De ce se ridicĂÂŁ foarte greu spatele?
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 6
- Membru din: Vin 28-Sep-2007 12:45
- Localitate: botosani
De ce se ridicĂŁ foarte greu spatele?
Buna! As vrea sa va explic ce problemĂŁ sa ivit la maÂşina mea, BX TDI.De o saptĂŁmĂŽnĂŁ nu mai ticaie pe fata deloc ,Âşi spatele se ridica foarte greu.Ăin sĂŁ precizez cĂŁ am scurgeri pe faÞã stĂŽnga Âşi mai completez, dar se auzea permanent acel ticĂŁit de cuplare Âşi decuplare, dar acum a dispĂŁrut cu desĂŁvĂŽrÂşire, Âşi ca atare a apĂŁrut acest efect de intĂŽrzĂŽere de ĂŽnĂŁlĂžare a spatelui, cam 5 minute Âşi serva fiind mai rigidĂŁ.Ce ar avea ? VĂŁ mulĂžumesc.
salut!
poate ai sfera centrala descarcata, iar daca spui ca mai completezi , depinde ce ulei folosesti. eu de ex am avut ceva probl cu un furtun si tot completam cu ulei romanesc....iar la prima ninsoare adio ridicare.....acum cu lhm valvoine se ridica imediat.....verifica nivelul uleiului!.....mai poate fi si dozatorul, mai ales daca fasaie la apasare.
nu-ti fa griji , s-a mai discutat aceasta probl pe forum si o sa te lamureasca sigur colegii de aici. mult succes!
poate ai sfera centrala descarcata, iar daca spui ca mai completezi , depinde ce ulei folosesti. eu de ex am avut ceva probl cu un furtun si tot completam cu ulei romanesc....iar la prima ninsoare adio ridicare.....acum cu lhm valvoine se ridica imediat.....verifica nivelul uleiului!.....mai poate fi si dozatorul, mai ales daca fasaie la apasare.
nu-ti fa griji , s-a mai discutat aceasta probl pe forum si o sa te lamureasca sigur colegii de aici. mult succes!
BX
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca masina e mai rigida, ai o sfera descarcata/sparta pe spate;
daca spui ca acel tacanit se auzea permanent, iar acum nu se mai aude deloc, ai mai multe variante: daca tacanitul era foarte des, aveai sfera centrala descarcata, iar acum e posibil sa se fi zapacit conjunctorul; daca a aparut aceasta problema de ridicare brusc si odata cu racirea vremii, atunci ai ulei nasol in instalatie si nu poate pompa sa faca presiune.
daca spui ca acel tacanit se auzea permanent, iar acum nu se mai aude deloc, ai mai multe variante: daca tacanitul era foarte des, aveai sfera centrala descarcata, iar acum e posibil sa se fi zapacit conjunctorul; daca a aparut aceasta problema de ridicare brusc si odata cu racirea vremii, atunci ai ulei nasol in instalatie si nu poate pompa sa faca presiune.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Masina nu se mai ridica pentru ca nu mai are pe ce sa se mai ridice
Nu ai nici un bec aprins prin bord? Nivelul uleiului care e?

Nu ai nici un bec aprins prin bord? Nivelul uleiului care e?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- just curious
- Mesaje: 6
- Membru din: Vin 28-Sep-2007 12:45
- Localitate: botosani
AveĂži dreptate am folosit acuma ulei romĂŽnesc, si de a tunci a ĂŽnceput aceste probleme, adĂŁugĂŽnduse si gerul din ultima perioadĂŁ.E adevarat cĂŁ Âşi becul roÂşu se aprinde intermitent, dar se stabilizeazĂŁ peste 5-7 minute.Ăn concluzie trebuie sĂŁ schimb uleiul hidraulic, si sa verific sfera de pe faÞã.MulĂžumesc.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu mai merge cu H46 pentru ca iti va distruge toate retururile. Ai sa plingi cind ai sa vezi ca masina pierde ulei pe toate partile ca o sita. In plus vor fi antrenate in circuit o gramanda de reziduri care se vor depune prin corectoare, disjunctor, dozator, etc.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Acel ticait de care vorbesti, se produce in momentul disjunctiei, cand presiunea din conjunctor-disjunctor (cel care are pe el a 5-a sfera, in caz ca nu stii care e) atinge o anumita valoare (valoarea pt.care e calibrat).
Dar daca pompa nu mai ridica presiune deloc sau aproape deloc, el nu mai ajunge la acea valoare si automat ca nu mai decupleaza (nu mai ticaie).Dar nu te grabi sa schimbi pompa.Du-te la un specialist in hidraulica si verifica presiunea pe conjunctor, precum si daca sfera centrala mai e incarcata.Daca ai drum prin Galati, poti lua legatura cu "retro".
1 - Goleste instalatia de H 46 si baga-i cat mai repede LHM.Nu uita sa aerisesti si franele, pana iti ajunge si acolo lichid verde.Nu uita sa speli si vasul de LHM si sitele de pe sorb (sant 3).
2 - Verifica presiunea pe conjuntor-disjunctor (in felul acesta vezi si daca pompa ridica suficienta presiune.Verifica si ce pierderi are conjunctorul (nu tre sa fie mai mari de 10 Atm. in 3 min.).
3 - Verifica sfera centrala.
E posibil sa fie si conjunctor-disjunctorul uzat si sa aiba pierderi prea mari.
Fiindca daca acesta nu reuseste sa ajunga la o anumita presiune, automat nu-ti deschide nici iesirea de alimentare a servodirectiei si automat volanul iti merge greu.
Dar cred ca mai curand e pompa, exact cum a spus Eugen.
Eu aveam aceleasi probleme cu masina si am schimbat conj/disj.(oricum trebuia schimbat fiindca avea pierderi mari) am curatat de 2 ori repartitorul de debit pt. servo, pt ca in final sa descoper ca e pompa defecta.
.
Si toata treaba asta nu s-a intamplat din nepricepere, ci pt. faptul ca pompa a avut un defect parshiv.La cald functiona perfect, dar la rece, pret de cateva minute, nu tragea nimic din vasul de LHM.Si de fiecare data nu s-au facut verificari decat la cald.
In final, nu stiu ce a fost acolo, dar e posibil ca si conjunctorul si pompa sa fi fost de vina.
Masina avea aceleasi simptome.La rece se ridica foarte greu, iar servodirectia din timp in timp devenea tare.Treaba asta se manifesta cu atat mai rau, cu cat era mai frig afara.
Prima data am dat vina pe repartitorul de debit, apoi pe conjunctor si.....Acum am schimbat totul.
.Dar e OK!
Dar daca pompa nu mai ridica presiune deloc sau aproape deloc, el nu mai ajunge la acea valoare si automat ca nu mai decupleaza (nu mai ticaie).Dar nu te grabi sa schimbi pompa.Du-te la un specialist in hidraulica si verifica presiunea pe conjunctor, precum si daca sfera centrala mai e incarcata.Daca ai drum prin Galati, poti lua legatura cu "retro".
1 - Goleste instalatia de H 46 si baga-i cat mai repede LHM.Nu uita sa aerisesti si franele, pana iti ajunge si acolo lichid verde.Nu uita sa speli si vasul de LHM si sitele de pe sorb (sant 3).
2 - Verifica presiunea pe conjuntor-disjunctor (in felul acesta vezi si daca pompa ridica suficienta presiune.Verifica si ce pierderi are conjunctorul (nu tre sa fie mai mari de 10 Atm. in 3 min.).
3 - Verifica sfera centrala.
E posibil sa fie si conjunctor-disjunctorul uzat si sa aiba pierderi prea mari.
Fiindca daca acesta nu reuseste sa ajunga la o anumita presiune, automat nu-ti deschide nici iesirea de alimentare a servodirectiei si automat volanul iti merge greu.
Dar cred ca mai curand e pompa, exact cum a spus Eugen.
Eu aveam aceleasi probleme cu masina si am schimbat conj/disj.(oricum trebuia schimbat fiindca avea pierderi mari) am curatat de 2 ori repartitorul de debit pt. servo, pt ca in final sa descoper ca e pompa defecta.

Si toata treaba asta nu s-a intamplat din nepricepere, ci pt. faptul ca pompa a avut un defect parshiv.La cald functiona perfect, dar la rece, pret de cateva minute, nu tragea nimic din vasul de LHM.Si de fiecare data nu s-au facut verificari decat la cald.
In final, nu stiu ce a fost acolo, dar e posibil ca si conjunctorul si pompa sa fi fost de vina.
Masina avea aceleasi simptome.La rece se ridica foarte greu, iar servodirectia din timp in timp devenea tare.Treaba asta se manifesta cu atat mai rau, cu cat era mai frig afara.
Prima data am dat vina pe repartitorul de debit, apoi pe conjunctor si.....Acum am schimbat totul.

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo