Bord
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Bord
Am Bx seria 2, deci si bord seria 2.
Insa a o problema cu butoanele de la bord( cel de stergator spate si cel de stopuri ceata), in sensul ca nu prea vor sa faca contact.Adica apas pe ele si nu stau mult timp pornite..Sa nu faca bine contact?E greu de demontat?Si cum anume?
Insa a o problema cu butoanele de la bord( cel de stergator spate si cel de stopuri ceata), in sensul ca nu prea vor sa faca contact.Adica apas pe ele si nu stau mult timp pornite..Sa nu faca bine contact?E greu de demontat?Si cum anume?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
cum adica nu stau mult timp pornite?
cel pentru stergatorul de la haion,dupa cunostinta mea,nici nu trebuie sa stea pornit. La actionare,declansaza pompa de apa pentru haion si stergatorul, ambele functionand atata timp cat butonul este mentinut apasat.
La stopurile de ceata,este intradevar un comutator,cu mentiunea ca acesta actioneaza becurile numai cand farurile sunt aprinse.
De demontat din bord e foarte simplu. Se trage de ele si au mufe in spate. Deci se pot deconecta usor. Mai departe,in interiorul comutatoarelor nu am reusit sa ajung.. sorry.
cel pentru stergatorul de la haion,dupa cunostinta mea,nici nu trebuie sa stea pornit. La actionare,declansaza pompa de apa pentru haion si stergatorul, ambele functionand atata timp cat butonul este mentinut apasat.
La stopurile de ceata,este intradevar un comutator,cu mentiunea ca acesta actioneaza becurile numai cand farurile sunt aprinse.
De demontat din bord e foarte simplu. Se trage de ele si au mufe in spate. Deci se pot deconecta usor. Mai departe,in interiorul comutatoarelor nu am reusit sa ajung.. sorry.
Relu
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Stiu ca stergatorul de la hayon nu sta tot timpul, insa uneori nu vrea sa porneasca, e pe toane.
La fel si cu stopurile ceata, uneori pornesc alteori nu..si in plus nu stau aprinse mult timp ca se sting, stingandu-se si beculetul de la buton.Deci, la buton sa fie problema cred.. Cunosc faptul ca se aprind doar daca am farurile aprinse.O sa demontez cand o sa am timp.Oricum, nu prea folosesc stopurile ceata(doar daca intr-adevar e ceata), pentru ca stiu ca e super enervant pentru cel din spate.
La fel si cu stopurile ceata, uneori pornesc alteori nu..si in plus nu stau aprinse mult timp ca se sting, stingandu-se si beculetul de la buton.Deci, la buton sa fie problema cred.. Cunosc faptul ca se aprind doar daca am farurile aprinse.O sa demontez cand o sa am timp.Oricum, nu prea folosesc stopurile ceata(doar daca intr-adevar e ceata), pentru ca stiu ca e super enervant pentru cel din spate.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
se aude motorasul la stergatorul din spate? daca se aude si totusi nu merge verifica sa fie stransa piulita care tine fix bratul stergatorului. eu am patit asa si credeam ca e de vina vreun contact electric, pana mi-am dat seama si am strans acea piulita... iar stergatorul a inceput din nou sa functioneze.
BX
-
- pasionat
- Mesaje: 420
- Membru din: Lun 16-Ian-2006 11:24
- Localitate: Ploiesti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Trage afara intrerupatoarele, dar cu grija fiindca lamelele de blocare se pot sparge foarte usor, dupa care poti folosi spray pt.contacte sau WD 40.Dupa care actionezi butonul respectiv de cateva ori, apoi iar dai cu spray....Uneori te poate scuti de demontare.
Am demontat butoane...Sant destul de complicate la interior si risti sa pierzi sau sa spargi ceva in interior, daca nu esti atent.E posibil sa ai vre-o piesa sparta in interiorul intrerupatoarelor (butoanelor).
Nici un buton din cele 4 de langa volan nu ramane apasat.Asa e sistemul.Functioneaza pe principiul rotirii (o apasare=pornit...inca o apasare=oprit).Nu le vezi in ce stare sant decat dupa intensitatea cu care lumineaza beculetul din interiorul lor.La PORNIT parca se lumineaza mai tare.In rest becul lumineaza mai slab.E alimentat printr-o rezistentza.
Incearca sa faci proba cu alte butoane eventual.
Am demontat butoane...Sant destul de complicate la interior si risti sa pierzi sau sa spargi ceva in interior, daca nu esti atent.E posibil sa ai vre-o piesa sparta in interiorul intrerupatoarelor (butoanelor).
Nici un buton din cele 4 de langa volan nu ramane apasat.Asa e sistemul.Functioneaza pe principiul rotirii (o apasare=pornit...inca o apasare=oprit).Nu le vezi in ce stare sant decat dupa intensitatea cu care lumineaza beculetul din interiorul lor.La PORNIT parca se lumineaza mai tare.In rest becul lumineaza mai slab.E alimentat printr-o rezistentza.
Incearca sa faci proba cu alte butoane eventual.
alexd scrie:exista unele versiuni (asa cum este GTI-ul) care, pe spate are 3 pozitii la buton: apasare usoara :stergatorul face o cursa. apasare pana la capat: stergatorul pleaca pe temporizare la 3 secunde, apasare la capat mentinuta: stropeste si pleaca stergatorul .
vorbeam de stergatorul de pe spate.
Adrian, tot ce-i posibil sa fie la fel si la tine...eu la GTi-ul rosu asa aveam. la cel alb nu aveam temporizare, dar mergea incontinuu iar la 14 facea doar o cursa sau stropea (in momentul sropirii mergea de 3 ori parca)...
-
- simpatizant
- Mesaje: 52
- Membru din: Mie 02-Apr-2008 18:05
- Localitate: timisoara
becuri in bord
cand am luat masina...1800D din 87.... nu aveam lumini la bord deloc asadar am schimbat bordul.....au mers lumonile dar nu toate....de cateva zile insa imi licare becul de apa chiar si dimineata cand pornesc si e motorul rece.....a doua problema e ca nu imi sta pornita faza lunga...numai daca tin apasat butonul de blitz...cand apas butonul care ar trebui sa schimbe fazele scurta/lunga nu se intampla nimic....ma poate ajuta cineva? 

- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
ai blocul de lumini defect probabil, de aceea nu stau aprinse pe lunga. cu becurile din bord, ar trebui sa il dai jos si sa pui peste tot pe unde nu se aprinde beculete noi (is destul de ieftine), iar unde ba merg ba nu merg, sa verifici sa faca bine contact. ala de la apa, daca licare, nu stiu... la bx nu prea ma pricep, dar verifica totusi sa nu fi ramas fara apa in instalatie pt ca are si sonda de nivel masina.
-
- simpatizant
- Mesaje: 52
- Membru din: Mie 02-Apr-2008 18:05
- Localitate: timisoara
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
daca licare pleaca de la premisa urmatoare ca sa investighezi ...
ai doua posibile surse de erori: senzorul si martorul din bord, ambele avand contacte electrice supuse erorilor. .. daca verifici la ambele capete de fir poate gasesti solutia ...

ai doua posibile surse de erori: senzorul si martorul din bord, ambele avand contacte electrice supuse erorilor. .. daca verifici la ambele capete de fir poate gasesti solutia ...



Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
-
- simpatizant
- Mesaje: 52
- Membru din: Mie 02-Apr-2008 18:05
- Localitate: timisoara
Existenta acelor fire in bara nu reprezinta prea mult.Verifica daca instalatia e corect facuta....Daca proiectoarele sant alimentate printr-un releu...Daca firele sant suficient de groase si sant trase prin zone pe unde nu pot fi agatate sau sa frece pe caroserie...Daca plusul e trecut printr-o siguranta...
Iti recomand sa le faci un sistem de prindere cat mai rigid, fiindca altfel vor tremura (si implicit lumina lor) la fiecare denivelare.
Iti recomand sa le faci un sistem de prindere cat mai rigid, fiindca altfel vor tremura (si implicit lumina lor) la fiecare denivelare.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO