lipsa caldura c5

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

calincty
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Mar 20-Noi-2007 18:23
Localitate: cluj napoca

lipsa caldura c5

Mesajde calincty » Mar 20-Noi-2007 18:42

azi noapte am avut o surpriza la noul meu c5 1.6 hdi din 2005.temperatura fiind setata pe 28 grade(maxim) masina nu dadea caldura deloc.aveti vreo idee careva avind in vedere ca nu ma pricep deloc la astea

vasy
pasionat
Mesaje: 205
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 19:23
Localitate: Oradea

Mesajde vasy » Mie 21-Noi-2007 16:26

nu a dat deloc sau nu a dat dupa ce l-ai pornit?

calincty
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Mar 20-Noi-2007 18:23
Localitate: cluj napoca

caldura C5

Mesajde calincty » Mie 21-Noi-2007 19:23

totul a functionat normal . am oprit masina pentru o jumatate de ora, iar cand am pornit, nu-mi mai dadea decat aer rece. a doua zi caldura a funtionat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. in momentul de fata , caldura functioneaza ! :?: astept pareri :!:

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Joi 22-Noi-2007 07:37

daca era pus pe automat probabil ca temperatura era 28 sau mai mare dinainte sa opresti tu si senzorul de temperatura a considerat ca nu mai este nevoie sa bage caldura

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Joi 22-Noi-2007 23:46

Nici intr-un caz nu-ti baga rece daca ai temperatura setata la maxim :!: Poate era motorul rece, in jumatate de ora se putea raci! Alta explicatie logica nu vad! Ai climatizare bi-zona? In ambele parti era la fel?
Passion pour C5

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Lun 31-Dec-2007 13:09

Salut,

Problema aceasta a aparut si la mine... tot C5-II 1.6 HDI 2005 ( clima o singura zona ).

Ieri:
Dimineata totul OK, clima mergea ok, apoi dupa vre-o 2-3 ore cand am plecat iarasi desi clima era setata la 22 baga doar rece.
Nici cum nu a vrut sa bage cald pana am ajuns la destinatie, noroc ca a fost scurt drumul.
Dupa ce i-am scos iarasi bateria si am lasat-o cateva ore a mers ok.

Astazi iarasi aceasi problema, dimineata cand am plecat clima mergea ok, baga cald, dupa vre-o ora jumatate de stat in frig cand sa plec iarasi baga doar rece.
Dezactivarea, activarea AC din meniu nu are nici un efect sa se razgandeasca cumva sa bage aer cald, nici modificarea temperaturii...
De data asta o las sa stea fara sa scot bateria sa vad daca-si revine singura...

numai bine

La Multi Ani !!!

Luc

p.s.
Daca continua asa devine inervanta masina asta...

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Mar 01-Ian-2008 11:03

S-ar parea ca toate problemele de acest gen se rezolva prin deconectarea bateriei....????

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Mar 01-Ian-2008 22:16

Da, asta e cel mai fericit caz... pana se ajunge la inlocuit:
- motorasul care controleaza clapetele de admisie de la "distribuitorul de aer" din bord; se pare ca la acel motoras se uzeaza ceva roti dintate si nu mai merge corect.
Cei care au clima 2-zone au 2 motorase asa...
- senzorii de temperatura exterior, interior...
- rezistenta incalzire...
- modulul electronic care comanda motorul de la ventilator, la care se pare ca s-ar duce tranzistorul de putere...
- programare, reactivare AC din Lexia.
- inlocuire modul de comanda... butoanele de pe bord... trebuie reconfigurat cu Lexia...

si alte chestii nasoale... care ptr acces implica demontarea intregului bord.

Nici n-am crezut ca este asa de complicata instalatia, noroc ca este confortabila... cand ma gindesc la AC simplu ce-l aveam pe masinile anterioare imi vine sa plang de fericire.

Luc

p.s.
Astazi nu am mai avut nici o problema.
Dar am o vaga banuiala ca aceste erori se pot intampla si din cauza unui consum electric mare la pornirea masinii caz in care comp de bord si anumiti senzori o pot lua pe aratura... eu aveam cuplata incalzirea de la scaune ( huse ) asa ca voi incerca sa nu mai am consumatori extra la pornire sa vad in timp daca se mai repeta figura.

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

george13
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Sâm 04-Iul-2009 23:28
Localitate: romania,Galati

Mesajde george13 » Mar 06-Oct-2009 21:45

Salut
Nici la mine nu merge caldura deloc-c5 1.6 hdi-dublu climatronic cu aerul conditionat oprit.Pe tester a dat ceva despre niste rezistente la GVM ,cica nu deschide treapta de caldura sau asa ceva.Ventilatorul de racire l-am verificat si porneste pe treapta intai si pe a doua atunci cand e pornit aerul conditionat.O a treia treapta ,daca ar fi cred ca ar fi pentru cazul cand se incalzeste apa prea tare si nu a fost cazul.Nu stiu ce legatura este intre caldura din masina si ventilatorul de racire al apei.Cu caldura data la maxim,intrarea si iesirea din aeroterma sunt reci.Furtunul de intrare in aeroterma vine dintr-o piesa fixata pe motor unde este si senzorul de tamperatura a apei de racire si care are si un furtun care duce la radiator.Am presupus ca acolo ar fi fixat termostatul si daca nu m-am inselat atunci de ce in momentul cand furtunul care duce la radiator se incalzeste iar cel care duce la aeroterma nu?Mai exista ceva special care deschide circulatia apei spre aeroterma in piesa aceea sau pe aeroterma ?Mentionez ca atunci cand apa este rece da ceva caldura dar am presupus ca e de la rezistentele electrice pentru ca dupa ce s-a incalzit apa da numai aer rece.Poate fi o problema de aerisire a circuitului?Am exclus varianta defectarii motoraselor de mixaj pentru ca au fost verificate la service.Ma poate ajuta cineva?Multumesc anticipat!

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 06-Oct-2009 22:35

eu chiar nu am auzit de existenta unor rezistente de incalzire a apei asa cum spuneti voi...
cel putin nu la c5 I...
din cate stiu eu, apa catre radiatorul inerior trece printr-un schimbator de caldura unde apa este incalzita suplimentar de catre gazele de esapament...
cred ca daca urmaresti furtunele iti vei da seama cu usurinta unde e problema...
tine-ne la curent...


si pune si tu locatia in semnatura sa stim si noi de unde esti, ca poate se gaseste vreun suflet bun pe langa locatia ta si te ajuta...
e asa mare secret?

george13
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Sâm 04-Iul-2009 23:28
Localitate: romania,Galati

Mesajde george13 » Mie 07-Oct-2009 20:40

Multumesc pentru raspuns! Exista cu siguranta rezistente electrice si la c5 1 insa nu ca dotare de serie si functioneaza atunci cand temperatura exterioara este sub 10 grade si temperatura apei sub 65 de grade.
Furtunele stiu exact unde se duc insa nu stiu ce exista in piesa aceea de pe motor.Adica daca exista ceva care poate bloca trecerea apei spre aeroterma.De la acea piesa pana la aeroterma, traseul nu mai contine nimic care poate bloca trecerea apei .Eventual undeva in interiorul aerotermei sa fie ceva care deschide sau inchide circulatia apei?Apa calda circula prin aeroterma tot timpul,indiferent daca instalatia de conditionare este pusa pe racire ?

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mie 07-Oct-2009 21:02

pai si unde dzeu se afla rezistentele alea?...
trece apa prin ele?
ai vreo imagine, ceva?

george13
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Sâm 04-Iul-2009 23:28
Localitate: romania,Galati

Mesajde george13 » Mie 07-Oct-2009 21:23

Nu am. Vad ca tu zici de rezistente care incalzesc apa.Sunt rezistente care incalzesc aerul care intra in masina pana cand se incalzeste apa de racire pentru a avea mai repede confort termic.Sunt pe undeva pe sau langa aeroterma.Oricum ,la mine cu motorul rece dupa un minut de la pornire incepe sa dea caldura.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mie 07-Oct-2009 21:36

asa intelesesem din posturile voastre...
din pacate, eu nu am auzit de astfel de rezistente...
si mie-mi baga aer cald f repede, dar daca ai sa incerci, ai sa observi ca cu cat mai tare turezi motorul, cu atat mai repede iti va baga caldura, pt ca la inceput, apa este incalzita de catre schimbatorul de caldura din spatele motorului si nu de rezistente...
oricum, intr-un minut chiar nu cred...
imi amintesc ca mai spunea cineva de acele rezistente, dar eu nu le-am gasit in nicio schema si crede-ma, am consultat scheme cu dotarile complete...
poate mi-o fi scapat mie...
deci, tu spui ca acele rezistente s-ar afla undeva pe calea de ejectare a aerului, nu?...pt ca ar incalzi aerul ejectat, nu?...
m-ai facut curios...
poate au doar acele masini care au fost facute pt tarile nordice, desi ma indoiesc, pt ca ar trebui sa existe macar in scheme acele rezistente...

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Joi 08-Oct-2009 10:13

Eu personal nu cred ca are nicio rezistenta, pentru ca daca ar avea s-ar incalzi aerul instantaneu, n-ar avea de ce sa dureze niciun minut!
Passion pour C5


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst