Conducte aer pentru locurile din spate.

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dionescux
pasionat
Mesaje: 187
Membru din: Dum 09-Iul-2006 09:35
Localitate: Bucuresti

Conducte aer pentru locurile din spate.

Mesajde dionescux » Dum 30-Sep-2007 07:03

Ok, dupa cate vad in manualul de service se pot monta conducte pentru aer cald /ac pentru locurile din spate. Un lucru foarte bun zic eu pentru ca in spate se incalzeste /raceste intotdeauna mai greu.

http://techdoc.toyota-europe.com/xcvrty ... 402e01.png


O sa incerc sa gasesc part numberul si le pun si eu.

sebastian_moroianu
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Mie 01-Aug-2007 14:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde sebastian_moroianu » Mar 02-Oct-2007 17:30

Daca te uiti acolo scrie: Cold Area Specification Vehicles. Astea sunt destinate masinilor vandute in zone cu temperaturi scazute (Norvegia, Danemarca...). Probabil ca este si accesoriu pe acolo. La noi nu cred ca se aduc asemenea conducte. Nici chiar de catre Toyota.
Dar merita sa intrebi...

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 14-Oct-2007 15:08

am intrebat eu si mi-au zis ca nu se pot aduce. (ATS). poate comandam din afara. daca gasesti, te rog zi-mi si mie.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 15-Oct-2007 09:38

Eu am o aeroterma electrica care se cupleaza la bricheta si consuma 150W. Am luat-o de la Augsburg.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 15-Oct-2007 20:03

dar nu prajeste instalatia? ca 150w e ceva. chiar, cat duce constructiv o priza auto?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 16-Oct-2007 00:17

pai e cam la limita 150W... eu m-as gandi d emai multe ori inainte sa o folosesc.

Avatar utilizator
adistefan
pasionat
Mesaje: 197
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:53
Localitate: Sibiu

Mesajde adistefan » Mar 16-Oct-2007 09:16

OFFTOPIC: 150 W ?... oops :lol: eu de la bricheta alimentez un woofer pe care scrie 400W... e mult de cand am pus pe foc caietele de fizica deci nu ma aventurez in calcule... cert e ca mi-a topit 2 mufe de plastic si ars o siguranta ... am luat masuri.. am pus o mufa (priza) de ebonita acum :D Oare e bine ce fac? :?
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mar 16-Oct-2007 10:18

Cu siguranta NU E BINE!
Pentru instalatiile audio, si mai ales pt. statii si subwoofere se folosesc cabluri speciale, alimentate direct de pe bornele bateriei si cu sigurante corespunzatoare. NU TE JUCA CU DIN ASTEA!

Risti sa te vedem la Stirile de la ora 5 cu masina pe post de tortza.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 16-Oct-2007 12:46

400W de la sub nu sunt 400W consum ai amplificatorului acestuia...asta ar insemna sa mearga la maxim tot timpul si sa si aibe 400W.

in fine, va recomand sa nu va mai jucati pe la mufele de bricheta. siguranta brichetei este de 15 Ah de regula, dar nu este singura pe acea siguranta, in cele mai multe cazuri. daca ne luam dupa formula P=U*I, rezulta ca puterea maxima a brichetei este de 180W maxim, si asta in conditii ideale. oricum, nu e indicat sa se faca abuz. poti sa incarci un telefon, sa pui un detector, sa aprinzi o tigara, dar cam atat... mai bine se trage un fir direct de la baterie, ceva mai gros si cu siguranta, pentru aeroterma, frigider sau mai stiu eu ce.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 16-Oct-2007 12:49

dj01fad scrie:pai e cam la limita 150W... eu m-as gandi d emai multe ori inainte sa o folosesc.


Pina acum nu a crapat si o am de anul trecut, insa tin minte ca siguranta de la bricheta are 25A, deci ar trebui sa duca 300W fara probleme. Oricum nu o folosesc decit la dezaburit parbrizul atunci cind motorul nu e cald inca sa faca treaba asta.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 16-Oct-2007 13:00

pai siguranta poate sa fie si de 60, dar crezi ca firul este suficient de puternic? asta e marea problema :wink:

Avatar utilizator
adistefan
pasionat
Mesaje: 197
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:53
Localitate: Sibiu

Mesajde adistefan » Mar 16-Oct-2007 14:06

dj01fad scrie:400W de la sub nu sunt 400W consum ai amplificatorului acestuia...asta ar insemna sa mearga la maxim tot timpul si sa si aibe 400W.


asta e 1 la mana
2. nu inteleg neincrederea in dimensionarea corecta a conductorilor/sigurantelor de pe instalatie. Chiar atat de imbecili sa fie constructorii de masini incat sa-ti puna o siguranta prea puternica,care sa permita sa se topeasca si sa ia foc izolatia de pe conductori sau mai stiu ce alte plastice ? eu nu prea cred... Eu cred totusi ca de la punctul in care sigranta cade si pana la momentul in care supresolicitarea instalatiei poate deveni periculoasa este o plaja suficient de mare (asta in cazul in care nu esti chiar idiot si iti pui sigurante mai puternice)
Va rog sa ma contraziceti daca gresesc... insa la cate improvizatii am facut pe saracutza Dacie.. am fundul tabacit.. nu ma mai sperie nimic... :)
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP

_________

Foste:

- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP

- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP

- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 16-Oct-2007 14:18

Am schimbat zilele astea niste beculete prin bord, printre care si cel care lumineaza bricheta noaptea. Cablurile aratau ok. Asa cum am zis, folosesc aeroterma respectiva doar pt scurt timp. Mi se pare si mie lipsit de sens sa pui o siguranta mai mare decit suporta insasi cablaraia. De aceea cred ca daca siguranta are 25A si eu folosesc pina in 15A nu e nici o problema.
Ultima oară modificat Mar 16-Oct-2007 14:54 de către nicum, modificat 1 dată în total.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Mar 16-Oct-2007 14:19

Cablurile se pot incinge si topi, daca prin cablu trece un curent suficient de mare in raport cu sectiunea cablului, pentru o anumita perioada de timp, fara ca siguranta sa se arda ea prima. Nu te baza pe siguranta din tabloul masinii, pe grija constructorului sau pe norocul personal.

Ai vazut vreodata cum arata cablurile de alimentare pentru amplificatoarele audio de putere instalalate in masini? Ma indoiesc ca exista asemenea cabluri montate pe conectorul de bricheta, iar o aeroterma are nevoie de un curent mare de alimentare.

Sfatul meu e sa te lasi de sportul asta extrem daca zici ca ti s-a topit deja o mufa de bricheta. Conectorul de bricheta poate fi folosit in conditii de siguranta pentru alimentarea unor consumatori cu un consum decent (maxim cativa amperi).

Avatar utilizator
adistefan
pasionat
Mesaje: 197
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:53
Localitate: Sibiu

Mesajde adistefan » Mar 16-Oct-2007 14:32

vldst scrie:Cablurile se pot incinge si topi, daca prin cablu trece un curent suficient de mare in raport cu sectiunea cablului, pentru o anumita perioada de timp, fara ca siguranta sa se arda ea prima.

mda... intr-adevar o explicatie foarte pertinenta.. TIMPUL... bata-l vina de timp... oricum woofer la bricheta a fost din start considerata o solutie temporara, si iata cum ne lovim din nou de ... exect, ati ghicit.. timp.
Totusi, 16 ore de mers aproape non stop cu wooferul laniveul la care ascult de obicei, timp in care nu s-a intamplat nimic, eu zic ca e ok.. Restul, extremele.. perioade scurte de timp ... 3-5 minute, cat se consuma o piesa... cam cat foloseste si nicum aeroterma :)
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP

_________

Foste:

- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP

- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP

- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot