cele mai proaste masini
Moderator: Echipa Tehnica
azi am facut itp-ul la mercedes. toata mecanica este originala (inclusiv amortizoarele) probleme: trebuie sa schimb capetele de bara si un pivot. masina are 10 ani si 135000 km. mi se pare destul de ok, avand in vedere ca masina a circulat doar in .ro . dar cred ca pana la urma este vorba si de ghinion in cazul oricarei marci de masina cu probleme pe banda
uite hai sa iti spun si eu am avut o problema la baterie cu masina nu se mersese foarte mult cand a fost cumparata eu nu aveam permis atunci si a stat cam 1an in parcare intre timp ea era pornita de mine de 2ori pe saptamana la fel si iarna pana intr o zi cand am dat sa o deschid din telecomanda surprins nu deschidea am bagat cheia a mers am incercat sa pornesc nimic.. dupa care am constatat ca bateria murise si dus o la incarcat si in 2zile a fost inapoi pe masina.. nici nu vreau sa mi amintesc cat m am chinuit sa o scot de pe suportul acela pana la urma am scos o cu 2 persoane... deci nu se stie niciodata poate ca tu ai avut ghinion cu cateva piese asta e se repara e un mecanism se intampla la fiecare marca / model de masina cate ceva asa ca eu zic sa ii mai acorzi o sansa , nu se stie niciodata 

-
- pasionat
- Mesaje: 196
- Membru din: Vin 28-Sep-2007 07:56
- Localitate: Campina / Bucuresti
- Masina: Citroen C2 VTS (de competitie)
- 2: Lexus CT200H (de familie)
- Contact:
Citroen C3 1.4 HDI
Salut !
Si eu sunt posesor de C3 , am 47.000 de km si in afara de piesele care se schimba la revizie nu am schimbat altceva, singura problemuta avuta fiind niste aer in sistemul de franare dar care s-a rezlovat in 10 minute.
Nu sunt genul de sofer care sa stea intotdeauna "la locul lui" dar nici nu am abuzat de el.Sunt foarte multumit de comportamentul sau in curbe si de faptul ca nu imi usuca buzunarul avand un consum la drum intins (120-125 km/h de 3.9 - 4.1 l/100).
Ca si service recomand cu caldura "CarOne Autoserv" membra Auto Meister Germania aflata la intrare in Banesti pe DN1.(cum se vine dinspre Ploiesti pe dreapta).
Oamenii sunt foarte rigurosi in ceea ce reprezinta calitatea pieselor si serviciilor oferite nefiind nevoit sa imi donez un rinichi si sa amanetez catzeii pentru a beneficia de acestea.
Un exemplu banal: Oglinda retrovizoare dreapta la Ford Fiesta ma costa la reprezentanta ford din Buc. - 4.900.000 fara montaj.La CarOne - 3.900.000 cu tot cu montaj.Oglinda a venit in cutie originala sigilata cu holograma ford pe ea, si a fost desfacuta in fata mea.
Pentru cei din Prahova si nu numai, cred ca poate reprezenta o alegere buna.
Si eu sunt posesor de C3 , am 47.000 de km si in afara de piesele care se schimba la revizie nu am schimbat altceva, singura problemuta avuta fiind niste aer in sistemul de franare dar care s-a rezlovat in 10 minute.

Ca si service recomand cu caldura "CarOne Autoserv" membra Auto Meister Germania aflata la intrare in Banesti pe DN1.(cum se vine dinspre Ploiesti pe dreapta).
Oamenii sunt foarte rigurosi in ceea ce reprezinta calitatea pieselor si serviciilor oferite nefiind nevoit sa imi donez un rinichi si sa amanetez catzeii pentru a beneficia de acestea.
Un exemplu banal: Oglinda retrovizoare dreapta la Ford Fiesta ma costa la reprezentanta ford din Buc. - 4.900.000 fara montaj.La CarOne - 3.900.000 cu tot cu montaj.Oglinda a venit in cutie originala sigilata cu holograma ford pe ea, si a fost desfacuta in fata mea.
Pentru cei din Prahova si nu numai, cred ca poate reprezenta o alegere buna.

- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
cum zice si teo tot ce se poate depinde de service si de personalul din el... si eu am avut masina 2 zile la vopsit avand ambele usii pe spate putin indoite si zgariate de la retardatii din super market care mi au lovit usiile cu caruciorul deci iti dai seama daca ei un carucior de cumparaturi nu pot controla da ce sa te mai astepti la condus din cauza asta se produc si multe accidente..
Am avut si eu un C3 1.1i si in 6666 km cu exceptia rotilor neechilibrate (asa a venit din fabrica!) nu am avut probleme. Insa dai 10500 E pe o masina si are atatea probleme?!
Concluzie: eu nu voi mai cumpara niciodata din Romania masina, fie ea noua sau second hand.
Este C3 o masina proasta? Cand ai probleme cu ea inca de la inceput iti vine sa ii dai drumul in Dambovita.
Concluzie: eu nu voi mai cumpara niciodata din Romania masina, fie ea noua sau second hand.
Este C3 o masina proasta? Cand ai probleme cu ea inca de la inceput iti vine sa ii dai drumul in Dambovita.
Am cumparat masina in iunie 2006 de la ATS Tineretului (Pe Dimitrie Cantemir, daca stiti). Am condus-o foarte atent (sunt soferitza..deci va dati seama ca n-am facut liniutze si nici n-am bagat mai mult de 100 in viatza mea...). Am reparat-o doar La ATS Baneasa, sau pIpera dupa ce s-au mutat.. Astept sa vina ziua de luni , poate aflu ceva de la cei din service. Oricum, n-as mai vrea sa repet experiente de genul C3 si data viitoare imi iau masina din Germania, la mana intai. Poate ca in felul asta or sa invetze marile firme sa-si supravegheze mai atent reprezentantzele si acestea isi vor respecta clientii mai mult. Fiecare sa invetze sa isi faca treaba cu mai multa constiinciozitate si sa nu mai arunce vina pe CLIENT.
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
c3
Eu raman la convingerea ca incepand de la cosmetice..electronice..autoturisme exista marfa srict pentru EST si separat pentru VEST.In afra de cx si xm ,xsara si c5-ul le-am luat s.h. la prima mana in RO .
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
e posibil sa iti fi schimbat bateria. vezi daca gasesti cumva prin actele masinii seria bateriei si verifica daca aia este. este posibil si sa fie doar descarcata si de aia sa nu porneasca. am avut zilele trecute la lucru un mondeo din 2005, si dupa cateva ore de probe, nu am mai reusit sa o pornim... puneam contactul, totul ok, dar cand dadeam la automat nu facea nimic doar ca dadea acele de la vitezometru si turometru pana la maxim si apoi inapoi.... ne-am speriat urat de tot, dar apoi i-am facut un transplant de curent cu cablurile de la cx
si a pornit fara probleme. vezi sa nu fie si la tine aceeasi problema, pentru ca la masinile astea noi, daca scade bateria sub un anumit amperaj, nici nu mai da la automat. la xsara din cate stiu, nu mai poti salta nici macar geamurile...

nu apare nicaieri in acte seria bateriei, tot asa am cautat si eu s-o verific acum 3 ani, cand a stat masina in service vreo 2 luni.
insa daca acum, dupa ~4 ani, sistem de 500W, bateria are 12,3V sau 13,4V (motor pornit) cred ca inca am varta originala, super baterie.
geamurile consuma sa stii
.
insa daca acum, dupa ~4 ani, sistem de 500W, bateria are 12,3V sau 13,4V (motor pornit) cred ca inca am varta originala, super baterie.

geamurile consuma sa stii

Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
Stai linistit. Se pare ca problema este de la Service-ul din Romania. Bateria poate sa fie veche (chiar daca este pusa pe o masina noua - a stat pe stoc si in final au montat-o pe C3)
Daca nu este luata pe firma masina, poti sa te adresezi celor de la Protectia Consumatorului si sa ii obligi pe cei de la Citroen sa iti schimbe "produsul". Suna maine la ei.
Daca nu este luata pe firma masina, poti sa te adresezi celor de la Protectia Consumatorului si sa ii obligi pe cei de la Citroen sa iti schimbe "produsul". Suna maine la ei.
Mi-au dat luni masina inapoi cu o baterie pe care scria 07 07 (nu ma pricep, dar cred ca inseamna ca era din iulie 2007). Cei de la ATS mi-au spus ca masina a fost condusa prea putin din iunie 2006 pana acum , (are 8400 km) si ca din cauza asta s-a descarcat... Ma rog, mie mi se pare o minciuna, dar iarasi precizez ca nu ma pricep la masini. L-am rugat sa-mi arate bateria veche si mi-a spus ca nu poate, ca nu m-ajuta la nimic si ca e alui fiindca masina e pe garantie. Asta este. Traiam in Romania, si asta ne ocupa tot timpul...
Re: cele mai proaste masini
michiutza scrie:Cele mai de ca.... masini ...citroen 3 . Dupa primele 2 saptamani de la cumparare (masina nou-noutza) a murit computerul de bord. Dupa 7000 de km a murit caseta de directie . La 2 (doua ) saptamani de la schimbatul cutiei de directie a murit si bateria si electromotorul. De fiecare data am reparat masina la ATS BAneasa, si normal, n-am avut voie sa vad ce fac aia la masina. Ma jur ca nu mai cumpar masina frantuzeasca si n-am sa mai recomand pe nimeni sa ia Citroen. Never ever. Un an si jumatate de condus o rabla...Doamne, parca am furat banii pe care i-am dat pe ea...
Imi pare rau, eu, C3, 3 ani, 100000km si n-a avut nici una din problemele tale... cred ca pur si simplu nu v-ati potrivit

De fapt mint, acum are o problema ciudata cu frana, dar oricum trebuie sa-i schimb placutele si tot tacamul.
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo