probleme la ITP

Forum de discutii generale despre Citroen Xsara. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

meeetaaaal
simpatizant
Mesaje: 33
Membru din: Mar 23-Oct-2007 22:09
Localitate: Targu Mures

probleme la ITP

Mesajde meeetaaaal » Mar 13-Noi-2007 21:26

Azi m-am dus sa fac vt-u pentru ca in data de 17 expira si nu prea am timp sa merg alta data...l-am pus pe rampa aia s uita tipu ma pune sami misc volanu la stanga si la dreapta dupa care imi descopera ca imi joaca bratul stang de la directie(dar nui ceva grav inca),apoi am trecut si la teste cu exceptia franei de mana care nu imi prinde bine p o parte,si cand ii baga "batzu ala in fund" am emisiile prea mari...a resetat de vreo cateva ori aparatu si tot asa pana cand nu mai mergea deloc batzu ala,sa imbibat de tot...ma sfatuit sa imi pun un aditiv in benzina.
PS.masina mea suna de parca ar fi diesel nu la volum ci la ritm,parca nu suna constant cum ar trebui,consumul este ridicat...emisiile erau la CO 100 si tot "bipuia" aparatu ala
Maine merg din nou la itp,acum careva ma puteti ajuta la aditivi sami spuneti ce si cum se pune?sami curete injectorul?

grigoret
pasionat
Mesaje: 177
Membru din: Joi 25-Aug-2005 08:57
Localitate: bucuresti

Mesajde grigoret » Mar 13-Noi-2007 21:52

Te fac astia din vorbe...
Nu ai un prieten pe la ITP... ?
Ca sa o cureti de noxele in exces da-i talpa pana se duce funinginea din toba si sar supapele din loc... dar nu prea tare,... baga-i si benzina mai scumpa...
Aditivi sunt in orice statie peco dar sunt bani aruncati... iti duc toata mizeria din rezervor si din conducte in cilindri... asa ca mai bine fara...
Si nu uita ca tre sa traiasca si oamenii aia din ceva... asta-i meteahana lor

Frana de mana trebuie reparata... :((

NOS_feratu
pasionat
Mesaje: 281
Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
Localitate: taramul ploilor vesnice
Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi

Mesajde NOS_feratu » Mie 14-Noi-2007 11:24

... cunosc caz de Skoda Octavia nou nouta care nu se incadra la emisii... cauza? motorul insuficient incalzit ... cand masori emisiile asigura-te ca temperatura motorului este de macar 70 grade (pentru ca magarii astia la ITP nu iti spun asta, ca sa le scapi vreun plocon ceva :evil:) bafta! (se pare ca o sa ai nevoie)
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 14-Noi-2007 14:01

Ai vazut tu jocul ala la directie? Ca si la mine l-a "vazut" ala de ITP, dar nu m-a lasat sa-l vad. Seara la bloc am aflat si de ce: nu era nici un joc :wink:
Cu noxele, pune-i benzina buna, eventual niste aditivi si da-i niste talpa. Conteaza mai mult turatia sa ai peste 4000. Dupa vreo juma de ora ar trebui sa-i treaca.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mie 14-Noi-2007 14:28

@NICUM cum 2 oameni vad jocul si tu in fata blocului pe bordura nu-l vezi ?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 14-Noi-2007 18:14

Cum iti explici ca ala nu ma lasa sa vad "jocul" cu pricina? Cum iti explici ca mecanicul care ar fi trebuit sa imi schimbe bieleta aia (pe bani bineinteles) mi-a zis ca daca vreau neaparat imi schimba piesa, dar degeaba ca nu are joc. Am tras si eu si am mai tras si altcineva, si concluzia unanima a fost ca caseta nu are nimic.
La revenire, tot nenea de la ITP mi-a zis ca nu se poate ca o masina din 1984 (cit scrie in acte) sa treaca ITP-ul din prima. Normal ca mai trebuie sa fie si masini care pica ITP-ul. Inainte de mine a fost un golan care avea 2000 de N forta de frinare si pe spate si pe fata :shock: (gol bineinteles). A trecut testul de frinare, evident.
In fine... sintem off-topic.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

meeetaaaal
simpatizant
Mesaje: 33
Membru din: Mar 23-Oct-2007 22:09
Localitate: Targu Mures

Mesajde meeetaaaal » Mie 14-Noi-2007 20:20

mersi de sfaturi,am aplicat solutia cu aditivul si nu imi vine sa cred,nu mai scoate fum masina insa masina tot mai suna umpic ciudat,maine dimineata merg din nou si le dau ceva bacsis sa vedem...tinetimi pumnii pe maine :D
am vrut sa bag azi si benzina euro 5chiar daca ii mai scumpa dar pe drumul pana la lucru numa de la omv am avut ocazia sa pun carrera 95(cica ii euro4) ,dar parca ii mai prost calitativ decat cel de la petrom :? infine...multumesc de sfaturi


Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru Shraunouw