Mister.....

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Sâm 17-Noi-2007 11:40

Imagine poza respectiva :shock: nu prea se vede clar ce si cum dar is afectate numai pistoanele astea doua... la chiloasa n-am mai facut poze ca trebuia sa scot mai tot din portbagaj... dar va zic este cum ai veni cu un foc pe o bucata de plastic cam asa arata ... stransa si ondulata poza ar spune mai mult daca o mariti si apoi o apropiati ii dati zoom va veti da seama ...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 18-Noi-2007 14:18

Pistoanele alea sint lovite, chiar ciupite rau. Daca zici ca si supapele sint in aceeasi stare, chestia asta sugereaza o distributie sarita bine de la punct.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 18-Noi-2007 14:20

chestia este ca nu era distributia sarita de la punct era chiar la punct !

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 18-Noi-2007 14:24

Nu contest, dar atunci cum explici faptul ca TOTI cilindrii sint ciupiti/loviti?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 18-Noi-2007 14:32

poi nu pistoanele sunt ciupite si cu gaura in ele doar alea doua care sunt vizibile restu sunt ca noi de supape ma refer ca sunt ciupite toate iar chiloasa este ondulata parca a fost topita :shock:

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 18-Noi-2007 14:38

:idea: dar daca distributia asta a fost sarita INAINTE de cumpararea masinii si apoi carpita pt. vanzare???

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 18-Noi-2007 14:57

poi nu stiu ce sa zic .... faza este ca luam proba pt motorina ... si daca iesa ok motorina......... incep sa il caut pe vechiul propietar :lol: :lol:

NIKmecanic
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Dum 18-Noi-2007 20:48
Localitate: Bucuresti

Mesajde NIKmecanic » Vin 04-Ian-2008 20:42

Varianta combustibilului cade ,deoarece 2 pistoane au ramas neafectate si e logic sa fi functionat si ele cu aceeasi motorina nu?Lipsa de ulei nu,apa nu distributie pusa la locul ei...mai ramane varianta infundarii diuzelor de racire /ungere pe respectivele pistoane situatie in care temperatura in camerele respective si pe pistoane creste suficient de mult cat sa topeasca aluminiu si de aici si deformarea chiuloasei.Pare cea mai apropiata varianta si am intalnit motor in aceeasi situatie mai ales dupa un drum sustinut la turatii mai ridicate.
Deci este o problema de ungere ,mai delicata si daca nu a fost aruncat deja motorul se poate verifica functionarea respectivelor diuze.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 05-Ian-2008 02:48

si de la ce ar putea sa apara mai exact (ca nu cred ca DOAR din mersul indelungat la turatii ridicate :?: ). ulei neschimbat la timp => depuneri?

vlpvlp06
pasionat
Mesaje: 131
Membru din: Mar 18-Dec-2007 20:07
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde vlpvlp06 » Sâm 05-Ian-2008 12:48

gaurile de ungere se mai pot infunda si de la asa zisii aditivi cu teflon care mai mult fac rau decat bine

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 05-Ian-2008 14:47

se poate, dar mi-e greu sa cred ca cineva ar pune aditivi (de ulei) la un megane cu putini kilometri.

NIKmecanic
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Dum 18-Noi-2007 20:48
Localitate: Bucuresti

Mesajde NIKmecanic » Sâm 05-Ian-2008 17:24

Nu este vorba de mersul indelungat la turatii ...este vorba de mersul indelungat la turatii ridicate cu respectivele diuze infundate aici e problema lipsa racirii pe pistoane e cauza pentru care se fac asemenea gauri in ele ...iar despre aditiv feriti-va de el cat puteti este unul dintre vinovatii infundarii respectivelor piese binenteles la care se adauga si ulei de calitate indoielnica neschimbat la timp,filtru de aer care permite patrunderea prafului sau o fisura ceva in tubulatura de admisie,cu consecinte dezastruoase si pentru turbina.
De aceea cade varianta combustibilului,eu unul as porni pe varianta asta mai ales ca am reparat motoare cu asemenea defecte dar nu cu chiuloase deformate ceea ce poate fi mult mai grav.

daneugen
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Lun 24-Dec-2007 07:30
Localitate: Bucuresti acu Zalaegerszeg

Mesajde daneugen » Dum 06-Ian-2008 09:46

sau poate ca supapele nu au fost reglate cu trebuie mai ales cele de evacuare,si din cauza asta sa incalzit motoru si propadil ca cele doua pistoane

NIKmecanic
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Dum 18-Noi-2007 20:48
Localitate: Bucuresti

Mesajde NIKmecanic » Dum 06-Ian-2008 20:15

Atunci se ardeau doar supapele care ar fi permis trecerea gazelor fierbinti intre scaun si taler,si tot nu pateau nimic pistoanele,urmele respective de material lipsa si culoarea albicioasa sunt dovezi clare de puncte fierbinti care au topit materialul.

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Lun 14-Ian-2008 18:29

razzwan - Pana la urma, de ce a fost blocat motorul???
Trebuie sa te legi de ce a contribuit la cresterea temperaturii pe cei 2 cilindri, fiindca asta a fost cauza topirii.Sigur...si ceilalti cilindri au preluat din caldura si s-au ciupit supapele lor.
Trebuie sa tii cont de faptul ca e o cauza care a generat supraincalzirea, doar pe cei 2 cilindri.Asta poate fi:
- Lipsa ungere pe cei 2
- Dozaj combustibil neadecvat
- Avans la injectie neadecvat

Verifica canalele de ungere de la cei 2. (Toate).
Verifica functionarea injectiei la cei 2 (daca cantitatea de motorina e identica la toti 4.
Verifica sistemul de reglare a avansului la injectie (sa nu fie o problema din pompa de injectie)(nici nu ma pricep la Diesel, nici nu stiu ce tip de pompa are acel Megane si nici nu am documentatie)
Nu as exclude nici varianta patrunderii de corpuri straine, in cei 2 cilindri (vre-o mana de nisip aruncata in admisie de vre-un binevoitor si care e posibil sa fi fost aspirata doar de cei 2 cilindri).
.............................................................................................
Oricum, un lucru e cert.Motorul acela e facut praf, iar reparatiile sant mult prea costisitoare.E mult mai simplu sa cumpere din dezmembrari sau sa-si aduca de afara, un motor cu 500 de euro si se termina balciul.
Nu mai pierdeti timpul cu motorul acela, ca din el nu mai iese motor bun, sau daca iese, iese cu cheltuiala foarte mare si nu merita.


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats