Hydractive 3+, eficient sau mai mult marketing ?

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

townkat
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Mie 05-Dec-2007 14:56
Localitate: Constanta

Hydractive 3+, eficient sau mai mult marketing ?

Mesajde townkat » Vin 07-Dec-2007 00:40

Salutare tuturor,

Totul a pornit de cand am vazut filmuletul pe youtube cu Bose active supsension. De atunci am inceput sa studiez despre suspensie activa, semiactiva etc.. Din ce am citit insa, se pare ca suspensia Bose este mai mult marketing decat realitate si atunci pasul logic era studiul lui Hydractive 3+.
Tot ce am citit pana acum despre Hydractive suna bine, doar teorie ce-i drept, si deasta as vrea sa aflu de la proprietarii masinilor cu aceasta optiune care este adevarul.
Am sa insir acum cateva intrebari, iar pe masura ce mai am cate o nelamurire am sa mai adaug:

Poate Hydractive 3+ sa fie la fel confortabila pe cat.. pe cat ma astept eu sa fie ? :D Adica, este comparabila cu un Mercedes S airmatic la confort la trecerea peste denivelari de exemplu ? (din documentatie se vrea chiar mai tare ca un airmatic)

Poate Hydractive 3+ sa fie similara la stabilitate in curbe ca o sportiva, de exemplu un BMW 3 ?

Poate modul automat al suspensiei sa imbine cele doua calitati in stare pura ? (adica sa treaca de la confort maxim la sportivitate extrema?)

Daca, si dupa un test drive toata teoria se va dovedi a fi reala, este posibil sa intru in club cu un C5 III (adica modelul nou). Pacat totusi ca Hydractive nu este disponibila si pe C4 sau chiar C3, ca era si mai tentant :D.
Din putinele informatii pe care le-am gasit despre noul C5 deduc ca este posibil sa lipseasca urmatoarele ca dotare de fabrica:

- Pornire din telecomanda
- Inchidere geamuri din telecomanda
- Intrare si pornire fara cheie (Smart entry an Start)
- Parbriz incalzit ca la Ford
- Port USB
- Interfata bluetooth

Stiti ceva despre prezenta lor pe noul C5, eventual actualul C6 are vre-una din ele ?

Si :

La motorul 2.2 HDi biturbo, turbinele sunt in cascada sau in paralel, dar la 2.7 HDi?

Cutia automata in 6 trepte este cu convertor de cuplu sau robotizata ?

Aveam mai multe nelamuriri dar sa incepem cu astea si pe masura ce imi mai aduc aminte va mai spun.

Merci mult.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 07-Dec-2007 09:07

Nu e nevoie sa umpli forumul de topicuri noi cu acelasi continut. Am sters eu celelelate topicuri.

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Vin 07-Dec-2007 10:05

voi vedeti cate mesaje are townkat? :lol: :shock: :lol:

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 07-Dec-2007 10:07

mai sunt si altii tot cu atatea
De cand cu problemele forumului nu mai incrementeaza corect numarul de mesaje :(

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 07-Dec-2007 12:24

Intrebarile tale sint teoretice sau au si finalitate?... Daca da cere un drive test cu ambele masini. Hydractive 3+ se gaseste doar pe virfurile de gama la (inca) actualul C5 seria II. Oricum, exista o diferenta mare de pret intre Citroen si Mercedes, unde de asemenea suspensia Airmatic se gaseste doar la unele modele de top.
Singura persoana care stie daca Hydractive 3+ este la inaltimea asteptarilor tale, esti chiar tu :wink: Nu am mers cu Hydractive 3+, dar am mers cu cel normal si e ok. Asta ti-o spune cineva care a are un setup foarte soft la suspensii.
Inca ceva: C5 seria III, are la versiunile de baza suspensie de "tabla" provenita de la P407, deci probabil ca tu o sa iei o versiune de top daca vrei Hydractive 3+
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Re: Hydractive 3+, eficient sau mai mult marketing ?

Mesajde videosuzy » Vin 07-Dec-2007 22:37

Am 3+ si pot spune ca senzatie de "superioritate" ca cea la volanul unei masini cu o astfel de suspensie, nu am mai avut pana acum...

-sa urc bordura pe care numai o masina de teren se mai poate incumeta sa o "excaladeze" (a se vedea "fenomenul bordura" din Bucuresti, mai exact din Calea Sebastia, complex Prosper, unde masinile parcheaza langa bordura, inlocuita de curand);
-sa "scap" din prinsoarea unui pod de gheata (am parcat masina intr-un loc cu zapada afanata...aceasta s-a topit datorita caldurii de sub masina apoi a inghetat...si mi-a "prins" masina...cand sa plec, rotile patinau....masina pace sa se miste...am apasat butonul de ridicare si...TROSC....apoi am putut sa plec...niste lucratori care puneau borduri, deja isi scuipau in palme ca sa-mi impinga masina...dar...n-a mai fost nevoie)...:P
-senzatia de "salupa" pe care o ai la inceput, in momentul in care treci peste denivelari line ale astfaltului...
-sentimentul de mila pentru prietenul din spate aflat intr-o vectra cu numere inca rosii, careia i-a ramas toba in urma, datorita denivelarilor mari de pe drumul forestier ce te duce pe Platoul Bucegilor...(eu evident ca am ridicat "cangurul")...
-sentimentul placut de "altceva" atunci cand intru pe un drum desfundat si "aud" in boxe bazaitul produs de ridicarea automata a masinii (e vorba de TVtuner digital si in Bucuresti audio e mai slab decat in Sibiu, ceea ce ma determina sa dau aproape la maxim volumul);
-senzatia de masina de curse la 170km/h pe autobandul Edarne-Istanbul cand am trecut pe modul SPORT si am simtit diferenta atat la directie (care oricum, se rigidizeaza pe masura ce creste viteza) cat si a suspensiei, in curbe fiind mult mai ...monobloc...
-uimirea celor din hur cand bagi sau scoti din portbagaj obiecte mai grele, ceea ce fac cva suspensia automata sa lucreze chiar daca motorul masinii e oprit...
-aceeasi uimire afisata de un pasager ce a ramas cu un picior afara mai mult de 1 secunda si care a sesizat (nefiind anuntat in prealabil de aceasta "minunatie") ca i se desprinde piciorul de pamant si a avut un moment de teama, afisata pe fata lui...:)


si lista ar mai continua insa...cred ca am reusit cat de cat sa-ti arat DE CE IUBESC ACEASTA MASINA CU SUSPENSIA EI CU TOT...:p

Cu stima,

Cata

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Re: Hydractive 3+, eficient sau mai mult marketing ?

Mesajde Bear » Sâm 08-Dec-2007 00:42

videosuzy scrie:Am 3+ si pot spune ca senzatie de "superioritate" ca cea la volanul unei masini cu o astfel de suspensie, nu am mai avut pana acum...

-sa urc bordura pe care numai o masina de teren se mai poate incumeta sa o "excaladeze" (a se vedea "fenomenul bordura" din Bucuresti, mai exact din Calea Sebastia, complex Prosper, unde masinile parcheaza langa bordura, inlocuita de curand);
-sa "scap" din prinsoarea unui pod de gheata (am parcat masina intr-un loc cu zapada afanata...aceasta s-a topit datorita caldurii de sub masina apoi a inghetat...si mi-a "prins" masina...cand sa plec, rotile patinau....masina pace sa se miste...am apasat butonul de ridicare si...TROSC....apoi am putut sa plec...niste lucratori care puneau borduri, deja isi scuipau in palme ca sa-mi impinga masina...dar...n-a mai fost nevoie)...:P
-senzatia de "salupa" pe care o ai la inceput, in momentul in care treci peste denivelari line ale astfaltului...
-sentimentul de mila pentru prietenul din spate aflat intr-o vectra cu numere inca rosii, careia i-a ramas toba in urma, datorita denivelarilor mari de pe drumul forestier ce te duce pe Platoul Bucegilor...(eu evident ca am ridicat "cangurul")...
-sentimentul placut de "altceva" atunci cand intru pe un drum desfundat si "aud" in boxe bazaitul produs de ridicarea automata a masinii (e vorba de TVtuner digital si in Bucuresti audio e mai slab decat in Sibiu, ceea ce ma determina sa dau aproape la maxim volumul);
-senzatia de masina de curse la 170km/h pe autobandul Edarne-Istanbul cand am trecut pe modul SPORT si am simtit diferenta atat la directie (care oricum, se rigidizeaza pe masura ce creste viteza) cat si a suspensiei, in curbe fiind mult mai ...monobloc...
-uimirea celor din hur cand bagi sau scoti din portbagaj obiecte mai grele, ceea ce fac cva suspensia automata sa lucreze chiar daca motorul masinii e oprit...
-aceeasi uimire afisata de un pasager ce a ramas cu un picior afara mai mult de 1 secunda si care a sesizat (nefiind anuntat in prealabil de aceasta "minunatie") ca i se desprinde piciorul de pamant si a avut un moment de teama, afisata pe fata lui...:)


si lista ar mai continua insa...cred ca am reusit cat de cat sa-ti arat DE CE IUBESC ACEASTA MASINA CU SUSPENSIA EI CU TOT...:p

Cu stima,

Cata

Tot ce ai enumerat este disponibil pe Hydractive3! Ce are in plus 3+?
Passion pour C5

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Sâm 08-Dec-2007 09:45

Daca tu spui ca cele de mai jos sunt prezente la Hydractive 3 atunci ori tu nu stii ce suspensie ai ori eu nu stiu sa citesc in cartea tehnica a masinii...Dar...parca am mai discutat asta intr-un alt post, mai exact in acesta: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=5171 si raspunsurile au fost foarte transante...AM HYDRACTIVE 3+...Oricum,dupa aceea, ca orice "Toma Necredinciosul" am luat la studiat atat documentatia masinii cat si toate datele despre acest tip de suspensie si unde poate fi regasita.
Dupa cum spunea si "nicum" nici Citroen C5 III nu va avea 3+ decat in versiunile de TOP, restul (adica alea ieftine, tentante ca pret, vor avea suspensia Peujeot-ului 407, adica "tabla").
Dar sa raspund pe scurt la intrebarile tale...usor contrariate...dar, probabil justificate...

-ridicarea automata a garzii de la sol in conditiile in care drumul este accidentat;
-coborarea garzii la sol la depasirea vitezei de 90km/h;
-revenirea garzii la normal in momentul reducerii vitezei de deplasarea de la 120 la 90...
...si probabil ca daca citesti postul de mai sus acolo e mult mai detaliata problema...

Cu stima,

Cata

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Suspensie

Mesajde C i t r o n e l » Sâm 08-Dec-2007 18:09


Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 08-Dec-2007 19:42

intr-adevar, din cate stiu si eu, hydractive 3+ are doar modulul sport in plus....
tot ce s-a enumerat mai sus, am si eu si din carte rezulta ca nu am cu +....

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Sâm 08-Dec-2007 20:39

k...oricum, daca spuneti asta atunci am 3+ cu siguranta pentru ca am si acel buton SPORT, dupa cum se poate desprinde si din celalalt post http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=5171 unde eram "in ceata" pentru ca nu stiam ce tip de suspensie am...

Cu stima,

Cata

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Sâm 08-Dec-2007 21:01

townkat scrie:......videosuzy:
Merci mult de raspuns. Cam asta ma asteptam sa aud de la un posesor. Initial am crezut ca esti unul dintre cei 3 posesori de C6 :D.
Inteleg ca tu ai 3+ pe C5-ul actual, interesant. Din ce citisem fusese introdus doar pe C6 pana acum, sau poate tu ai cumparat masina mai recent si s-a introdus intre timp si pe actualul C5. Oricum, bravo tie ca ai prins versiunea imbunatatita :D.
edit:acum am vazut ca e luat din 2003, deci pur si simplu asa s-a nimerit :D.....


Nu stiu daca "asa s-a nimerit" insa ce stiu foarte sigur este ca am luptat pentru aceasta masina in conditiile in care am ales culoare, echipare etc ...apoi imi face factura vanzatorul, achit si cand vin sa ridic masina : ..."ne pare rau dar numai dupa SIAB 2003 pentru ca e pregatita pentru stand"....asta insemna sa mai astept vreo 2-3 sapt...si atunci am rabufnit, mai ales ca aveam ordinul de plata prin care confirmam plata sumei de...686.257.250 lei....
Povestea s-a terminat in favoarea mea pentru ca a intrat Tariceanu (pe atunci nu era prim-ministru) si a linistit "apele" spunand ca..."daca a platit da-i omului masina, iar la stand sa o duci pe a ta"...si cu asta basta...

Probabil de aceea am 3+, fiind prevazuta cu tot ce avea un Citroen C5 din Romania acelui an...

Cu stima,

Cata
Ultima oară modificat Dum 09-Dec-2007 11:49 de către videosuzy, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Sâm 08-Dec-2007 21:42

da Cataline, tu ai Hydractive 3+ , nu este nici o indoiala.

Aici gasiti niste planse tehnice si poze superbe ca si calitate - rezolutie, asta pe langa fise complete cu detalii tehnice, etc:
http://www.presse-citroen.de/servlet/PB/menu/1330933/index.html

asta link-uita aici este la rezolutie mica, dar exemplifica suficient de sugestiv suspensia Hydractive 3:

Imagine

numai bine
L.

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Dum 09-Dec-2007 00:18

videosuzy scrie:Daca tu spui ca cele de mai jos sunt prezente la Hydractive 3 atunci ori tu nu stii ce suspensie ai ori eu nu stiu sa citesc in cartea tehnica a masinii...Dar...parca am mai discutat asta intr-un alt post, mai exact in acesta: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=5171 si raspunsurile au fost foarte transante...AM HYDRACTIVE 3+...Oricum,dupa aceea, ca orice "Toma Necredinciosul" am luat la studiat atat documentatia masinii cat si toate datele despre acest tip de suspensie si unde poate fi regasita.
Dupa cum spunea si "nicum" nici Citroen C5 III nu va avea 3+ decat in versiunile de TOP, restul (adica alea ieftine, tentante ca pret, vor avea suspensia Peujeot-ului 407, adica "tabla").
Dar sa raspund pe scurt la intrebarile tale...usor contrariate...dar, probabil justificate...

-ridicarea automata a garzii de la sol in conditiile in care drumul este accidentat;

-coborarea garzii la sol la depasirea vitezei de 90km/h;
-revenirea garzii la normal in momentul reducerii vitezei de deplasarea de la 120 la 90...
...si probabil ca daca citesti postul de mai sus acolo e mult mai detaliata problema...

Cu stima,

Cata

Eu chiar stiu ce suspensie am! Si stiu si tot ce poate face Hydractive3! Am doua C5 II, si am mai avut si un C5 I, toate cu H3! Toate urca automat pe drum prost, toate coboara la peste 110km/h pe drum bun, se intareste fata daca franezi brusc, o poti ridica sa urci o bordura, etc... adica mai tot ce spui ca face si a ta! Asa cum am mai spus, ma repet, eram corios sa stiu cam ce face a ta IN PLUS pentru ca ai 3+, nu? Asta nu pentru ca nu as sti! Am citit si eu cartea! Voiam sa stiu impresia ta, pentru ca nu am condus niciodata un C5 cu 3+! Ma interesa daca e vreo diferenta majora intre una si alta... sau poate nu stii nici tu...
Passion pour C5

townkat
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Mie 05-Dec-2007 14:56
Localitate: Constanta

Mesajde townkat » Dum 09-Dec-2007 00:38

Merci mult de raspunsuri,

eugenro2001:
Scuze ca am creat topicul in mai multe exemplare, am lasat in opera deschisa pagina cu eroarea de creare topic si probabil s-a incarcat la fiecare pornire a browserului. (vezi ca s-a mai creat inca unul dupa ce ai facut curat.. scuze inca odata :()

nicum:
Am scris si in postul initial. Probabil ca ce voi citi aici combinat cu experienta testdrive-ului vor fi definitorii pentru decizia cumpararii.
Spui ca ai mers cu hydractive pe soft si e ok. Tocmai asta ma intereseaza, pe soft, inteleg ca e loc si de mai bine? (pe sport toata lumea o lauda, aici nu mai incape indoiala)

Varianta la care ma voi uita va fi cu siguranta una care sa includa Hydractive 3+, diesel si automata.

videosuzy:
Merci mult de raspuns. Cam asta ma asteptam sa aud de la un posesor. Initial am crezut ca esti unul dintre cei 3 posesori de C6 :D.
Inteleg ca tu ai 3+ pe C5-ul actual, interesant. Din ce citisem fusese introdus doar pe C6 pana acum, sau poate tu ai cumparat masina mai recent si s-a introdus intre timp si pe actualul C5. Oricum, bravo tie ca ai prins versiunea imbunatatita :D.
edit:acum am vazut ca e luat din 2003, deci pur si simplu asa s-a nimerit :D

Oare exista o suspensie care sa absoarba mai bine denivelarile ? (indiferent de masa masinii, pur si simplu calitatea suspensiei)

Un var de-al meu a avut o Xantia break pe care a vandut-o pentru ca era pe benzina, in rest si acum ii pare rau dupa ea :D. Insa la intrebarea cat de bine se comporta pe drum prost a raspuns ca masina pe care o are acum, mondeo (modelul anterior) se comporta mai bine... Este posibil asa ceva sau greseste?
(altfel despre comportamentul la viteze mari si iorice altceva avea numai cuvinte de lauda)

Daca cineva si-ar permite sa spunem un E-classe cu airmattic, credeti ca ar fi totusi o alegere mai buna un C5 Hydractive 3+ luand in considerare doar suspensia ? (incercand sa dam la o parte argumentul financiar). Ma intereseaza in primul rand care permite viteza mai mare pe drum rau, sau, de exemplu, care zdruncina mai putin la denivelari.

Nu am reusit sa gasesc pe net niste filme care sa arate comportamentul suspensiei in realitate, cum sunt de exemplu cele de la Bose. Daca stiti vre-unul va rog sa imi dati si mie.

Am sa fac si testdrive, dar intreb si aici pentru ca de supensie chiar nu te poti convinge intr-un test-drive scurt. Poate intr-unul extended, pe mai multe zile, dar la noi nu am vazut sa ceva, plus ca banuiesc ca nu ar fi prea ieftin.

Alte intrebari:
- ce cursa are reglajul suspensiei? (mm in sus, mm in jos)
- cat de zgomotoasa este suspensia, dar masina pe ansamblu ?

merci mult tuturor

va urma.. :D


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst