problema cu frine...

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

razvan1
simpatizant
Mesaje: 38
Membru din: Lun 02-Aug-2004 09:27
Localitate: constanta

problema cu frine...

Mesajde razvan1 » Dum 03-Iul-2005 21:14

...Salut!poate avetzi idee ce se poate face in urmatoarea situatie, care mi se intimpla de aprox. o saptamina......!
la pornirea de pe loc, daca apas frina si apoi pornesc de pe loc (pornirea de la semafoare, stop etc, etc) imi ramin frinele blocate (nu cit sa blocheze roata) iar masina isi ia avint mai greu (se simte cum este tinuta in loc)iar dupa 2, 3 secunde revine la puterea initiala!in cazul in care folosesc frina de mina nu se intimpla asa ceva!in cazul in care nu am fost prea explicit pot reveni cu detalii.....!!
multumesc mult!

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Lun 04-Iul-2005 07:51

Problema vine de la dozatorul de frana care este foarte uzat. Dupa ce parcurgi mai multi km prin oras pune mana (cu grija) pe jenti si vezi ce temperatura au.

razvan1
simpatizant
Mesaje: 38
Membru din: Lun 02-Aug-2004 09:27
Localitate: constanta

Mesajde razvan1 » Mar 05-Iul-2005 17:57

..am mers ceva km azi prin oras si intradevar jentile fatza erau f. calde, nu frigeau, iar cele spate erau ok..!poate nu am mers eu destul..!oricum in cazul in care e dozatorul de frina ce se poate face???..merge refacut sau trebuie unul nou??
multumesc!

razvan1
simpatizant
Mesaje: 38
Membru din: Lun 02-Aug-2004 09:27
Localitate: constanta

Mesajde razvan1 » Mar 05-Iul-2005 18:08

..si inca ceva...e vreo legatura intre pompa de frina uzata si faptul ca a inceput sa nu se mai lase masina????..cred ca am intrat in sezonul cu pb. pt. xantia!

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Mar 05-Iul-2005 22:04

Dozatorul nu poate fi refacut, cel putin eu nu am auzit pe la noi in tara.
Cel mai bine este sa cumperi unul nou. Daca nu, unul sh dar numai daca poate fi verificat ca functioneaza in parametri.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 06-Iul-2005 20:57

Sigur nu se reface in RO.Refac tcnosir.pleiades si parca cx-basis.

razvan1
simpatizant
Mesaje: 38
Membru din: Lun 02-Aug-2004 09:27
Localitate: constanta

Mesajde razvan1 » Vin 08-Iul-2005 13:00

....in primul rind, mi-am facut timp si am fost la Galati unde mi-am pus toata hidraulica la punct!cu ocazia asta serviceul din Galati are votul meu si nota maxima!profesionalism, promptitudine,....meserie!:)
.. mi-a fost verificat si dozatorul de frina care era ok si care, dupa ce am incarcat sferele si am schimbat sfera centrala....nu imi mai face probleme!!!!!!!..nici nu se mai pune pb. de infrinarea care ma calca pe nervi!tot acolo am vazut si cum se comporta un dozator de frina stricat, erau acolo 2 bx-uri care aveau pb. asta, iar in caz ca o sa mi se intimple pe viitor, o sa am habar!
oricum, multumesc mult pt. sfaturi!

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Sâm 09-Iul-2005 01:00

pai nu ne spui si noua cum se comporta, sa stim si noi?
sau trebuie sa mergem la Galati ?
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Dum 10-Iul-2005 16:24

@razvan1
ma bucur ca ai rezolvat problemele la masina si ca ai fost multumit :D (asta ca sa nu se creada ca am exagerat eu pana acum).

razvan1
simpatizant
Mesaje: 38
Membru din: Lun 02-Aug-2004 09:27
Localitate: constanta

Mesajde razvan1 » Dum 10-Iul-2005 17:51

da, se pricepe la hidraulica, Catalin!
cit despre masina, se ridica si se lasa in maxim 5,6 secunde, oricum mai trebuiesc curatzate corectoarele de inaltime;suspensia se simte altfel, inainte avea un comportament ciudat, respectiv daca treceam perpendicular pe linii de tramvai sau orice obstacol mai evident masina capata un balans stinga- dreapta foarte enervant care se amortiza f. greu!acum nici vb. de asa ceva, suspensia e mai tare dar si f. comoda in acelasi timp!aveam 3 sfere descarcate iar sfera centrala sparta!tzacanitul era la 2, 3 secunde!acum aud tzacanitul la 12, 13 secunde!
..eu zic ca acum e mult mai bine decit era inainte!

xantofilici
simpatizant
Mesaje: 49
Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde xantofilici » Dum 01-Iun-2008 14:55

am si eu o mare problema: am avut dozatorul de frana dus si l-am schimbat numai ca a2a zi am schimbat placutele si m-am trezit ca merge iarasi infranat iar discurile frig si anume rau.De aerisit am aerisit de la etrieri. Ati
putea putea sa ma ajutati cu un sfat?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 01-Iun-2008 19:56

trebuie aerisit neaparat si la dozator; asta ar putea sa fie o cauza; a doua ar fi montajul incorect, iar ultima... nu este bun dozatorul. incearca prima data sa il aerisesti si vezi cum se comporta.
apropo, ce dozator ai pus acolo? identic sau de la o masina mai veche (cx, bx)?

xantofilici
simpatizant
Mesaje: 49
Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde xantofilici » Lun 02-Iun-2008 07:06

Identic dozatorul...masina merge mult mai usor si mai bine, doar ca la mersul prin oras, discurile raman incinse si nu stiu cam ce temperatura ar trebui sa aiba. Momentan am o basica de arsura la deget:) Tare bine mi-ar prinde daca mi-ar spune cineva cam cit de calde ar trebui sa fie la un mers normal prin oras (semafoare, cozi etc.).
Aerisirea fusese facuta de mecanic pe la dozator cind a fost inlocuit (Ionut State are o nota buna de la noi), numai ca mie mi-a curs intre timp LHM pe la un retur spart la 2 ore dupa ce am plecat de la mecanic. Dupa repararea returului si completarea cu LHM, masina mergea greu din nou, pana ce am aerisit pe la etrieri (si prin ridicari si coborari repetate). Acuma merge frumusel, dar infierbanta discurile.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 02-Iun-2008 11:47

cind merge masina frinele se incing in asa masura ca nu poti tine degetul pe ele. surpriza!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

xantofilici
simpatizant
Mesaje: 49
Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde xantofilici » Lun 02-Iun-2008 19:23

O multumesc m-am linistit!!!!!!!!!


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO