2.0 hdi nu se tureaza peste 3.000/ture
Moderator: Echipa Tehnica
2.0 hdi nu se tureaza peste 3.000/ture
asta am patit-o acum doua zile cand am mers la bucuresti , am oprit la o cafea , am pornit motorul si constat ca pe bord apare martorul ,,motor" , demarez si constat ca nu mai trage cum trebuie . mentionez ca martorul din bord a mai aprut o data si am fost la service unde a fost stersa ,,eroare", dar se pare ca nu afost nici o eroare! in momentul cand am vazut martorul aprins am accelerat , abia a urcat la 3.000 ture , dupa un timp a inceput sa-si revina pedala , urca si la 4.000 ture , dar totusi nu are viata in ea . multumesc anticipat !
salut,
si eu am aceeasi problema de cand am scos masina din service, unde a stat vreo 3 saptamani. week-endul c a trecut am facut aproximativ 800km si la fel nu trage bine peste 3000, parca se ineaca. s-a aprins din cand in cand si martorul de check engine (cel portocaliu). pe drum i-am inlocuit bujiile cu unele mai vechi pe care le aveam la mine. fiind departe de casa nu mi-am permis bujii noi. dupa ce le-am inlocuit s-a simtit o oarecare imbunatatire, adica reuseam sa urc o panta mai usor si chiar am atins 160km/h (viteza asta o atingea inainte fara probleme). o sa schimb bujiile cu unele noi si iti voi spune atunci daca asta e buba. o sa inlocuiesc si vacuum-ul deoarece cred ca si asta ar putea fi o cauza.
si eu am aceeasi problema de cand am scos masina din service, unde a stat vreo 3 saptamani. week-endul c a trecut am facut aproximativ 800km si la fel nu trage bine peste 3000, parca se ineaca. s-a aprins din cand in cand si martorul de check engine (cel portocaliu). pe drum i-am inlocuit bujiile cu unele mai vechi pe care le aveam la mine. fiind departe de casa nu mi-am permis bujii noi. dupa ce le-am inlocuit s-a simtit o oarecare imbunatatire, adica reuseam sa urc o panta mai usor si chiar am atins 160km/h (viteza asta o atingea inainte fara probleme). o sa schimb bujiile cu unele noi si iti voi spune atunci daca asta e buba. o sa inlocuiesc si vacuum-ul deoarece cred ca si asta ar putea fi o cauza.
problema e de la motorina de pe la noi - se transforma intr-un fel de gel si asa se creeaza autoaprinderea motorului aparand acea martor in bord- masina intra in parametri de "safe mode"...este o eroare gen antipollution fault de la c5.Nu trebuie sa te impacientezi prea tare daca a disparut becul - masina se va comporta ca inainte.Sa fii atent si cand opresti motorul, daca nu se opreste brusc si mai incearca sa mai mearga - un fel de autoaprindere - iti va aparea din nou in bord acel bec. Incearca sa mergi ceva mai sportiv, 3000-3500 de ture si asa va disparea dupa ce pornesti si opresti de vreo 3-4 ori.
bafta!
bafta!
am ajuns acasa , masina a fost incordata bine pe drum , bucuresti -ploiesti , 170 km/ora (unde se poate ), masina a mers impecabil .nici o problema , nici un martor pe bord , nic , nic..........dar revin dupa tester cu noutati . ceea ce a fost curios e ca : dupa ce i-am dat turometrul peste 3000 ture , masina a scos fum cca 30 sec , dupa care zici ca a fost pe benzina . am rupt tot pe drum , demaraj , putere , totul a fost ok.
2.0 hdi nu se tureaza decat 2900rot
am avut aceasta problema si nu e debitmetru ci supapa de la vacuum care are furtunul ce merge la egr
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats