exista, nu poate fi evitat, dar acesta trebuie sa scada odata cu rodajul, apoi sa se stabilizeze. la o masina noua, sau pana in 200000km, un consum de 300 de grame de ulei la cam 10000km este normal... si nu se poate numi consum. tot timpul in motoare, intra ulei cam cu 10-15% mai mult decat i-ar fi acestuia necesar sa functioneze, tocmai din aceste motive. segmentul, la "radere" lasa pe camasa o pelicula de ulei care fa fi arsa deci avem consum. cum raderea se face in jos si in sus nu, in momentul in care segmentul urca, poate lasa pe camasa unele particule din benzina nearsa care in acest fel la radere vor ajunge in baie si in felul asta se justifica ce a spus sorin. din acest motiv se innegreste uleiul la diesel si bineinteles si la benzen dar in masura mai mica si mai lent.
consumul exagerat de la tdi-urile germane, apare din cauza turbinelor proaste, si poate si din cauza ca acestea sunt facute prin romania. motoarele propriu-zise nu consuma, uleiul fiind pierdut pe la turbo. stiu destule persoane cu opel si vw care au schimbat turbinele pe garantie, unii chiar si de 2 ori si asta incepand de la 30-50000 km.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 29-Sep-2007 01:06

ma scuzati de offtopic dar uitati aici si niste poze facute la placutele de pe unele turbine... erau noi toate. nici eu nu am crezut pana nu am vazut...
[img][img]http://img215.imageshack.us/img215/5125/rogl9.th.jpg[/img][/img][img][img]http://img165.imageshack.us/img165/2634/ro1cn9.th.jpg[/img][/img][img][img]http://img165.imageshack.us/img165/6924/ro2ue6.th.jpg[/img][/img][img][img]http://img165.imageshack.us/img165/5936/ro3nl2.th.jpg[/img][/img]

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 29-Sep-2007 02:11

va rog nu mai aberati pe aici ca nu are nici o relevanta faptul ca se produc la noi . honeywell-garett face turbine pt o gama foarte larga de producatori si doar motoarele de la vw au probleme, mai ales 2.0 tdi. cunosc f bine fabrica honeywell de la fosta turbomecanica, e la cel mai inalt standard, va rog lasati deoparte conceptiile idioate de genul "aygo e mai bun ca e toyota si C1 e varza ca e citroen" sau logan varza ca e dacie, symbol super ca e renault etc., sper ca intelegeti ce vreau sa spun... :evil:

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 29-Sep-2007 02:23

si apropo, daca pierdea pe la turbina sunt sigur ca le-ar fi schimbat pana acum, sau macar le-ar fi pus bune pe cele care se produc. cum iti explici ca actualul 1.9 tdi 105 cai este recunoscut ca fiind unul dintre cele mai fiabile motoare diesel de pe piata si 2.0 tdi are o reputatie asa proasta? sa stii ca si turbina de pe 1.9 tdi se face tot acilea la romanii astia prosti :P .
si inca ceva: apare RS6, are cel mai puternic motor din istoria audi: V10 BITURBO 580cp. ghici cine a inceput de o luna sa produca kitt-ul BITURBO??? ai ghicit! :idea: romanii astia varza de la fosta turbomecanica. chiar crezi ca lasau nemtii pe mana unor fraieri o masina emblematica pt marca audi?

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Sâm 29-Sep-2007 07:25

motorul de la maina mea, de 2500 TD, in 6000km a consumat cam 300 de grame de ulei. eu merg super agresiv cu ea, cativa de pe forum au vazut cam cum ma port eu cu masina asa ca pot sa confirme. kilometri motorul cred ca are undeva la 190-200k, dar nu stiu daca sunt reali.

Nici eu nu completez la cx, si il schimb pe la 7-8000.O usoara scadere pe joja se observa abia dupa 6000, totusi sunt convins ca este un consum de ulei de la inceput.
La oltcit initial nivelul creste putin [iarna] :lol: , apoi scade lent , iar dupa 5000 incepe sa consume evident.


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO