probleme cu dezaburirea lunetei C3

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Dum 28-Oct-2007 15:15

Situatia de azi: lipiturile de ieri au iesit perfect, 6 din cele 7 trasee sunt din nou functionale. Azi am lipit inca o intrerupere pe un al 8-lea traseu (din 13) plus ca un alt traseu avea pe el de-a dreptul un zig-zag :shock: De-as da ochii cu mesterul ala...... :axe:

danmanea
pasionat
Mesaje: 215
Membru din: Mie 26-Oct-2005 10:15
Localitate: Bucuresti

salut..

Mesajde danmanea » Lun 29-Oct-2007 09:09

uite un coleg la care vom putea apela cu incredere... :D
intru-cit mai era in garantie... am facut progr la ATS si am fost joi, mi-au inlocuit luneta pe garantie... e ok acu.. dar au zgiriat haionul...
mesteri romani... era naspa ca masina era murdara si nu am vazut...
asta e..

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Dum 09-Dec-2007 15:33

In fine, i-am dat de cap! Zilele trecute pe umezeala am vazut clar ca mai am 2 trasee intrerupte, si am vazut cu precizie si care :rolleyes: Unul din ele e cel cu zig-zag-ul, imi scapasera 2 intreruperi, iar la celalalt am folosit in premiera multimetrul - si am descoperit intreruperea chiar in spatele plasticului, intr-o zona greu de lipit chiar in zona de conexiune din lateral.

Si fiindca am folosit cuvantul magic "multimetru".... iata cum se foloseste :!:

1. Se porneste masina si se da drumul la dezaburire luneta

2. Se regleaza multimetrul pe gama de curent continuu, masurare tensiune, maxim 20V.

3. Se fixeaza o borna pe partea laterala (comuna) si se verifica polaritatea punand cealalta borna in partea opusa; daca nu e siguranta sarita va afisa o valoare intre 12.5 si 14 volti. Daca arata cu minus, se fixeaza cealalta borna. In cazul meu particular + a fost in dreapta, - in stanga. Nu e nicio regula.

4. Dupa ce am verificat ca avem curent, cu borna potrivita fixata pe laterala, luam la rand liniile "suspecte", pozitionand cealalta borna pe traseu, cu grija sa nu il taiem, sa avem contact etc. Multimetrul poate arata una din urmatoarele 3 valori:

    a. o tensiune oarecare intre 0 si 12V (tensiunea maxima masurata mai sus). E de bine, exista conductivitate pe acest traseu. Urmatorul!

    b. 0V. Verificam inca o data contactul, cu foarte mare grija, poate fi un false negative. Daca tot 0 obtinem, avem intrerupere pe traseu in "exteriorul" bornelor (ex: avem borna 1 fixata pe marginea din dreapta, borna 2 pe traseu undeva, intreruperea e in stanga bornei 2).

    c. 12V (tensiunea maxima masurata la inceput). Intreruperea este intre cele 2 borne.

5. In cazul in care confirmam o linie intrerupta, plimbam astfel una din borne (cu cealalta fixata pe margine) pana identificam zona intrerupta. Desi mai degraba se poate identifica "ochiometric" sub forma unei liniute subtiri de culoare ff deschisa, in latul liniei de dezaburire.

6. Dupa identificarea zonei, banda de mascare, solutie de lipit etc!


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats