problema cu frine...
Moderator: Echipa Tehnica
problema cu frine...
...Salut!poate avetzi idee ce se poate face in urmatoarea situatie, care mi se intimpla de aprox. o saptamina......!
la pornirea de pe loc, daca apas frina si apoi pornesc de pe loc (pornirea de la semafoare, stop etc, etc) imi ramin frinele blocate (nu cit sa blocheze roata) iar masina isi ia avint mai greu (se simte cum este tinuta in loc)iar dupa 2, 3 secunde revine la puterea initiala!in cazul in care folosesc frina de mina nu se intimpla asa ceva!in cazul in care nu am fost prea explicit pot reveni cu detalii.....!!
multumesc mult!
la pornirea de pe loc, daca apas frina si apoi pornesc de pe loc (pornirea de la semafoare, stop etc, etc) imi ramin frinele blocate (nu cit sa blocheze roata) iar masina isi ia avint mai greu (se simte cum este tinuta in loc)iar dupa 2, 3 secunde revine la puterea initiala!in cazul in care folosesc frina de mina nu se intimpla asa ceva!in cazul in care nu am fost prea explicit pot reveni cu detalii.....!!
multumesc mult!
....in primul rind, mi-am facut timp si am fost la Galati unde mi-am pus toata hidraulica la punct!cu ocazia asta serviceul din Galati are votul meu si nota maxima!profesionalism, promptitudine,....meserie!:)
.. mi-a fost verificat si dozatorul de frina care era ok si care, dupa ce am incarcat sferele si am schimbat sfera centrala....nu imi mai face probleme!!!!!!!..nici nu se mai pune pb. de infrinarea care ma calca pe nervi!tot acolo am vazut si cum se comporta un dozator de frina stricat, erau acolo 2 bx-uri care aveau pb. asta, iar in caz ca o sa mi se intimple pe viitor, o sa am habar!
oricum, multumesc mult pt. sfaturi!
.. mi-a fost verificat si dozatorul de frina care era ok si care, dupa ce am incarcat sferele si am schimbat sfera centrala....nu imi mai face probleme!!!!!!!..nici nu se mai pune pb. de infrinarea care ma calca pe nervi!tot acolo am vazut si cum se comporta un dozator de frina stricat, erau acolo 2 bx-uri care aveau pb. asta, iar in caz ca o sa mi se intimple pe viitor, o sa am habar!
oricum, multumesc mult pt. sfaturi!
da, se pricepe la hidraulica, Catalin!
cit despre masina, se ridica si se lasa in maxim 5,6 secunde, oricum mai trebuiesc curatzate corectoarele de inaltime;suspensia se simte altfel, inainte avea un comportament ciudat, respectiv daca treceam perpendicular pe linii de tramvai sau orice obstacol mai evident masina capata un balans stinga- dreapta foarte enervant care se amortiza f. greu!acum nici vb. de asa ceva, suspensia e mai tare dar si f. comoda in acelasi timp!aveam 3 sfere descarcate iar sfera centrala sparta!tzacanitul era la 2, 3 secunde!acum aud tzacanitul la 12, 13 secunde!
..eu zic ca acum e mult mai bine decit era inainte!
cit despre masina, se ridica si se lasa in maxim 5,6 secunde, oricum mai trebuiesc curatzate corectoarele de inaltime;suspensia se simte altfel, inainte avea un comportament ciudat, respectiv daca treceam perpendicular pe linii de tramvai sau orice obstacol mai evident masina capata un balans stinga- dreapta foarte enervant care se amortiza f. greu!acum nici vb. de asa ceva, suspensia e mai tare dar si f. comoda in acelasi timp!aveam 3 sfere descarcate iar sfera centrala sparta!tzacanitul era la 2, 3 secunde!acum aud tzacanitul la 12, 13 secunde!
..eu zic ca acum e mult mai bine decit era inainte!
-
- simpatizant
- Mesaje: 49
- Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
- Localitate: Bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 49
- Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
- Localitate: Bucuresti
Identic dozatorul...masina merge mult mai usor si mai bine, doar ca la mersul prin oras, discurile raman incinse si nu stiu cam ce temperatura ar trebui sa aiba. Momentan am o basica de arsura la deget:) Tare bine mi-ar prinde daca mi-ar spune cineva cam cit de calde ar trebui sa fie la un mers normal prin oras (semafoare, cozi etc.).
Aerisirea fusese facuta de mecanic pe la dozator cind a fost inlocuit (Ionut State are o nota buna de la noi), numai ca mie mi-a curs intre timp LHM pe la un retur spart la 2 ore dupa ce am plecat de la mecanic. Dupa repararea returului si completarea cu LHM, masina mergea greu din nou, pana ce am aerisit pe la etrieri (si prin ridicari si coborari repetate). Acuma merge frumusel, dar infierbanta discurile.
Aerisirea fusese facuta de mecanic pe la dozator cind a fost inlocuit (Ionut State are o nota buna de la noi), numai ca mie mi-a curs intre timp LHM pe la un retur spart la 2 ore dupa ce am plecat de la mecanic. Dupa repararea returului si completarea cu LHM, masina mergea greu din nou, pana ce am aerisit pe la etrieri (si prin ridicari si coborari repetate). Acuma merge frumusel, dar infierbanta discurile.
cind merge masina frinele se incing in asa masura ca nu poti tine degetul pe ele. surpriza!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 49
- Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
- Localitate: Bucuresti
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO