depollution system faulty
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
depollution system faulty
Prima data mi-a aparut acest mesaj si indicatorul "check motor" acum o saptamana, dupa care a trecut de la sine. Aseara am facut 250km si dupa vreo 100 mi-a aparut din nou mesajul si indicatorul. Care este rezolvarea?
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
si la mine a aparut din senin aceeasi eroare depollution sistem faulty la vreo 3 minute dupa ce am pornit motorul (am lasat motorul sa se incalzeasca). Masina este pe benzina 2.0i, poate avea vreo legatura cu faptul ca am mers ceva mai tare cu ea ieri, gen schimbat viteze pe la 4500 in loc de 3000 (eram grabit). am scos bateria si tot la fel face...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
"Depollution system faulty" in sfarsit a aparut si la mine
Problema nu e ca a aparut ci cand a aparut, eram intr-o depasire, motorul turat la 3000 rpm si cand sa schimb in treapta a 5-a s-a oprit brusc din tractiune au aparut pe rand mesajele "Depollution system faulty" ESP/ASR system malfunction" si "Cruise control system malfunction" , s-au aprins becurile de bord "engine" si "service" dupa care nu am putut sa turez masina mai mult de 2000 rpm. Am tras dreapta am oprit motorul , l-am repornit si a reaparut numai mesajul "Depollution system faulty" insotit de aprinderea becului engine. La plecarea de pe loc s-au auzit injectoarele ca un "crancanit" care se accentua pe masura ce acceleram iar dupa un timp crancanitul a disparut. Am reusit sa ajung acasa si sa parchez.
Cine s-a mai lovit de problema asta va rog sfaturi, multumec.

Cine s-a mai lovit de problema asta va rog sfaturi, multumec.
Aceeasi problema cu aceleasi "sintome" le-a avaut si varul meu pe un pegeout 307SW 1.6 HDI 110cp, numai ca el mergea numai in oras, otopeni - rahova in fiecare seara, foarte rar ajungea si el la 50 Km/h....
A facut un drum pe autotrada urcand masina pana la 200 km/h, deoarece ar fi fapul, iar pt o regenerare e bn sa turezi masina in sarcina pt a scapa de impuritati. Daca crezi ca nu poti sa ii dai forja
tineo turata la drum intra 4 pe la 4500~5000 Rpm vreao 15 min constant si vezi daca tie iti mai apare. Multa bafta
A facut un drum pe autotrada urcand masina pana la 200 km/h, deoarece ar fi fapul, iar pt o regenerare e bn sa turezi masina in sarcina pt a scapa de impuritati. Daca crezi ca nu poti sa ii dai forja

-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
mai marian,
am incercat sa te domolesc pe toate topicurile unde ai raspuns.
intelege ca nu e normal sa spui, intr-o limba numai de tine inteleasa, ca toti ceilalti colegi ai nostri vorbesc numai din auzite si ca doar tu vorbesti din experienta.
tu chiar nu observi ca jignesti pe toata lumea?
jignesti si prin ceea ce spui si prin vietnameza in care scrii.
observ ca nu esti de f multa vreme pe forumul asta si nu cred ca ai avut timp sa citesti toate pataniile colegilor nostri, patanii care presupun experiente proprii.
asadar, abtine-te in a mai face aprecieri aiuristice.
oamenii pe care ii tot recomanzi tu, ii apreciez si eu f tare si ii recomand si eu ori de cate ori e cazul, dar cu tot respectul cuvenit lor, nu doar ei au experiente proprii.
mai avem si noi, ceilalti muritori de rand, care nu avem service-uri(si nu se scrie servis, mariane, ca n-am vazut o singura data sa scrii corect).
o regula de bun simt ar trebui sa-ti spuna ca, acolo unde nu te pricepi, sa te abtii.
am incercat sa te domolesc pe toate topicurile unde ai raspuns.
intelege ca nu e normal sa spui, intr-o limba numai de tine inteleasa, ca toti ceilalti colegi ai nostri vorbesc numai din auzite si ca doar tu vorbesti din experienta.
tu chiar nu observi ca jignesti pe toata lumea?
jignesti si prin ceea ce spui si prin vietnameza in care scrii.
observ ca nu esti de f multa vreme pe forumul asta si nu cred ca ai avut timp sa citesti toate pataniile colegilor nostri, patanii care presupun experiente proprii.
asadar, abtine-te in a mai face aprecieri aiuristice.
oamenii pe care ii tot recomanzi tu, ii apreciez si eu f tare si ii recomand si eu ori de cate ori e cazul, dar cu tot respectul cuvenit lor, nu doar ei au experiente proprii.
mai avem si noi, ceilalti muritori de rand, care nu avem service-uri(si nu se scrie servis, mariane, ca n-am vazut o singura data sa scrii corect).
o regula de bun simt ar trebui sa-ti spuna ca, acolo unde nu te pricepi, sa te abtii.
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Am investigat cu lexia ca urmare a mesajului "Depollution system fault" si am gasit urmatoarele:
Din ce am investigat se pare ca acest defect P0088 rezulta ca urmare a depasirii limitei superioare depresiune pe rampa de combustibil. Aceasta presiune este reglata de regulatorul de presiune aflat pe pompa de inalta presiune. Acum nu stiu daca este defect regulatorul sau altceva.
Conditii de aparitie defect si simptome:
1 In stationare la ralanti totul functioneaza OK.
2 In stationare turata pana la 4000 rpm totul functioneaza ok.
3 In miscare functioneaza normal la acceleratii progresive dar dupa ce ajunge la viteza de mers constata si incep sa reduc din acceleratie masina incepe sa zgaltaie.
4 In miscare functioneaza normal dar daca conduc sportiv cu accelerari bruste, cam pe la 3000 rpm intra in regim de avarie si nu mai pot sa o turez decat pana la 1800 rpm si apare mesajul la bord impreuna cu apriderea becului galben de motor.
Daca aveti ceva sugestii si daca cunoasteti unde as putea rezolva problema. La reprezentanta nu as vrea sa merg pentru ca am vazut cat de meseriasi erau cat am avut masina in garantie.


Din ce am investigat se pare ca acest defect P0088 rezulta ca urmare a depasirii limitei superioare depresiune pe rampa de combustibil. Aceasta presiune este reglata de regulatorul de presiune aflat pe pompa de inalta presiune. Acum nu stiu daca este defect regulatorul sau altceva.
Conditii de aparitie defect si simptome:
1 In stationare la ralanti totul functioneaza OK.
2 In stationare turata pana la 4000 rpm totul functioneaza ok.
3 In miscare functioneaza normal la acceleratii progresive dar dupa ce ajunge la viteza de mers constata si incep sa reduc din acceleratie masina incepe sa zgaltaie.
4 In miscare functioneaza normal dar daca conduc sportiv cu accelerari bruste, cam pe la 3000 rpm intra in regim de avarie si nu mai pot sa o turez decat pana la 1800 rpm si apare mesajul la bord impreuna cu apriderea becului galben de motor.
Daca aveti ceva sugestii si daca cunoasteti unde as putea rezolva problema. La reprezentanta nu as vrea sa merg pentru ca am vazut cat de meseriasi erau cat am avut masina in garantie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Google [Bot] și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot