turboajutor

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

ssonyy
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Vin 26-Oct-2007 10:30
Localitate: Bucuresti

turboajutor

Mesajde ssonyy » Vin 26-Oct-2007 10:56

sunt incepator nestiutor in ale mecanicii dar imi place puterea si as dori daca se poate sa modific sau sa schimp turbina la xsara 2.0 hdi de 90 cp cu ceva mai mare. daca e o aberatie sa imi spuneti sa nu ma mai agit.multumesc anticipat

NOS_feratu
pasionat
Mesaje: 281
Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
Localitate: taramul ploilor vesnice
Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi

Mesajde NOS_feratu » Vin 26-Oct-2007 12:22

bine ai venit pe forum :D

modificarea presiunii de admisie in limite rezonabile se poate face prin chiptuning ... fara schimbarea turbinei. daca vrei schimbarea turbinei cu una mai "vanjoasa" eventual cu una cu geometrie variabila trebuie sa ai in vedere ca va trebui redimensionata toata admisia ... filtru de aer cu capacitate de trecere mai mare cu traseu de aspiratie aer rece, intercooler mai mare eventual racit ... si ca sa obtii rezultate scontate trebuie sa inlocuiesti axul cu came cu unul mai "agresiv" sa inlocuiesti setul motor cu unul mai usor (la fel si volanta) sa scazi un pic raportul de compresie etc. ... si daca ai mai multa putere trebuie sa redimensionezi sistemul de franare (masina mai trebuie sa si opreasca nu?) si sa ai o suspensie buna, eventual inlocuita cu una mai sport

cat costa toate astea? mai mult decat ai cumpara un XSARA 2.0 VTS care are stock o herghelie completa de caluti... take care
Ultima oară modificat Sâm 27-Oct-2007 14:12 de către NOS_feratu, modificat 1 dată în total.
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 26-Oct-2007 14:18

Presupun ca vrei sa maresti puterea. In acest caz e suficienta turbina actuala, trebuie doar sa maresti presiunea in admisie.
O turbina mai mare cred ca e deja un risc de fiabilitate.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

ssonyy
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Vin 26-Oct-2007 10:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde ssonyy » Dum 28-Oct-2007 21:51

multumesc pentru primire si raspunsuri dar am prins putina dragoste de masina pe care o conduc si .................................
Mai am o mica intrebare daca este indicat si suficient : un chiptuning si un filtru de aer sport si un sfat prietenesc unde le pot face in bune conditii
:shock:

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 28-Oct-2007 22:29

1. Scrie-ti te rog masina in semnatura.

2,0 HDI 66 (90) 85 (115) 205 253 295,-

In ordine, primul este motorul, dupa aceea puterea initiala in kw(cp), puterea dupa remapare, cuplul inainte si dupa remapare si pretul.
http://www.motor-tuning.ro/index/3/5.html
"If in doubt, flat out!"

ssonyy
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Vin 26-Oct-2007 10:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde ssonyy » Lun 29-Oct-2007 13:54

Am scris dar nu stiu de ce nu apare.
As dori totusi sa incerc un chiptuning si un filtru sport dar va rog sa-mi spuneti daca merita si nu o sa genereze probleme si ce ii mai pot face: toba sau altceva ca ma streseaza de ceva vreme acesta chestiune.
Masina e din 2003 are 68000 km ce revizii la timp la citroen.
Xsara 2.0 hdi 66kw (90 cp).
va multumesc pt raspunsuri

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 29-Oct-2007 16:34

Sincer te-as sfatui sa renunti la filtrul ala sport. La ce mizerie (praf) e azi, numai bine nu face. Daca nu vrei sa tii masina mult, poti sa ii faci chip-tunning, dar tine cont ca masinile de azi sint gindite la limita, cu tolerante foarte mici, eu as lasa-o asa.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Lun 29-Oct-2007 21:22

si cam la cati CP te-ai gandit? pentru ca orice i-ai face ( in limite fiabile), nu cred ca vei ajunge la 150 cp :P .... iar sa dai o gramada de bani pentru maxim 20 CP in plus nu stiu daca merita. si eu sunt de parere ca ar trebui sa o lasi asa sau sa cumperi una cu tenta mai sportiva.un filtru sport si o alta evacuare nu cred ca o sa-ti dea mai mult de 10 CP.
BX

ssonyy
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Vin 26-Oct-2007 10:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde ssonyy » Mar 30-Oct-2007 08:34

multumesc mult pt sfaturi dar nu stiu ce sa spun ca e mai mult o curiozitate pe care as dori sa mi-o satisfac si ma cam macina. nu ce o sa fac dar banuiesc ca daca o cipuiesc merge sa o si descipuiesc.
Oricum multumesc mult de sfaturi.
Am observat ca sau mai intalnit probleme cu efectuarea plinului pe care am avut-o si eu cu ceva timp in urma si a aparut iar, chiar azi am constatat ca mai mult de 40 litri nu mia-au intrat in conditiile in care mai aveam motorina pt 50 km.

berzecus2003
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Dum 18-Apr-2004 16:30
Localitate: bucuresti

Mesajde berzecus2003 » Joi 01-Noi-2007 23:31

las-o frate asa ...cine stie ce se mai strica de la cipul ala...mai bine bagi mai adanc piciorul in pedala...

ssonyy
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Vin 26-Oct-2007 10:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde ssonyy » Vin 02-Noi-2007 08:54

merci pt sfat dar mai am putin si ies prin podea :lol: , dar sfatul e bun si cred ca o s-o las asa

rtrd_dud
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Joi 02-Mar-2006 01:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde rtrd_dud » Vin 09-Mai-2008 20:47

punei doar chip pentru moment sau daca ai bani monteazai un intercooler + chip la o firma de tuning specializata.cred ca o sa simti din plin cei 136 cai pe urma.incearca sa vorbesti cu Doc , poate iti aranjeaza ceva la dimsport mai ieftin (montaj al intercoolerului si remapare).

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Vin 09-Mai-2008 21:08

[quote="NOS_feratu"]bine ai venit pe forum :D

.........."sa scazi un pic raportul de compresie "
cred ca ai vrut sa zici cresterea raportului de compresie.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

NOS_feratu
pasionat
Mesaje: 281
Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
Localitate: taramul ploilor vesnice
Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi

Mesajde NOS_feratu » Sâm 10-Mai-2008 16:20

... daca se monteaza o turbina cu capacitati considerabil mai mari decat cea stock, raportul de compresie trebuie micsorat (nu foarte tare) pentru ca altfel motorul cedeaza ...
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)

... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...

patrick
pasionat
Mesaje: 115
Membru din: Dum 11-Feb-2007 10:13
Localitate: cluj

Mesajde patrick » Sâm 10-Mai-2008 21:19

eu zic sa treci pe benzina si minim 2000 cm3.daca tot vrei ceva.dieselul e pt tractoare si autocare


Înapoi la “Mecanica - Xsara”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo