probleme sub capota???????
Moderator: Echipa Tehnica
probleme sub capota???????
Saluatre tuturor! M-am hotarat sa deschid acest subiet fiindca ma confrunt cu o situatie mai delicata si am nevoie de parerea oricui a experimentat ceva asemanator... Dimineata, la prima cheie, motorul fiind rece deci, se aude o bataie, ca si cum una dintre axele cu came nu si-ar face datoria cum trebuie. Cand am intrebat la service despre ce e vorba, mi-au spus ca-i de la injectoare. Insa, e ceva care ma face sa nu-i cred pe cuvant. Zgomotul produs atunci cand motorul (1,6 i - am uitat sa precizez ) este neincalzit seamana al naibii de bine cu un zgomot produs de o axa cu came cu defect. Nenorocirea ar fii ca am doar 38.000 km cu masinuta asta... Uleul este 5w30 TOTAL, iar benzina bag numai Carrera 100, sau Petrom 99+. Daca aveti vreo idee care m-ar putea juta, va multunesc anticipat! Mult respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca masina e in garantie stai pe capul lor sa o faca.
Intr-adevar un injector defect poate sa dea batai, dar ar trebui sa ai si o eroare in computer legat de asta.
PS: trece-ti masina in semnatura, te rog.
Intr-adevar un injector defect poate sa dea batai, dar ar trebui sa ai si o eroare in computer legat de asta.
PS: trece-ti masina in semnatura, te rog.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
probleme sub capota???????
Dupa aproximativ un sfert de ora in trafic urban, nu se mai aude aproape nimic la motor... Eu oricum dimineata o las cam 3 minute cu motorul pornit inainte sa ies din parcare si se diminueaza zgomotul. Sper din tot sufletul sa gasesc sursa problemei fiindca baietii de la service s-au purtat exemplar cu mine pana acum si cred ca ar fi pacat sa stricam prietenia, cu atat mai mult cu cat masina mai are aproape 2 ani de garantie si nu-i nevoie sa-mi repare nimeni masina din propriul buzunar... Multam pt raspunsurile promte. Respect!
probleme sub capota???????
ok, presupunand ca asa stau lucrurile si recunosc, e o explicatie plauzibila, cum ma sfatuiesti sa procedez? Indiferent cat de bine m-as intelege cu cei de la service, iau in calcul si situatia in care ei mi-ar pune mie in carca defectiunea, sau imi vor da fie si in scris ,o explicatie care sa excluda cauza reala a problemei...
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
Ia uita=te un pic si pe aici, poate gasesti ceva folositot http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=3913
A si sa nu uit.Nu stiu cat de bine ii fac cele 3 minute de mers in gol, la relanti si mai ales cu motorul rece!Adica mai mult rau!
A si sa nu uit.Nu stiu cat de bine ii fac cele 3 minute de mers in gol, la relanti si mai ales cu motorul rece!Adica mai mult rau!
probleme sub capota???????
In general e bine sa dai uleiului din motor, fie ca e benzina sau motorina, ocazia sa unga bine inainte sa pleci cu masina din parcare. Realitatea este insa ca in ultimii ani, motoarele cu ardere prin implozie (motorina) au devenit un pic mai sensibile, mai ales cele cu turbina cu geometrie variabila. In cazul Citroen-ului C4, avand 2 axe cu came se recomanda sa lasi motorul sa ruleze la relanti 2-3 minute, in special pe timp racoros. Eu, de fel, am tendinta sa fiu atent cu masina pe care o conduc, meteahna mostenita de la bunicul meu, care, cu o dacia 1300 din '73 a facut 540.000 km fara sa umble sub capota. Sunt convins ca voi fii departe de performanta asta cu orice masina moderna, dar tot imi place sa imi ingrijesc automobilul! Poate daca ma ajuta cineva si imi spune cum anume sa inserez niste poze, o sa va arat despre ce vorbesc.
-
- pasionat
- Mesaje: 281
- Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
- Localitate: taramul ploilor vesnice
- Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
- 2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi
Re: probleme sub capota???????
[quote="B 54 LKP"]In general e bine sa dai uleiului din motor, fie ca e benzina sau motorina, ocazia sa unga bine inainte sa pleci cu masina din parcare. Realitatea este insa ca in ultimii ani, motoarele cu ardere prin implozie (motorina) au devenit un pic mai sensibile ,quote]
motor cu ardere prin implozie?
citeste pentru inceput aici http://ro.wikipedia.org/wiki/Motor_diesel sa te lamuresti cu dieselul asta ...mama lui de motor cu aprindere prin COMPRESIE...
motor cu ardere prin implozie?

'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
probleme sub capota???????
Ok... my bad... a fost o exprimare neprofesionista, dar in the end e cam acelasi lucru. O sa incerc sa fiu mai atent pe viitor. Multam pt lamuriri!
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
Sa mai incercam odata: motorul lasat pe relanti, rece, NU isi face ungerea asa cum trebuie.Daca ai fi citit un manual Dacia , al uzinei, din 1980 parca, ai fi vazut ca pana si aia ,atunci, recomandau incalzirea masinii DIN MERS, stipuland foarte categoric ca stand la relanti NU faci ungerea corecta a pieselor in miscare.Chestia cu incalzitul motorului pe loc, este o chestie populara, mostenita oral, fara fundament stiintific, dar... asa CREDEA romanul ca e bine.
Dar, oricum , e masina ta, faci ce vrei cu ea, dar uite ca ti-a aparut deja prima problema.Cand mi-a aparut prima oara problema la mine( care s-a manifestat aproape ca la tine, nu pot stii exact ptr. ca nu am auzit zgomotul, si care, dupa desfacerea motorului a dovedit ca aveam cuzinetii distrusi), stii ce au verificat intai ?Ungerea.Au inceput de la pompa pe tot circuitul uleiului in motor.De altfel si la service, am fost intrebat cum procedez la pornirea cu motorul rece si mi-au spus ca DA, asa se face.
Si asa e masina asta sensibila de numa-numa, daca vii cu niste idei de pe timpul lui Henry Ford se face terci.
Iar Dacia...si eu am avut pana la asta o Dacie.Daca tu spui ca in 540k nu s-a umblat la Dacia aia...cred ca trebuie sa mai intrebi inca o data.Ptr. ca pe la 50000 se facea setul motor...din 20k in 20k trebuia sa umbli la toate piesele de la trenul de directie...etc...etc...Dacia mea, pe care acum o detine fratele meu are 120k acum.I-a mai schimbat amortizorele dupa ce i-am dat-o si atat.Deci si eu aveam grija de ea.Dar dupa ce am citit manualul ala de la Dacia, adica dupa 2 luni de cand mi-o cumparasem, n-am mai incalzit niciodata motorul pe loc.
Iar motorul diesel e CEL MAI SENSIBIL la incalzirea pe relanti.
Dar, oricum , e masina ta, faci ce vrei cu ea, dar uite ca ti-a aparut deja prima problema.Cand mi-a aparut prima oara problema la mine( care s-a manifestat aproape ca la tine, nu pot stii exact ptr. ca nu am auzit zgomotul, si care, dupa desfacerea motorului a dovedit ca aveam cuzinetii distrusi), stii ce au verificat intai ?Ungerea.Au inceput de la pompa pe tot circuitul uleiului in motor.De altfel si la service, am fost intrebat cum procedez la pornirea cu motorul rece si mi-au spus ca DA, asa se face.
Si asa e masina asta sensibila de numa-numa, daca vii cu niste idei de pe timpul lui Henry Ford se face terci.
Iar Dacia...si eu am avut pana la asta o Dacie.Daca tu spui ca in 540k nu s-a umblat la Dacia aia...cred ca trebuie sa mai intrebi inca o data.Ptr. ca pe la 50000 se facea setul motor...din 20k in 20k trebuia sa umbli la toate piesele de la trenul de directie...etc...etc...Dacia mea, pe care acum o detine fratele meu are 120k acum.I-a mai schimbat amortizorele dupa ce i-am dat-o si atat.Deci si eu aveam grija de ea.Dar dupa ce am citit manualul ala de la Dacia, adica dupa 2 luni de cand mi-o cumparasem, n-am mai incalzit niciodata motorul pe loc.
Iar motorul diesel e CEL MAI SENSIBIL la incalzirea pe relanti.
Ultima oară modificat Sâm 17-Noi-2007 09:57 de către dimabogdan, modificat 1 dată în total.
-
- pasionat
- Mesaje: 281
- Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
- Localitate: taramul ploilor vesnice
- Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
- 2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi
@b 54 lkp ... nobody is perfect ... revenind la problema ta eu zic sa stai pe capul celor de la service pana iti face o diagnoza completa si REALA a motorului ... indiferent ca este injector infundat, tachet f...t, sau orice altceva ... este dreptul tau conferit de certificatul de garantie ... si sub nici o forma sa nu intervii neautorizat la motor ... bafta multa!
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
probleme sub capota???????
In ceea ce priveste mersul la relanti, iti prommit eu ca nu-i face rau de loc. Ca sa iti poti face o idee, acest coupe este a 11 - a mea masina si te rog sa ma crezi pe cuvant, ca este si prima cu care am probleme... Defectiunea pe care o am eu la citronel, nici macar nu e certa, dar daca ar fii sa zicem cuzinetii, nu poate fi decat un defect de fabricatie. Nici intr-un caz la 38k nu poti avaria un motor in asemenea fel, decat daca esti magician, ca sa nu mai spun despre cele 2-3 minute de mers in relanti, atunci cand e mi frig... Iar in ceea ce priveste Dacia bunicului meu, te asigur cu maxima responsabilitate ca nu a umblat sub capota cu nici un chip! It's a promise! Nici la 50k nici la 100k, nici mai tarziu. Dar, ca sa nu se inteleaga gresit, atunci cand spun ca nu a umblat sub capota ma refer strict la faptul ca nu s-a atins de setul motor! Normal ca a umblat sub capota sa schimb ulei-ul, antigelul, lichidul pt parbriz........etc. Sper ca acum am reusit sa fiu mai clar in exprimare si nu se vor mai creea confuzii. Respect! 

Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO