cx 20 benzina - 25 TRD
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 22
- Membru din: Dum 12-Iun-2005 10:49
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
cutia e cu 5 , trebui mutat intradevar sistemul de reglaj , iar in legatura cu motorul am inteles de la cei de la RAR cand am fost sa-i fac identificarea masinii ca o sa am nevoie de la firma producatoare a masinii de o hartie unde sa fie mentionat ca pt aceasta modificare nu se fac modificari de nu siu ce fel masinii . . .
cum asa? de la firma producatoare? succes iti urez in cazu asta!!! dar cred ca te-au dus cu vorba... o sa intreb pe cineva care a pus un TD pe un 20 RE sa vad ce acte i-au trebuit, oricum cu siguranta nu a scris in Franta pentru asta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- just curious
- Mesaje: 22
- Membru din: Dum 12-Iun-2005 10:49
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
are dreptate eugen. da' asa e in romania: statul are nevoie de confirmari intotdeauna, insa trebuie sa ii faci tu rost de ele, ca statul a uitat sa puna in legatura institutiile care pot rezolva cu un telefon sau un fax ca sa nu te mai plimbi tu... si uite asa ma gindesc din nou sa emigrez... o sa vorbesc cu omu ala si iti spun ce a facut exact
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- just curious
- Mesaje: 22
- Membru din: Dum 12-Iun-2005 10:49
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
super......asta pana la proba contrarie...si daca ai idee cand s-au intamplat toate astea(cand a facut modificarea) ca in timp se mai schimba lucrurile, caci daca a facut-o recent e bine s-ar putea sa ma bucur s eu de avantajele acelea.Dar daca a fost facuta mai demult. . . a putin mai complicat, sincer sper sa fi facut cei de la RAR o gluma proasta
vazandu-ma asa mic.

- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Chestia cu lamuritul pe cei de la RAR este destul de grea . De ce?Pai pe seria de CX20 nu o sa gasesti montat un diesel.Citroen dau seriile in functie de model si motorizare astfel un cx20 are MP(literele care indica modelul dupa primele doua MA care indica fabricantul) iar un TD ar trebui sa aiba NB parca.
Fabricantul ar trebui sa dea o hartie care trebuie sa dovedeasca ca schimbarea motorizarii nu afecteaza cu nimic structura masinii.Cere omologare iar cei de acolo o sa-si dea seama(daca vor) ca practic este acelasi sasiu.Acelasi lucru l-am patit si eu dar in final a mers.
Bafta,
Fabricantul ar trebui sa dea o hartie care trebuie sa dovedeasca ca schimbarea motorizarii nu afecteaza cu nimic structura masinii.Cere omologare iar cei de acolo o sa-si dea seama(daca vor) ca practic este acelasi sasiu.Acelasi lucru l-am patit si eu dar in final a mers.
Bafta,
-
- just curious
- Mesaje: 22
- Membru din: Dum 12-Iun-2005 10:49
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
a facut acum vreo 2 ani in urma (maxim). nu i-a trebuit decit o declaratie notariala cum ca nu e furat motorul (de care nu mai e nevoie acum). sper sa fi ramas la fel in rest. cred ca mai simplu e sa faci modificarea si dupa aceea sa te duci si sa te faci ca ploua. ca si cum nici macar n-ai banui ca ar putea fi vreo problema. s-ar putea sa le scape din vedere f usor ca e o diferenta la suportul superior si atunci nu ai de ce sa te mai agiti. in caz de esec ar mai fi o varianta. discutam atunci daca va fi cazul.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- just curious
- Mesaje: 22
- Membru din: Dum 12-Iun-2005 10:49
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
sti care e probleba ca masina pe care o am eu a avut mici probleme cu seria de pe aripa drapta, cand am fost cu ea la identificare si rar si itp.......etc cei de la rar mi-au batut seria direct pe sasiu, giciti unde........direct in locul unde am sa pun eu suportul pt motor.....cred ca am sa ma duc din nou la ei si am sa-i pun sa-mi bata seria in alt loc su daca nu o pun exact sub suport nu e vina mea ca acolo au pus-o ei.
Am o intrebare acum suportul daca il mut va trebui si sudat sau are alt sistem de prindere?
Am o intrebare acum suportul daca il mut va trebui si sudat sau are alt sistem de prindere?
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Cand te duci la RAR explica-le ca masina asta are sasiu si in conformitate cu regulamentul lor, care se gaseste pe pagina web a RAR, in cazul autoturismelor, sasiul nu trebuie sa aiba serie ci caroseria, asa ca spune-le sa o pansoneze acolo unde trebuie, adica pe caroserie nu pe sasiu!
Cand am cautat informatii despre recarosare, am dat si peste informatia asta, in sensul ca daca se schimba sasiul nu se face recarosare de unde rezulta ca nu sasiul identifica masina ci caroseria!
Cand am cautat informatii despre recarosare, am dat si peste informatia asta, in sensul ca daca se schimba sasiul nu se face recarosare de unde rezulta ca nu sasiul identifica masina ci caroseria!
salut!
Trebuie sa fac si eu o treaba asemanatoare adica: vreau sa mut un CX 25 GTI intr-o caroserie de CX 22 TRD. Am vorbit cu un mecanic si mi-a cerut 1200 RON. Am totusi ceva emotii pt. ca nu prea am incredere in mecanici si mai sunt si fata...
am gresit!
Nu intr-un CX 22TRD ci TRS. Imi cer scuze! Am emotii pt. ca scriu prima oara. Sa nu radeti de mine!
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
No problem mai ales ca greseala a fost rectificata.
Transformarea care vrei sa o faci tu trebuie facuta de cineva destul de familiarizat cu Cx-urile.
Motorul GTI trebuie sa fie complet + cutie + radiator + filtru de aer + esapament + toata instalatia electrica de aprindere si injectie + pompa de benzina(de preferat si conductele+rezervor)...asta pentru a fi o conversie cat mai stralucita.
Ar mai trebui sa sa sti ca trebuie demontat bordul pt. ca ECU se afla la picioarele pasagerului din dreapta.Eu am demontat un Gti asa ca daca mai ai nevoie de informatii ....intreaba.
PS:un mecanic bun si de incredere(garantez eu pt. el) este Cristi Stan de la Ploiesti.
Transformarea care vrei sa o faci tu trebuie facuta de cineva destul de familiarizat cu Cx-urile.
Motorul GTI trebuie sa fie complet + cutie + radiator + filtru de aer + esapament + toata instalatia electrica de aprindere si injectie + pompa de benzina(de preferat si conductele+rezervor)...asta pentru a fi o conversie cat mai stralucita.
Ar mai trebui sa sa sti ca trebuie demontat bordul pt. ca ECU se afla la picioarele pasagerului din dreapta.Eu am demontat un Gti asa ca daca mai ai nevoie de informatii ....intreaba.
PS:un mecanic bun si de incredere(garantez eu pt. el) este Cristi Stan de la Ploiesti.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO