Un tuning ceva??

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 29-Aug-2007 10:08

treaba e cam asa...dungile sau alte chestii sunt sticker- si daca te plictisesti de ele le poti dezlipi. Aerograful e vopsea auto si nu prea mai scapi de el. mie mi se pare kitsch pictura cu aerograful daca nu e pe o masina mai impozanta, sau mai ales pe un hot-rod la doua dungi m-am gandit de cand visam la masina asta :D dar parca e un pic prea mult...(oricum nu arata rau si putem incerca) http://www.autoblog.it/post/6453/citroen-c1-chrono ar fi o varianta mai de bun gust. atentie la oglinzile albe---mini cooper style si foarte marfa, dar varianta la care ma gandeam eu, si mai ales pe o masina rosie, genul de sticker-e de pe C2, C4, Xsara de WRC Rally (cauta pe google-imagini)

Avatar utilizator
adistefan
pasionat
Mesaje: 197
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:53
Localitate: Sibiu

Mesajde adistefan » Mie 29-Aug-2007 10:50

http://www.autotuning.sk/seriovky/peuge ... 4.html#gal
Poza aia e si aici. Cele 2 Peugeoturi 107 insa se propie de ce ma gandeam eu... poate nu untocmai , dar ceva de genul...
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus

Avatar utilizator
adistefan
pasionat
Mesaje: 197
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:53
Localitate: Sibiu

Mesajde adistefan » Mie 29-Aug-2007 10:52

scuzati nivelul de analfabetism de mai sus :D
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP

_________

Foste:

- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP

- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP

- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus

radu_dude
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Sâm 31-Mar-2007 01:05
Localitate: SIBIU

Mesajde radu_dude » Vin 14-Sep-2007 21:20

vreau sa bag neoane sub c1 :))) :))))))))))) ce tare is :))))) asa si am intereseaza cin mi le monteaza si daca sunt legale :|

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 14-Sep-2007 22:16

legale nu sunt sigur...eu zic ca ar fi mai folositor sa montezi o instalatie Xenon de exemplu. eu momentan, neavand bani am cumparat de la aspad doua becuri Philips Extreme Power. sunt mai puternice, ei zic cu pana la 80%. nu stiu daca e chiar asa, dar e o diferenta clara. si au tot 50w, deci nimic periculos pt instalatie.produc o cantitate mai mare de lumina pe baza unui amestec imbunatatit de gaze.au si o lumina f. alba.

radu_dude
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Sâm 31-Mar-2007 01:05
Localitate: SIBIU

Mesajde radu_dude » Lun 17-Sep-2007 10:10

le vreau sub masina:)



si la xenon parca tre sa cumperi si instalatie din cate stiu

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 17-Sep-2007 14:52

aprox. 200 euri\o, cu tot cu instalatie, simplu de montat. in afara de becuri mai sunt doua balasturi si niste fire.

Avatar utilizator
skynet
pasionat
Mesaje: 154
Membru din: Mar 03-Iul-2007 14:24
Localitate: Brasov

Mesajde skynet » Lun 17-Sep-2007 14:59

Aveti grija la Xenon ce cumparati. M-am interesat si eu ca la un momendat am vrut sa cumpar da apoi mi-am dat seama ca nu se merita. Mai bine bagati banii in benzina :twisted:

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 18-Sep-2007 16:00

am un prieten cu leon, cu un stift de instalatie chinezarie second hand chiar, si merge perfect.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 18-Sep-2007 16:03

in alta ordine de idei, FILTRU DE AER K&N. as vrea filtru sport nu neaparat din pct de vedere al performantei, care sunt sigur ca nu va creste, ci din punct de vedere economic, cred ca e mai ieftin sa il speli si sa il dai cu solutia respectiva, decat sa cumperi filtre de unica folosinta. ce parere aveti despre uzura ce ar putea sa apara la motor? ei zic ca ar filtra chiar mai bine decat unul clasic. asa o fi?

Avatar utilizator
skynet
pasionat
Mesaje: 154
Membru din: Mar 03-Iul-2007 14:24
Localitate: Brasov

Mesajde skynet » Mar 18-Sep-2007 17:11

Uzura la motor sigur nu va aparea, filtrul de aer conic ajuta la o "respirare" mai buna a motorului. Problema e urmatoarea: filtrul conic nu poate sa intre in carcasa filtrului original iar ca sa il pui in locul celui original vine cu un suport special dar nu stiu sigur daca se potriveste la C1. Alta problema este locul unde trebuie pus. Aerul pe care il absoarbe trebuie sa fie rece. Mai multe detalii pe http://my107.blogspot.com/2007/03/induction-kits.html : acolo arata poze cum le-au pus fiecare :lol:

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 18-Sep-2007 17:35

eu vreau filtru special pt C1, adica identic ca forma cu cel de hartie. Nu vreau modificari la motor. Am gasit K&N la 250 ron. cand o sa fac 10.000 o sa ma gandesc daca dau banii pe el sau raman la hartiutza de 50 ron.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 19-Sep-2007 16:44

skynet scrie:Uzura la motor sigur nu va aparea, filtrul de aer conic ajuta la o "respirare" mai buna a motorului. Problema e urmatoarea: filtrul conic nu poate sa intre in carcasa filtrului original iar ca sa il pui in locul celui original vine cu un suport special dar nu stiu sigur daca se potriveste la C1. Alta problema este locul unde trebuie pus. Aerul pe care il absoarbe trebuie sa fie rece. Mai multe detalii pe http://my107.blogspot.com/2007/03/induction-kits.html : acolo arata poze cum le-au pus fiecare :lol:


Prin definitie un filtru sport e mai permisiv, deci va intra si mai mult praf in motor.
In al doilea rind, un motor, nu "respira", fluxul de aer e cu sens unic. Intra in motor pe admisie/filtru de aer si iese pe evacuare.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 19-Sep-2007 17:45

In al doilea rind, un motor, nu "respira", fluxul de aer e cu sens unic

Ala pe gaz mai si expira cand da un rateu :lol:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 20-Sep-2007 10:10

:lol: :lol: :lol:
Asa e... dar se intimpla extrem de rar. Eu am patit-o doar de 2 ori pina acum.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Mecanica - C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo