cx 20 benzina - 25 TRD
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 22
- Membru din: Dum 12-Iun-2005 10:49
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
cx 20 benzina - 25 TRD
As dori sa stiu daca cineva pana acum a mai trecut o masina de pe bezina (an fabricatie 1985 cx seria 1) pe motorina (25 trd 1987 seria 2).
Vroiam sa stiu daca se potrivesc elementele de caroserie fara modificari , si cel mai important cum e cu motorul cutia si aerul conditionat se pot pune pe sasiul vechi ??
Vroiam sa stiu daca se potrivesc elementele de caroserie fara modificari , si cel mai important cum e cu motorul cutia si aerul conditionat se pot pune pe sasiul vechi ??
daca ai o caroserie intreaga de pe care sa iei toate elementele si sa le muti pe cea veche nu ar fi foarte complicat, pentru ca poti vedea exact cum trebuie montate la loc. mai greu ar fi daca ai avea doar elemente disparate. in detaliu, o modificare importanta ar fi mutarea suportului de sus al motorului cu vreo 10 cm mai spre dreapta (sau stinga???...nu mai retin) masinii si montarea aerului conditionat, partea de la interior. acum e important cum vrei sa faci: sa pastrezi bordul vechi, sau sa il schimbi, eventual impreuna cu restul interiorului, in ambele cazuri fiind cam acelasi volum de munca. ar mai fi ceva de precizat, vitezometrul vechi (cel cu tambur) nu va indica viteza corect la motorul diesel si nu ar fi indicat-o corect nici la unul pe benzina de pe modelul 2, difera pinionul din cutie (cele cu bordul cu tambur fata de cele cu bordul clasic, analogic). si ar mai fi ceva, daca schimbi bordul, ar trebui sa il schimbi cu tot cu instalatia electrica si partea din interior a instalatiei de incalzire-racire (ce spuneam mai sus, altfel ar trebui sa modifici instalatia de pe masina ca sa ii adaugi si partea cu aerul conditionat), mufele de la bord nu se potrivesc iar instalatia de clima si incalzire e comandata de servomotorase la bordul cel nou, fata de cabluri la cel vechi. atita vreme cit am vazut asa ceva facut la vreo 3, daca nu chiar 4 masini, as opina ca o sa reusesti, in ciuda volumului de munca mare. bafta si mai cere opinii unde intimpini probleme
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- just curious
- Mesaje: 22
- Membru din: Dum 12-Iun-2005 10:49
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
sa inteleg ca una e inmatriculata si cam obosita (cx 20) si cealalta e buna dar nu e inmatriculata (cx trd)? spor la treaba!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- just curious
- Mesaje: 22
- Membru din: Dum 12-Iun-2005 10:49
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
pai de ce a fost radiat? nu se mai poate inmatricula? ar fi "o idee" mai simplu sa il reinmatriculezi decit sa incerci sa muti tot pe alta caroserie. sint convins ca si tie ti-a trecut prin cap, insa eram doar curios de ce nu se mai poate reinmatricula
incerc sa ma interesez de un pret
incerc sa ma interesez de un pret
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- just curious
- Mesaje: 22
- Membru din: Dum 12-Iun-2005 10:49
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Atelierul...nu stiu...dar de putut se poate.Suportul superior al motorului trebuie mutat spre centru masinii.
Ar fii interesant sa incerci sa schimbi sasiurile intre ele astfel ai scapa de niste munca inutila.
Uite si niste poze cu modificarile pe care le-am facut eu:
http://photos.groups.yahoo.com/group/citroenro/lst?.dir=/MARIAN/CX+s1-inainte+de+transformare&.src=gr&.order=&.view=t&.done=http%3a//briefcase.yahoo.com/
Bafta.
Ar fii interesant sa incerci sa schimbi sasiurile intre ele astfel ai scapa de niste munca inutila.
Uite si niste poze cu modificarile pe care le-am facut eu:
http://photos.groups.yahoo.com/group/citroenro/lst?.dir=/MARIAN/CX+s1-inainte+de+transformare&.src=gr&.order=&.view=t&.done=http%3a//briefcase.yahoo.com/
Bafta.
CX 20 Benzina- 25 TRD
Eu am demolat un TRD Seria 2. Daca vrei sa vezi pe viu ce ai de facut poti sa vii sa te lamuresti. Dan
-
- just curious
- Mesaje: 22
- Membru din: Dum 12-Iun-2005 10:49
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
-
- just curious
- Mesaje: 22
- Membru din: Dum 12-Iun-2005 10:49
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Se poate face, diferentele la caroserie sunt minore dar munca este multa, multa, multa.....
Gandeste-te ca trebuie sa golesti complet interiorul si compartimentul motor si sa muti de la una la alta.
Nu prea cred ca vei gasi un service care sa fac asa ceva, mai ales la o masina atat de complicata cum este CX-ul.
Gandeste-te ca trebuie sa golesti complet interiorul si compartimentul motor si sa muti de la una la alta.
Nu prea cred ca vei gasi un service care sa fac asa ceva, mai ales la o masina atat de complicata cum este CX-ul.
Ultima oară modificat Lun 18-Iul-2005 11:35 de către eugenro2001, modificat 1 dată în total.
-
- just curious
- Mesaje: 22
- Membru din: Dum 12-Iun-2005 10:49
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Daca CX20 are cutie cu 4 si TRD-ul cu 5, trebuie sa muti si planetarele.
Va trebui sa schimbi si sistemul de reglaj al inaltimii, 20-ul are are reglaj manual iar celalalt - electric.
Ar trebui sa ai un spatiu unde sale poti tine una langa alta si sa muti de la una la alta.
Intereseaza-te si din punct de vedere legal ce inseamna schimbarea motorului, a combustibilului etc. Vezi ce acte iti trebuiesc pt motor, sa nu te trezesti ca ai muncit dar nu poti sa o omologhezi.
Va trebui sa schimbi si sistemul de reglaj al inaltimii, 20-ul are are reglaj manual iar celalalt - electric.
Ar trebui sa ai un spatiu unde sale poti tine una langa alta si sa muti de la una la alta.
Intereseaza-te si din punct de vedere legal ce inseamna schimbarea motorului, a combustibilului etc. Vezi ce acte iti trebuiesc pt motor, sa nu te trezesti ca ai muncit dar nu poti sa o omologhezi.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO