totusi o fi pe principiul "asa face toate...
Reglaj temperatura aer (Roata dreapta...)
Moderator: Echipa Tehnica
Reglaj temperatura aer (Roata dreapta...)
Rotitza (de fapt e ditamai roata) de la climatizare din partea dreapta a consolei centrale, cea pt. reglajul temperaturii, desi nu am masina decat de 4 luni, a inceput sa faca figuri astfel: cand coboara spre rece face acele "click-uri", in schimb de vreo 2 zile, cand urca spre zona rosie, pe caldura, nu prea mai face click-urile specifice. la mana se simte la fel, adica urca gradual din milimetru in milimetru ca si pana acum, in schimb zgomotul nu se mai aude normal, ca si cand s-ar fi stricat ceva. cum merge la voi??? ca sa nu ma duc la garantie degeaba.
totusi o fi pe principiul "asa face toate...
"...
totusi o fi pe principiul "asa face toate...
pai tocmai ai zis un lucru mare: deci ai luat masina in aprilie, cand era cald, si pana acum nu ai avut de ce sa umbli prea des la el. vara cand folosesti AC-ul il tii doar jos, pe maxim rece... sa vedem dupa iarna asta.
eu de exemplu, plec cu el pe maxim cald, si il dau mai rece pe masura ce se incalzeste motorul. marea majoritate a timpului sta pe mijloc, intre cald si rece. deci il frec f. des.
eu de exemplu, plec cu el pe maxim cald, si il dau mai rece pe masura ce se incalzeste motorul. marea majoritate a timpului sta pe mijloc, intre cald si rece. deci il frec f. des.
XENON scrie:pai tocmai ai zis un lucru mare: deci ai luat masina in aprilie, cand era cald, si pana acum nu ai avut de ce sa umbli prea des la el. vara cand folosesti AC-ul il tii doar jos, pe maxim rece... sa vedem dupa iarna asta.
eu de exemplu, plec cu el pe maxim cald, si il dau mai rece pe masura ce se incalzeste motorul. marea majoritate a timpului sta pe mijloc, intre cald si rece. deci il frec f. des.
asa fac si eu
Eu am masina din mai 2006, deci am prins iarna si am folosit evident AC pe cald dar nu am bagat de seama daca la mine face la fel.....si eu il pornesc la fel pe maxim la caldura si apoi reduc nivelul de caldura si ventilatie pe masura ce merg mai mult.
O sa verific zilele astea daca si la mine este o astfel de problema....voi reveni cu noutati.
Salutare si respect
O sa verific zilele astea daca si la mine este o astfel de problema....voi reveni cu noutati.
Salutare si respect
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)
Da, AC pe cald caci altfel mi se aburesc geamurile si parbrizu, daca apas butonul AC pe off si las ventilatorul sa mearga tot pe cald atunsi parbizul incepe sa se abureasca
La voi nu?
Imi amintesc ca la vw-ul lu' tata nu avea AC, doar aer cald de la motor sau rece de afara si lui nu-i se abureau geamurile iarna
La voi nu?
Imi amintesc ca la vw-ul lu' tata nu avea AC, doar aer cald de la motor sau rece de afara si lui nu-i se abureau geamurile iarna
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)
madlex456 scrie:Da, AC pe cald caci altfel mi se aburesc geamurile si parbrizu, daca apas butonul AC pe off si las ventilatorul sa mearga tot pe cald atunsi parbizul incepe sa se abureasca![]()
La voi nu?![]()
Imi amintesc ca la vw-ul lu' tata nu avea AC, doar aer cald de la motor sau rece de afara si lui nu-i se abureau geamurile iarna
Corect Alex,
Cel mai eficient mod de dezaburire al geamurilor este dezumidificarea areului din habitaclu cu ajutorul AC-ului. Cine are AC acasa stie ca acesta are pe telecomanda o functie doar pt asa ceva, al carui rol nu este de racire al aerului din incapere , ci de condensare si evacuare a umiditatii. Acelasi lucru se intampla si la masini cu AC ul porinit si climatizarea pe rosu (incalzire). Masinile cu climatronic, au si ele o functie de dezaburire care exact asta face, pornesc ACul si ventilatorul pe putere mare si directioneaza tot spre parbriz. Incercati... o sa vedeti diferenta. Cateva minute.. doar pana se regleaza umiditatea aerului si se incalzeste motorul. Eu recomand recircularea aerului, in acest timp, pt ca, exact ca in cazul aerului cald vara, cand nu doresti sa tot racesti aer de la 40 gr. adus de afara, ci sa-l tot cobori pe cel din interior, asa si aici, daca afara e umezeala mare, nu-ti doresti sa bagi in continuare are umed... totusi diferenta nu e asa de mare ca in cazul racirii aerului. Aveti grija insa ca inainte de a opri AC-ul sa comutati pe aer de afara, altfel in cateva minute va cautati dupa servetzele prin buzunare... sau mai rau, dupa alte chestii bune de absorbit umezeala prin poseta prietenei
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187801
Total subiecte 18660
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11828
Cel mai nou membru Dadbutfun



