Mesajde vldst » Mie 24-Oct-2007 12:41
Ieri am facut si eu revizia la C3-ul meu 1.4 HDi, la Rm. Valcea. M-a costat 528 RON. In pretul asta au fost incluse:
- ulei Total (4 litri) + filtru de ulei
- filtru de polen cu carbune
- filtru de aer
- spray anti-bacterii pt. conductele de AC
- diagnoza pe Lexia
- manopera aferenta
In plus, mi-au fost inlocuite pe garantie bieletele anti-ruliu (acord o bila alba pt. service aici).
Bile negre:
- clientului nu prea ii este permis sa stea in service, langa masina. Spun "nu prea" pentru ca de bine, de rau, am ramas in service, desi mi s-a atras atent politicos si cu destula insistenta ca n-am voie sa stau acolo, ca normele de protectie a muncii, bla, bla. Personal nu inteleg de ce exista atata inversunare in a nu lasa clientul sa stea in service. Nu am dat vreunui mecanic peste mana, am incercat sa nu sacai pe nimeni. Nu m-am dus sa fur suruburi din service sau experienta mecanicilor. Scuza cu protectia muncii o repeta intruna si ATS-ul, dar credeam ca la Rm. Valcea oamenii sunt mai receptivi. Sunt de acord ca exista niste riscuri in service cand masina e pe rampa, dar nu am stat nicio secunda sub masina. Scuze pentru paranteza mai lunga, dar eu unul sunt mai curios si interesat sa stiu ce se intampla cu masina mea in service, doar platesc niste bani pe masina si serviciile oferite in service.
- am constatat, ca si la ATS, o anumita lipsa de interes fata de problemele clientului. Problemele legate de zgomote suspecte mi se par a fi tratate cu superficialitate. Am reclamat un zgomot infundat pe spate si niste click-uri sau troznete la acceleratii in sarcina, in treptele 1 si 2 in mod special. Puntea spate a fost verificata, mi s-a spus ca e prea simpla si ca nu are nimic, totul e in regula si ca s-ar putea sa fi fost de la bieletele uzate. Azi dimineata am perceput din nou zgomotul infundat cu pricina. Click-urile si troznetele sunt tot acolo, bine merci. Mecanicul cu care am facut proba de drum mi-a spus ca zgomotul respectiv ar putea avea o legatura cu ambreiajul aerului conditionat, care decupleaza aerul la acceleratii puternice, dar mie mi se-ntampla la plecarile de pe loc, cu acceleratii moderate, nu cu piciorul infipt pana la podea. Din pacate, la proba de drum, masina nu a troznit decat o data, tot la o plecare de pe loc, asta dupa ce a stat 15 minute cu motorul pornit, pe loc.
Nu stiu ce sa zic, incerc sa nu fiu prea pretentios. Dar trebuie pus mai mult accent pe problemele legate de zgomote, care de multe ori prevestesc probleme mai grave. Nu mi se pare o solutie sa astept sa-mi pice aerul conditionat sau cine stie ce altceva. Pana la urma tot la spaima mea, ATS, voi ajunge. De ce nu mi-a fost frica, tot nu scap. Oricum, impresia mea, pe care o spun cu nitica amaraciune, este ca toate service-urile sunt cam la fel, ca si masinile care "asa face toate, domne".