In fine, i-am dat de cap! Zilele trecute pe umezeala am vazut clar ca mai am 2 trasee intrerupte, si am vazut cu precizie si care

Unul din ele e cel cu zig-zag-ul, imi scapasera 2 intreruperi, iar la celalalt am folosit in premiera multimetrul - si am descoperit intreruperea chiar in spatele plasticului, intr-o zona greu de lipit chiar in zona de conexiune din lateral.
Si fiindca am folosit cuvantul magic "multimetru".... iata cum se foloseste
1. Se porneste masina si se da drumul la dezaburire luneta
2. Se regleaza multimetrul pe gama de curent continuu, masurare tensiune, maxim 20V.
3. Se fixeaza o borna pe partea laterala (comuna) si se verifica polaritatea punand cealalta borna in partea opusa; daca nu e siguranta sarita va afisa o valoare intre 12.5 si 14 volti. Daca arata cu minus, se fixeaza cealalta borna. In cazul meu particular + a fost in dreapta, - in stanga. Nu e nicio regula.
4. Dupa ce am verificat ca avem curent, cu borna potrivita fixata pe laterala, luam la rand liniile "suspecte", pozitionand cealalta borna pe traseu, cu grija sa nu il taiem, sa avem contact etc. Multimetrul poate arata una din urmatoarele 3 valori:
a. o tensiune oarecare intre 0 si 12V (tensiunea maxima masurata mai sus). E de bine, exista conductivitate pe acest traseu. Urmatorul!
b. 0V. Verificam inca o data contactul, cu foarte mare grija, poate fi un false negative. Daca tot 0 obtinem, avem intrerupere pe traseu in "exteriorul" bornelor (ex: avem borna 1 fixata pe marginea din dreapta, borna 2 pe traseu undeva, intreruperea e in stanga bornei 2).
c. 12V (tensiunea maxima masurata la inceput). Intreruperea este intre cele 2 borne.
5. In cazul in care confirmam o linie intrerupta, plimbam astfel una din borne (cu cealalta fixata pe margine) pana identificam zona intrerupta. Desi mai degraba se poate identifica "ochiometric" sub forma unei liniute subtiri de culoare ff deschisa, in latul liniei de dezaburire.
6. Dupa identificarea zonei, banda de mascare, solutie de lipit etc!