
Hidraulica???Hai sa nu-i zicem complicata. Poate "mai altfel" decat celelalte.Nu e nici scumpa, in comparatie cu componentele unei suspensii clasice.Sa vezi cum e la VW unde bucsele de brat de suspensie, se schimba cu tot cu brate (care sant din aluminiu si sant destul de scumpe).Stai linistit!Fiecare are hibele ei.
Hidraulica in mod normal, nu pune probleme deosebite.Partea proasta e ca noi am cumparat niste masini vechi, la care nimeni nu a facut nimic si nu a bagat nici un ban.Au vrut sa mearga...asa...pur si simplu.Acum isi cer tributul lor.Dar daca schimbi ce e defect, cu piese noi sau bune (verificate) si faci reparatii de calitate (nu carpeli) te vei bucura multi am de masina pe care o ai.Si crede-ma!Chiar iti ofera satisfactii suspensia asta, daca e in stare buna.
Preturile pe care le-am pus eu aici sant de la unul din furnizorii de piese Citroen (Autonet).La unele din repere, sant rezonabili, dar la altele sant super-exagerati.Stiu!Am vazut si eu.
Dar mai exista si alti furnizori...Augsburg...ATS si or mai fi si altii.Cand nu-ti convine un pret, incearca si la ceilalti.Am inteles ca Pompa Hidraulica se poate gasi la 500 euro (nu 3000).
Mai exista si varianta de a-ti gasi pe internet firme straine care vand piese de Citroen.Vezi care din ele livreaza piese si in Romania si vezi ce posibilitate de plata exista.Nu stiu exact...trebuie sa-ti faci card in valuta sau ca asa ceva (un card acceptat de furnizor) si cred ca se rezolva mult mai ieftin.Cauta pe internet.Eu nu am cunostinta de o firma anume.
Conductele de retur, nu fac probleme decat atunci cand sant imbatranite, sau cand un subansamblu este uzat si scapa pe retur prea mult LHM si astfel arunca afara retururile.
Acel debit mare care apare cand cobori masina, e normal.Fiindca o parte din retururi sant pt.scurgeri (si nu ar trebui sa curga mai nimic pe ele) iar o alta parte, sant retururi operationale (pe unde e firesc sa vina LHM, atunci cand piesa respectiva trebuie sa evacueze LHM din instalatie)(Ex.:Valva de Servodirectie, Disjunctorul, Distribuitorul de Servodir.,Corectoarele de Inaltime...).Cele doua furtune subtiri care vin in cel gros, aproape de vasul de LHM, sant retururile operationale de la Corecoarele de Inaltime (primul dinspre vas e de pe fatza, iar al 2 -lea e de pe spate)(daca nu au fost inversate de cineva).E firesc sa vina LHM pe ele cand cobori masina, fiindca pe acolo evacueaza LHM-ul din Sfere/Cilindri de Suspensie.
Nu e normal acel montaj! E o improvizatie.La tine sar acele furtune subtiri, ori pt. ca le-ai infipt prea tare in furtunul gros (si se obtureaza in peretele acestuia)(nu trebuie infipte pana la capat in gauri) ori s-au largit gaurile din furtunul gros si nu mai sant capabile sa ofere o strangere corespunzatoare (cand apare o presiune mai mare, le arunca afara foarte usor).
Teoretic, aceasta improvizatie trebuie inlaturata (de preferat prin inlocuirea acelui furtun gros, cu totul)(el vine cu acele furtune subtiri vulcanizate pe el, nu inadite) fiindca in locul unde sant inadite cu acele tubusoare de plastic, apare o gatuire care creiaza presiune si solicita toate imbinarile de pe acel retur.Si daca nu iti mai arunca acel furtun, iti va arunca altul subred, din alta parte.
Poate fi o solutie sa le bagi pe cele subtiri direct in vasul de LHM (direct prin dop) astupand gaurile din furtunul gros cu suruburi sau holzsuruburi, dar e mai bine sa pui totusi furtunul original nou, cand dai de bani.Mai sigur, daca nu esti dispus sa dai acesti bani, poti face un T-eu dublu din conducte de cupru alamite, la diametrele necesare si elimini T-eul original din cauciuc.Dar e mai inestetic.
Nu stiu daca incarca cineva sfere in Sibiu sau Brasov.Dar cred ca de la tine, e mai usor sa incerci in Cluj.Faci un drum pana acolo si...Doar nu faci operatia asta decat o data la 2 ani.
Sau vorbesi cu cineva din orice localitate (care incarca sfere) si le trimiti pe curier rapid.