C5-urile din Ro au km reali sau sunt modificate ?
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Firmele mari monteaza obligatoriu si in romania bt pentru angajatii care folosesc masinile inscripionate.deci masinile acelea sint alergate zilnic,sute de km.
Eu am adus c5 din franta,unde toate masinile trebuie sa aiba cel putin citeva zgarieturi pe bara,pentru k acolo se parcheaza pina atingi,sau iti faci loc,atingind bara vecinului.
Recomand un test ,eventual autovit pentru ca se pot vedea 80k fata de 200k din experienta celor de acolo(de ex. cit de usor intra in viteza,diverse uzuri greu de observat d un amator).
Eu am adus c5 din franta,unde toate masinile trebuie sa aiba cel putin citeva zgarieturi pe bara,pentru k acolo se parcheaza pina atingi,sau iti faci loc,atingind bara vecinului.
Recomand un test ,eventual autovit pentru ca se pot vedea 80k fata de 200k din experienta celor de acolo(de ex. cit de usor intra in viteza,diverse uzuri greu de observat d un amator).
C5 2 din 2005 1.6hdi 9hz
nu am fost foarte explicit.in orasele mari,de ex. Paris e aproape imbosibil de gasit o loc de parcare fara plata,si fiecare centimetru e folosit la maxim.imi pare rau ca nu mai am poze cu masini parcate pe starda bara la bara,lipite.de aceea numerle nu prea au suport,mai ales cele din fata ca sa se poate indoi tabla cind se ating.apropos,in Franta si Spania casco nu asigura si barele!!!
C5 2 din 2005 1.6hdi 9hz
- sorin_mlsv
- just curious
- Mesaje: 19
- Membru din: Lun 08-Oct-2007 19:49
- Localitate: viena
eu locĂźiesc in viena, si aici au spĂźs la radio ca una din patru masini, are kilometrajĂźl modificat. Si daca doriti sa mai stiti ceva, in aĂźstria toate ziarele cĂź vanzari de masini,au anĂźntĂźri cu...; ajĂźstam kilometraje 80 eĂźro ; LUC daca vrei un C5 II ,cauta la vanzari pag. 3 sau sau ma suni la 004369911588419. nĂź stiu sigĂźr daca trebuie format 0 inainte de 699. Daca vrei de la o reprezentanta citroen, imi spĂźi cam ce vrei si te pot informa cu pretĂźrile care sant pe aici.
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Am gasit o masinuta cer sfaturi la obiect please
Intre timp am gasit in Germania un C5 argintiu, benzina 1.8, SX, Automatic, 85KW/116CP, din 07-2001 cu 67.819 Km pe bord; 8 airbag, ABS, comp bord, geamuri electrice, colorate, CD, senzor ploaie si senzor parcare in spate, "rulou" la geam spate... si sunroof;
Masina a avut 2 proprietari din 06.01.2005 este al doilea proprietar (o doamna dupa nume ) si din spusele dealerului este foarte bine intretinuta, el oferind 12 luni garantie in Germania dar nu ptr export + 4 cauciucuri de iarna.
Am primit copie dupa brief si vad ca este Euro 3, nu ma deranjaza deoarece datorita aberatiei taxei lui Tariceanu deocamdata nu o voi inmatricula in Romania ci in alta tara unde nu exista aceasta taxa aberanta.
pretul negociat ar fi de 6600 Euro + nr provizorii...
vad ca nu are:
- cruise control
- faruri ceata
...
Ce parere aveti din descrierea; se merita masina ?
Poate cineva sa afle mai multe detalii din seria masinii ?
Deoarece am aceasta posibilitate de a o inmatricula in alta tara si fiind mult mai ieftina ca Citroen C5 - 2 am renuntat sa ma mai uit la masini Euro 4 respectiv Citroen C5 - 2.
multumesc
L.
@sorin_mlsv
multumesc de oferta, deocamdata nu am apelat deoarece nu vrut sa-ti dau bataie de cap.
Masina a avut 2 proprietari din 06.01.2005 este al doilea proprietar (o doamna dupa nume ) si din spusele dealerului este foarte bine intretinuta, el oferind 12 luni garantie in Germania dar nu ptr export + 4 cauciucuri de iarna.
Am primit copie dupa brief si vad ca este Euro 3, nu ma deranjaza deoarece datorita aberatiei taxei lui Tariceanu deocamdata nu o voi inmatricula in Romania ci in alta tara unde nu exista aceasta taxa aberanta.
pretul negociat ar fi de 6600 Euro + nr provizorii...
vad ca nu are:
- cruise control
- faruri ceata
...
Ce parere aveti din descrierea; se merita masina ?
Poate cineva sa afle mai multe detalii din seria masinii ?
Deoarece am aceasta posibilitate de a o inmatricula in alta tara si fiind mult mai ieftina ca Citroen C5 - 2 am renuntat sa ma mai uit la masini Euro 4 respectiv Citroen C5 - 2.
multumesc
L.
@sorin_mlsv
multumesc de oferta, deocamdata nu am apelat deoarece nu vrut sa-ti dau bataie de cap.
Revizii
La diesel revizia se face la fiecare 20 000 km insa nu mai mult de 1 an. Cureaua se schimba la 120 000 km insa nu mai mult de 5 ani de la data de fabricatie. La benzina nu stiu pentru ca eu am diesel, insa nu cred sa fie prea mari diferente.
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
QUICK HELP PLEASE
Buna,
Asigurarea ptr motorul asta in CZ ar fi 250-300Euro pe an.
DAR
Am vazut ieri un C5-2 inmatriculat in februarie 2005 ( Franta ) HDI 1.5 Diesel 110CP, model cu dotari de baza cu 110.000 KM.
Masina arata bine exterior ( nelovita) si interior, merge, porneste OK la un scurt test drive, nu scotea fum sau zgomote suspecte, motorul trage bine.
Probleme ce am sesizat eu la ea:
1) pe comp de bord FAP - Filter Blocking Risk si indicatorul service aprins.
2) la aprinderea luminii din telecomanda se aprindeau doar farurile din partea pasagerului atat in fata cat si in spate - lampa stop. ( Pe cine am rugat eu sa verifice luminile acum nu-si mai aminteste daca se aprindea normal la faza scurta, pozitie ambele faruri, franele, in schimb faza lunga stie ca mergea corect ambele faruri asta stiu sigur. )
3) in partea pasagerului, dreapta, pe jos, mocheta era vre-o 5 cm rupta in spre roata unde se muleaza si incepe sa urce, m-am uitat si se vedea langa taietura izolarea fonica ( o placa de polistiren ) si chiar in partea taieturii un manunchi de cabluri electrice - poate fi o problema de pozitionare a mochetei prea intinse in portiunea aceea sau una de interventie neautorizata asupra instalatiei electrice.
pretul negociat cu dealeruleste de 8900 Euro si include numerele de inmatriculare si asigurarea ptr o luna.
As ruga un raspuns rapid deoarece in 2 zile trebuie sa raspund dealerului deoarece am rezervat masina.
Intrebarea mea este isi merita oare aceasta masina banii, 8900 Euro ?
1) motorul pare Euro 4 deci in cazul acesta o voi inmatricula in Romania.
2) oare cat ma va costa maxim daca este o problema cu FAP-ul si trebuie schimbat filtrul-FAP, si lichidul in totalitate...
Multumesc
L.
p.s
nr Orga ar fi:
10269CJ
10307 = joi, 27-01-2005
EYPC** culoare gri fulminator.
Asigurarea ptr motorul asta in CZ ar fi 250-300Euro pe an.
DAR
Am vazut ieri un C5-2 inmatriculat in februarie 2005 ( Franta ) HDI 1.5 Diesel 110CP, model cu dotari de baza cu 110.000 KM.
Masina arata bine exterior ( nelovita) si interior, merge, porneste OK la un scurt test drive, nu scotea fum sau zgomote suspecte, motorul trage bine.
Probleme ce am sesizat eu la ea:
1) pe comp de bord FAP - Filter Blocking Risk si indicatorul service aprins.
2) la aprinderea luminii din telecomanda se aprindeau doar farurile din partea pasagerului atat in fata cat si in spate - lampa stop. ( Pe cine am rugat eu sa verifice luminile acum nu-si mai aminteste daca se aprindea normal la faza scurta, pozitie ambele faruri, franele, in schimb faza lunga stie ca mergea corect ambele faruri asta stiu sigur. )
3) in partea pasagerului, dreapta, pe jos, mocheta era vre-o 5 cm rupta in spre roata unde se muleaza si incepe sa urce, m-am uitat si se vedea langa taietura izolarea fonica ( o placa de polistiren ) si chiar in partea taieturii un manunchi de cabluri electrice - poate fi o problema de pozitionare a mochetei prea intinse in portiunea aceea sau una de interventie neautorizata asupra instalatiei electrice.
pretul negociat cu dealeruleste de 8900 Euro si include numerele de inmatriculare si asigurarea ptr o luna.
As ruga un raspuns rapid deoarece in 2 zile trebuie sa raspund dealerului deoarece am rezervat masina.
Intrebarea mea este isi merita oare aceasta masina banii, 8900 Euro ?
1) motorul pare Euro 4 deci in cazul acesta o voi inmatricula in Romania.
2) oare cat ma va costa maxim daca este o problema cu FAP-ul si trebuie schimbat filtrul-FAP, si lichidul in totalitate...
Multumesc
L.
p.s
nr Orga ar fi:
10269CJ
10307 = joi, 27-01-2005
EYPC** culoare gri fulminator.
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Din ce am discutat eu ieri cu dealerul:
- nu a incercat absolut de loc sa ma convinga ca masina ar fi sau nu ar fi ok.
- mi-a dat cheia in mana si m-a trimis cu masina sa o incerc fara sa imi ceara absolut nici un act, garantie.
- omul habar nu are de Citroen-uri, vinde multe marci de masini SH.
- nici eu nu am habar de Citroenuri decat ce am citit aici pe forum, de exemplu am vazut ca in spate ca ar exista senzorii de parcare dar nu am reusit sa-mi dau seama daca functioneaza, am intrebat dealerul si zicea ca posibil sa fie doar capacelele ornamentale, nu stie.
Dar acum dupa ce ma uit in manual, cred ca ca eu de fapt apasasem butonul de dezactivare senzori parcare deoarece se aprinsese lumina la buton, pe comp de bord nu arata nimic...
- eu i-am spus de problema cu FAP-ul si a sunt la un service Citroen apoi mi-a spus ca intr-adevar posibil sa fie problema cu catalizatorul si cei de la service i-ar fi spus ca daca trebuie curatat inlocuit lichidul FAP costul ar ajunge la 300E pe care mi i-a redus din pretul initial cerut.
Din ce am citit eu pe forum si in manual referitor la FAP:
- mesajul apare dupa ce masina functioneaza in regim de mers mai greu, oras, ambuteiaje si in acest caz trebuie sa mergi cu viteza >60km/h un timp mai lung ptr reenerare FAP... dar daca problema persista -> service
- sa-l conving pe dealer sa-mi dea voie sa merg cu masina ~50km ( sper sa fie suficient ptr regenerare FAP ??? ) cu carburant platit de mine sa vad daca nu cumva problema dispare... asta cred ca ar fi super.
- va trebui sa aflu eu costurile reale ale remedierii unei astfel de probleme fara sa iau de buna ce mi-a spus dealerul. ( Am aflat vineri ca intretinerea la FAP ar fi ~800RON )
p.s.
Daca nu cunosc vanzatorul, eu prefer o masina cu putini ani chiar daca are mai multi KM, riscul ca KM sa fie modificati este mult mai mic si oricum acel nr mare de KM nu-i poti realiza in oras in intervalul scurt de timp, deci motorul merge la drum lung intr-un regim mult mai usor decat in oras.
La acest motor Diesel sper ca 110.000km sa nu reprezinte 1/2 din durata lui de viata ( ca nr maxim total de km ).
multumesc ptr raspuns.
L.
- nu a incercat absolut de loc sa ma convinga ca masina ar fi sau nu ar fi ok.
- mi-a dat cheia in mana si m-a trimis cu masina sa o incerc fara sa imi ceara absolut nici un act, garantie.
- omul habar nu are de Citroen-uri, vinde multe marci de masini SH.
- nici eu nu am habar de Citroenuri decat ce am citit aici pe forum, de exemplu am vazut ca in spate ca ar exista senzorii de parcare dar nu am reusit sa-mi dau seama daca functioneaza, am intrebat dealerul si zicea ca posibil sa fie doar capacelele ornamentale, nu stie.
Dar acum dupa ce ma uit in manual, cred ca ca eu de fapt apasasem butonul de dezactivare senzori parcare deoarece se aprinsese lumina la buton, pe comp de bord nu arata nimic...
- eu i-am spus de problema cu FAP-ul si a sunt la un service Citroen apoi mi-a spus ca intr-adevar posibil sa fie problema cu catalizatorul si cei de la service i-ar fi spus ca daca trebuie curatat inlocuit lichidul FAP costul ar ajunge la 300E pe care mi i-a redus din pretul initial cerut.
Din ce am citit eu pe forum si in manual referitor la FAP:
- mesajul apare dupa ce masina functioneaza in regim de mers mai greu, oras, ambuteiaje si in acest caz trebuie sa mergi cu viteza >60km/h un timp mai lung ptr reenerare FAP... dar daca problema persista -> service
- sa-l conving pe dealer sa-mi dea voie sa merg cu masina ~50km ( sper sa fie suficient ptr regenerare FAP ??? ) cu carburant platit de mine sa vad daca nu cumva problema dispare... asta cred ca ar fi super.
- va trebui sa aflu eu costurile reale ale remedierii unei astfel de probleme fara sa iau de buna ce mi-a spus dealerul. ( Am aflat vineri ca intretinerea la FAP ar fi ~800RON )
p.s.
Daca nu cunosc vanzatorul, eu prefer o masina cu putini ani chiar daca are mai multi KM, riscul ca KM sa fie modificati este mult mai mic si oricum acel nr mare de KM nu-i poti realiza in oras in intervalul scurt de timp, deci motorul merge la drum lung intr-un regim mult mai usor decat in oras.
La acest motor Diesel sper ca 110.000km sa nu reprezinte 1/2 din durata lui de viata ( ca nr maxim total de km ).
multumesc ptr raspuns.
L.
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Am gasit chiar la sursa cum functioneaza FAP-ul si restul si nu-mi mai fac probleme, cred ca iau masina maine, daca nu-i gasesc alte probleme.
http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/p ... les_b3.php
multumesc ptr raspunsuri
L.
p.s.
stie cineva vre-o combinatie de taste prin care se poate intra in mod de test-diagnoza la computerul de bord, sa afiseze dicersi parametri, erori chiar pe display ? Cum este la Logan, Ford...
http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/p ... les_b3.php
multumesc ptr raspunsuri
L.
p.s.
stie cineva vre-o combinatie de taste prin care se poate intra in mod de test-diagnoza la computerul de bord, sa afiseze dicersi parametri, erori chiar pe display ? Cum este la Logan, Ford...
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
Acum nu ca as vrea sa fiu " the midle man" dar, am vazut zilele astea pe cineva care chiar un C5 vindea, dar pe benzina.
PS: raspuns la treaba cu FAP-ul cred ca o gasesti in manualul de intretinere al unui Citroen ( oricare , ptr. ca scrie acolo ce se face ptr. toate modelele) si unde spune , dar nu mai tin minte exact, ca pe undeva la 120k sau 150k schimbi lichidul la FAP.Daca masina are deja 110k ...
Anyways...multa bafta cu alegerea ta!
PS: raspuns la treaba cu FAP-ul cred ca o gasesti in manualul de intretinere al unui Citroen ( oricare , ptr. ca scrie acolo ce se face ptr. toate modelele) si unde spune , dar nu mai tin minte exact, ca pe undeva la 120k sau 150k schimbi lichidul la FAP.Daca masina are deja 110k ...

Anyways...multa bafta cu alegerea ta!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo