Hydractive 3+, eficient sau mai mult marketing?

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

townkat
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Mie 05-Dec-2007 14:56
Localitate: Constanta

Hydractive 3+, eficient sau mai mult marketing?

Mesajde townkat » Sâm 08-Dec-2007 04:18

Salutare tuturor,

Totul a pornit de cand am vazut filmuletul pe youtube cu Bose active supsension. De atunci am inceput sa studiez despre suspensie activa, semiactiva etc.. Din ce am citit insa, se pare ca suspensia Bose este mai mult marketing decat realitate si atunci pasul logic era studiul lui Hydractive 3+.
Tot ce am citit pana acum despre Hydractive suna bine, doar teorie ce-i drept, si deasta as vrea sa aflu de la proprietarii masinilor cu aceasta optiune care este adevarul.
Am sa insir acum cateva intrebari, iar pe masura ce mai am cate o nelamurire am sa mai adaug:

Poate Hydractive 3+ sa fie la fel confortabila pe cat.. pe cat ma astept eu sa fie ? :D Adica, este comparabila cu un Mercedes S airmatic la confort la trecerea peste denivelari de exemplu ? (din documentatie se vrea chiar mai tare ca un airmatic)

Poate Hydractive 3+ sa fie similara la stabilitate in curbe ca o sportiva, de exemplu un BMW 3 ?

Poate modul automat al suspensiei sa imbine cele doua calitati in stare pura ? (adica sa treaca de la confort maxim la sportivitate extrema?)

Daca, si dupa un test drive toata teoria se va dovedi a fi reala, este posibil sa intru in club cu un C5 III (adica modelul nou). Pacat totusi ca Hydractive nu este disponibila si pe C4 sau chiar C3, ca era si mai tentant :D.
Din putinele informatii pe care le-am gasit despre noul C5 deduc ca este posibil sa lipseasca urmatoarele ca dotare de fabrica:

- Pornire din telecomanda
- Inchidere geamuri din telecomanda
- Intrare si pornire fara cheie (Smart entry an Start)
- Parbriz incalzit ca la Ford
- Port USB
- Interfata bluetooth

Stiti ceva despre prezenta lor pe noul C5, eventual actualul C6 are vre-una din ele ?

Si :

La motorul 2.2 HDi biturbo, turbinele sunt in cascada sau in paralel, dar la 2.7 HDi?

Cutia automata in 6 trepte este cu convertor de cuplu sau robotizata ?

Aveam mai multe nelamuriri dar sa incepem cu astea si pe masura ce imi mai aduc aminte va mai spun.

Merci mult.

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Mar 05-Feb-2008 01:17

La 2,7 HDI turbinele sunt in cascada! Nu stiu insa la ce turatie se schimba!
Passion pour C5

cosmin_bogdan_s
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde cosmin_bogdan_s » Joi 07-Feb-2008 12:43



Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst