2.0 hdi nu se tureaza peste 3.000/ture

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

2.0 hdi nu se tureaza peste 3.000/ture

Mesajde cit_a » Mie 03-Oct-2007 14:52

asta am patit-o acum doua zile cand am mers la bucuresti , am oprit la o cafea , am pornit motorul si constat ca pe bord apare martorul ,,motor" , demarez si constat ca nu mai trage cum trebuie . mentionez ca martorul din bord a mai aprut o data si am fost la service unde a fost stersa ,,eroare", dar se pare ca nu afost nici o eroare! in momentul cand am vazut martorul aprins am accelerat , abia a urcat la 3.000 ture , dupa un timp a inceput sa-si revina pedala , urca si la 4.000 ture , dar totusi nu are viata in ea . multumesc anticipat !

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Mie 03-Oct-2007 18:36

salut,
si eu am aceeasi problema de cand am scos masina din service, unde a stat vreo 3 saptamani. week-endul c a trecut am facut aproximativ 800km si la fel nu trage bine peste 3000, parca se ineaca. s-a aprins din cand in cand si martorul de check engine (cel portocaliu). pe drum i-am inlocuit bujiile cu unele mai vechi pe care le aveam la mine. fiind departe de casa nu mi-am permis bujii noi. dupa ce le-am inlocuit s-a simtit o oarecare imbunatatire, adica reuseam sa urc o panta mai usor si chiar am atins 160km/h (viteza asta o atingea inainte fara probleme). o sa schimb bujiile cu unele noi si iti voi spune atunci daca asta e buba. o sa inlocuiesc si vacuum-ul deoarece cred ca si asta ar putea fi o cauza.

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Mie 03-Oct-2007 18:38

scuze ca nu am fost atent, abia acum am vazut ca e diesel

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mie 03-Oct-2007 20:05

daca ai debitmetru de aer, posibil sa fie defect. eu am patit asa la un golf 4, nu-mi mai tragea mai sus de 2000 ture si 100 km/h. am schimbat debitmetru si ....rupea locu.
BX

cit16v
pasionat
Mesaje: 330
Membru din: Mie 12-Noi-2003 22:32
Localitate: Bucuresti,Rm.Valcea

Mesajde cit16v » Mie 03-Oct-2007 20:34

problema e de la motorina de pe la noi - se transforma intr-un fel de gel si asa se creeaza autoaprinderea motorului aparand acea martor in bord- masina intra in parametri de "safe mode"...este o eroare gen antipollution fault de la c5.Nu trebuie sa te impacientezi prea tare daca a disparut becul - masina se va comporta ca inainte.Sa fii atent si cand opresti motorul, daca nu se opreste brusc si mai incearca sa mai mearga - un fel de autoaprindere - iti va aparea din nou in bord acel bec. Incearca sa mergi ceva mai sportiv, 3000-3500 de ture si asa va disparea dupa ce pornesti si opresti de vreo 3-4 ori.

bafta!

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Joi 04-Oct-2007 07:14

merci pt.raspuns , debitmetrul a fost schimbat acum un an , oprirea e buna , mai ramane motorina care e posibil sa nu fie de calitate ? ramane si ideea cu debitmetrul , cine stie ce calitate a avut piesa , posibil sa se duca asa repede?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 04-Oct-2007 20:23

nu cred ca e debitmetrul. verifica senzorul de acceleratie, dar cel mai sigur mergi la tester. nu te speria ca nu e grav... sper :D

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Vin 05-Oct-2007 07:15

luni ajung acasa si merg la un calculator sa-i citesca maruntaiele , revin si cu diagnosticul . o zi buna.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 05-Oct-2007 10:32

Poate sa fie blocata turbina, a patit-o un vecin la golf IV, a schimbat debitmetrul, ca si el a crezut ca el e de vina, dar degeaba. alt prieten la o cordoba, acelasi 1.9 TDI VAG, a patit-o, era defect MAGNEVENTILUL, parca tot de la turbina, nu stiu ce face piesa asta. deci cauzele pot fi multiple.

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Vin 05-Oct-2007 11:03

xenon ! am gandit ca poate fi turbina , dar se aude suieratul tipic turbosuflantei . ideea este ca ; nimeni cu citroen la motorul de hdi nu a avut aceasta problema ?

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Vin 05-Oct-2007 13:46

la mine am rezolvat asa: am resetat calculatorul si apoi am mers vreo 5-6km mai sportiv. acum fuge bine :D

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Sâm 06-Oct-2007 21:02

azi am pornit masina , binenteles pe bord nu a mai aparut avaria ...cheie si masina merge brici !!! pana la deva am sa o turez , o duc mai in forta . totushi ast lucru nu e in regula , trebuie sa fie un defect ??

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Dum 07-Oct-2007 19:55

poate totusi pentru linistea ta ar fi bine sa mergi la un tester cum ti-au sugerat si alti colegi. dai niste banuti dar scapi de o grija..... de multe ori se intampla ca micile chichite sa recidiveze si atunci .... devine o situatie destul de stresanta.
BX

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Dum 07-Oct-2007 20:49

am ajuns acasa , masina a fost incordata bine pe drum , bucuresti -ploiesti , 170 km/ora (unde se poate ), masina a mers impecabil .nici o problema , nici un martor pe bord , nic , nic..........dar revin dupa tester cu noutati . ceea ce a fost curios e ca : dupa ce i-am dat turometrul peste 3000 ture , masina a scos fum cca 30 sec , dupa care zici ca a fost pe benzina . am rupt tot pe drum , demaraj , putere , totul a fost ok.

ciryro
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Vin 30-Iul-2010 11:39
Localitate: REGHIN

2.0 hdi nu se tureaza decat 2900rot

Mesajde ciryro » Joi 12-Mai-2011 10:22

am avut aceasta problema si nu e debitmetru ci supapa de la vacuum care are furtunul ce merge la egr


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats