

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
townkat scrie:......videosuzy:
Merci mult de raspuns. Cam asta ma asteptam sa aud de la un posesor. Initial am crezut ca esti unul dintre cei 3 posesori de C6.
Inteleg ca tu ai 3+ pe C5-ul actual, interesant. Din ce citisem fusese introdus doar pe C6 pana acum, sau poate tu ai cumparat masina mai recent si s-a introdus intre timp si pe actualul C5. Oricum, bravo tie ca ai prins versiunea imbunatatita.
edit:acum am vazut ca e luat din 2003, deci pur si simplu asa s-a nimerit.....
townkat scrie:Merci mult de raspunsuri,
eugenro2001:
Scuze ca am creat topicul in mai multe exemplare, am lasat in opera deschisa pagina cu eroarea de creare topic si probabil s-a incarcat la fiecare pornire a browserului. (vezi ca s-a mai creat inca unul dupa ce ai facut curat.. scuze inca odata)
nicum:
Am scris si in postul initial. Probabil ca ce voi citi aici combinat cu experienta testdrive-ului vor fi definitorii pentru decizia cumpararii.
Spui ca ai mers cu hydractive pe soft si e ok. Tocmai asta ma intereseaza, pe soft, inteleg ca e loc si de mai bine? (pe sport toata lumea o lauda, aici nu mai incape indoiala)
Varianta la care ma voi uita va fi cu siguranta una care sa includa Hydractive 3+, diesel si automata.
videosuzy:
Merci mult de raspuns. Cam asta ma asteptam sa aud de la un posesor. Initial am crezut ca esti unul dintre cei 3 posesori de C6.
Inteleg ca tu ai 3+ pe C5-ul actual, interesant. Din ce citisem fusese introdus doar pe C6 pana acum, sau poate tu ai cumparat masina mai recent si s-a introdus intre timp si pe actualul C5. Oricum, bravo tie ca ai prins versiunea imbunatatita.
edit:acum am vazut ca e luat din 2003, deci pur si simplu asa s-a nimerit
Oare exista o suspensie care sa absoarba mai bine denivelarile ? (indiferent de masa masinii, pur si simplu calitatea suspensiei)
Un var de-al meu a avut o Xantia break pe care a vandut-o pentru ca era pe benzina, in rest si acum ii pare rau dupa ea. Insa la intrebarea cat de bine se comporta pe drum prost a raspuns ca masina pe care o are acum, mondeo (modelul anterior) se comporta mai bine... Este posibil asa ceva sau greseste?
(altfel despre comportamentul la viteze mari si iorice altceva avea numai cuvinte de lauda)
Daca cineva si-ar permite sa spunem un E-classe cu airmattic, credeti ca ar fi totusi o alegere mai buna un C5 Hydractive 3+ luand in considerare doar suspensia ? (incercand sa dam la o parte argumentul financiar). Ma intereseaza in primul rand care permite viteza mai mare pe drum rau, sau, de exemplu, care zdruncina mai putin la denivelari.
Nu am reusit sa gasesc pe net niste filme care sa arate comportamentul suspensiei in realitate, cum sunt de exemplu cele de la Bose. Daca stiti vre-unul va rog sa imi dati si mie.
Am sa fac si testdrive, dar intreb si aici pentru ca de supensie chiar nu te poti convinge intr-un test-drive scurt. Poate intr-unul extended, pe mai multe zile, dar la noi nu am vazut sa ceva, plus ca banuiesc ca nu ar fi prea ieftin.
Alte intrebari:
- ce cursa are reglajul suspensiei? (mm in sus, mm in jos)
- cat de zgomotoasa este suspensia, dar masina pe ansamblu ?
merci mult tuturor
va urma..
townkat scrie:......videosuzy:
Merci mult de raspuns. Cam asta ma asteptam sa aud de la un posesor. Initial am crezut ca esti unul dintre cei 3 posesori de C6.
Inteleg ca tu ai 3+ pe C5-ul actual, interesant. Din ce citisem fusese introdus doar pe C6 pana acum, sau poate tu ai cumparat masina mai recent si s-a introdus intre timp si pe actualul C5. Oricum, bravo tie ca ai prins versiunea imbunatatita.
edit:acum am vazut ca e luat din 2003, deci pur si simplu asa s-a nimerit.....
Bear scrie:Stiam ca Hydractive3 e standard pe C5 I si II... sunt si fara?
townkat scrie:Am sunat la dealerul Citroen din Constanta sa fac un drivetest dar nu au masina cu hydractive pentru asa ceva. Maine merg sa iau pe cineva de la aeroport si daca am timp, avand in vedere ca este in drum voi incerca sa fac acolo (am sunat la cei de la Buc. si se pare ca au C5 cu Hydractive pentru drive test, numai sa am eu timp).
Bear scrie:Imi cer scuze... towncat a spus ca "nu mai au masina cu HYDRACTIVE pantru drive test"! Din cauza asata am intrebat daca sunt si fara... N-a pomenit nimeni de C5III, sau poate au ajuns deja in Romania si nu stiu eu... Eu m-am referit strict la C5-urile care sunt la vinzare si care stiam ca au in serie suspensia Hydractive3, nu 3+!
Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori