probleme cu dezaburirea lunetei C3
Moderator: Echipa Tehnica
salut..
uite un coleg la care vom putea apela cu incredere...
intru-cit mai era in garantie... am facut progr la ATS si am fost joi, mi-au inlocuit luneta pe garantie... e ok acu.. dar au zgiriat haionul...
mesteri romani... era naspa ca masina era murdara si nu am vazut...
asta e..
intru-cit mai era in garantie... am facut progr la ATS si am fost joi, mi-au inlocuit luneta pe garantie... e ok acu.. dar au zgiriat haionul...
mesteri romani... era naspa ca masina era murdara si nu am vazut...
asta e..
In fine, i-am dat de cap! Zilele trecute pe umezeala am vazut clar ca mai am 2 trasee intrerupte, si am vazut cu precizie si care
Unul din ele e cel cu zig-zag-ul, imi scapasera 2 intreruperi, iar la celalalt am folosit in premiera multimetrul - si am descoperit intreruperea chiar in spatele plasticului, intr-o zona greu de lipit chiar in zona de conexiune din lateral.
Si fiindca am folosit cuvantul magic "multimetru".... iata cum se foloseste
1. Se porneste masina si se da drumul la dezaburire luneta
2. Se regleaza multimetrul pe gama de curent continuu, masurare tensiune, maxim 20V.
3. Se fixeaza o borna pe partea laterala (comuna) si se verifica polaritatea punand cealalta borna in partea opusa; daca nu e siguranta sarita va afisa o valoare intre 12.5 si 14 volti. Daca arata cu minus, se fixeaza cealalta borna. In cazul meu particular + a fost in dreapta, - in stanga. Nu e nicio regula.
4. Dupa ce am verificat ca avem curent, cu borna potrivita fixata pe laterala, luam la rand liniile "suspecte", pozitionand cealalta borna pe traseu, cu grija sa nu il taiem, sa avem contact etc. Multimetrul poate arata una din urmatoarele 3 valori:
5. In cazul in care confirmam o linie intrerupta, plimbam astfel una din borne (cu cealalta fixata pe margine) pana identificam zona intrerupta. Desi mai degraba se poate identifica "ochiometric" sub forma unei liniute subtiri de culoare ff deschisa, in latul liniei de dezaburire.
6. Dupa identificarea zonei, banda de mascare, solutie de lipit etc!
Si fiindca am folosit cuvantul magic "multimetru".... iata cum se foloseste
1. Se porneste masina si se da drumul la dezaburire luneta
2. Se regleaza multimetrul pe gama de curent continuu, masurare tensiune, maxim 20V.
3. Se fixeaza o borna pe partea laterala (comuna) si se verifica polaritatea punand cealalta borna in partea opusa; daca nu e siguranta sarita va afisa o valoare intre 12.5 si 14 volti. Daca arata cu minus, se fixeaza cealalta borna. In cazul meu particular + a fost in dreapta, - in stanga. Nu e nicio regula.
4. Dupa ce am verificat ca avem curent, cu borna potrivita fixata pe laterala, luam la rand liniile "suspecte", pozitionand cealalta borna pe traseu, cu grija sa nu il taiem, sa avem contact etc. Multimetrul poate arata una din urmatoarele 3 valori:
- a. o tensiune oarecare intre 0 si 12V (tensiunea maxima masurata mai sus). E de bine, exista conductivitate pe acest traseu. Urmatorul!
b. 0V. Verificam inca o data contactul, cu foarte mare grija, poate fi un false negative. Daca tot 0 obtinem, avem intrerupere pe traseu in "exteriorul" bornelor (ex: avem borna 1 fixata pe marginea din dreapta, borna 2 pe traseu undeva, intreruperea e in stanga bornei 2).
c. 12V (tensiunea maxima masurata la inceput). Intreruperea este intre cele 2 borne.
5. In cazul in care confirmam o linie intrerupta, plimbam astfel una din borne (cu cealalta fixata pe margine) pana identificam zona intrerupta. Desi mai degraba se poate identifica "ochiometric" sub forma unei liniute subtiri de culoare ff deschisa, in latul liniei de dezaburire.
6. Dupa identificarea zonei, banda de mascare, solutie de lipit etc!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady
