Totul a pornit de cand am vazut filmuletul pe youtube cu Bose active supsension. De atunci am inceput sa studiez despre suspensie activa, semiactiva etc.. Din ce am citit insa, se pare ca suspensia Bose este mai mult marketing decat realitate si atunci pasul logic era studiul lui Hydractive 3+.
Tot ce am citit pana acum despre Hydractive suna bine, doar teorie ce-i drept, si deasta as vrea sa aflu de la proprietarii masinilor cu aceasta optiune care este adevarul.
Am sa insir acum cateva intrebari, iar pe masura ce mai am cate o nelamurire am sa mai adaug:
Poate Hydractive 3+ sa fie la fel confortabila pe cat.. pe cat ma astept eu sa fie ?

Poate Hydractive 3+ sa fie similara la stabilitate in curbe ca o sportiva, de exemplu un BMW 3 ?
Poate modul automat al suspensiei sa imbine cele doua calitati in stare pura ? (adica sa treaca de la confort maxim la sportivitate extrema?)
Daca, si dupa un test drive toata teoria se va dovedi a fi reala, este posibil sa intru in club cu un C5 III (adica modelul nou). Pacat totusi ca Hydractive nu este disponibila si pe C4 sau chiar C3, ca era si mai tentant

Din putinele informatii pe care le-am gasit despre noul C5 deduc ca este posibil sa lipseasca urmatoarele ca dotare de fabrica:
- Pornire din telecomanda
- Inchidere geamuri din telecomanda
- Intrare si pornire fara cheie (Smart entry an Start)
- Parbriz incalzit ca la Ford
- Port USB
- Interfata bluetooth
Stiti ceva despre prezenta lor pe noul C5, eventual actualul C6 are vre-una din ele ?
Si :
La motorul 2.2 HDi biturbo, turbinele sunt in cascada sau in paralel, dar la 2.7 HDi?
Cutia automata in 6 trepte este cu convertor de cuplu sau robotizata ?
Aveam mai multe nelamuriri dar sa incepem cu astea si pe masura ce imi mai aduc aminte va mai spun.
Merci mult.