racire motor
Moderator: Echipa Tehnica
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
racire
abarth,2 sugestii :1. incearca sa renunti la toate improvizatiile,chiar daca costa.2. daca trebuie sa iei termocupla, iti recomand doar VALEO si HELLA, care ,cred eu au releu incorporat( e un fel de-a spune).fac exact ca un releu cind cupleaza,le-am incercat cu o sursa de caldura.deci rezista la curenti mult mai mari decit stifturile italiene care se vor topi dupa scurt timp.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
pierde apa cand se incalzeste ,prin partea dreapta in spatele motorului , dar balta se vede pe mijlocul masini .Garnitura de ghiulasa nu are nimic , busonul de la radiator are doua poziti de strangere, daca ai strans busonul pana la capat ,va pierde apa prin spatele motorului - la presiune mare,este nevoie sa strangi busonul radiatorului la prima treapta.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
O sa schimb si termostatul..poate acela nu inchide sau deschide cum trebuie.Zic asta pentru ca lichidul pe care l-a dat afara nu e fiert(antigelul am avut grija sa il schimb in iarna asta si am completat corespunzator), deci motorul se raceste.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Vreau sa schimb termostatul(maine il iau ca astazi nu mai aveau pt diesel la magazin) pt ca si asa nu l-a schimbat nimeni vreodata in 20 de ani.
Si termocupla..stiu ca trebuie.Sigur nu e buna, pt ca fostu proprietar mi-a zis ca nu mai pornea singur ventilatorul...oricum merge asa de peste 10 ani.
Si termocupla..stiu ca trebuie.Sigur nu e buna, pt ca fostu proprietar mi-a zis ca nu mai pornea singur ventilatorul...oricum merge asa de peste 10 ani.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Am cumparat termostat .Pret 50 RON si e facut in Franta. Termocontactul pt electroventilator costa tot 50 RON dar nu l-am luat inca(e pe stoc la magazinul de la eminescu).
As vrea sa ii schimb totusi si garnitura de chiuloasa pentru ca s-ar putea sa fie totusi un pic ciupita la compresie...uneori face presiune prea mare apa..
Am intrebat de garnitura de chiuloasa si mi-a zis ca sunt de 3 tipuri in fuctie de grosime.De care sa pun?Nu aveau pe stoc.Precizez ca in motorul meu nu e umblat.
As vrea sa ii schimb totusi si garnitura de chiuloasa pentru ca s-ar putea sa fie totusi un pic ciupita la compresie...uneori face presiune prea mare apa..
Am intrebat de garnitura de chiuloasa si mi-a zis ca sunt de 3 tipuri in fuctie de grosime.De care sa pun?Nu aveau pe stoc.Precizez ca in motorul meu nu e umblat.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Am incercat sa scriu la vanzari urmatoarele:
Cumpar capac termostat eventual cu tot cu corp.
Am gasit la dezmembrari corp+capac+soc automat+sonde+termostat (adica tot ansamblu complet dat jos de pe masina) si l-am achizitionat imediat cu pretul de 30 RON(destul de bun la pret).Problema e ca are un surub rupt
Asa ca in eventualitatea ca se sparge capacul cand il voi demonta as vrea sa cumpar un capac(ma intereseaza sa fie in stare perfecta)
Va rog sa ma scuzati ca postez aici, dar la vanzari nu merge.Am incercat in ultima saptamana de vreo 5 ori si degeaba.
Cumpar capac termostat eventual cu tot cu corp.
Am gasit la dezmembrari corp+capac+soc automat+sonde+termostat (adica tot ansamblu complet dat jos de pe masina) si l-am achizitionat imediat cu pretul de 30 RON(destul de bun la pret).Problema e ca are un surub rupt

Va rog sa ma scuzati ca postez aici, dar la vanzari nu merge.Am incercat in ultima saptamana de vreo 5 ori si degeaba.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
abarth_mcm scrie:Am incercat sa scriu la vanzari urmatoarele:
Cumpar capac termostat eventual cu tot cu corp.
Am gasit la dezmembrari corp+capac+soc automat+sonde+termostat (adica tot ansamblu complet dat jos de pe masina) si l-am achizitionat imediat cu pretul de 30 RON(destul de bun la pret).Problema e ca are un surub ruptAsa ca in eventualitatea ca se sparge capacul cand il voi demonta as vrea sa cumpar un capac(ma intereseaza sa fie in stare perfecta)
Va rog sa ma scuzati ca postez aici, dar la vanzari nu merge.Am incercat in ultima saptamana de vreo 5 ori si degeaba.
Ai reusit sa scrii la vanzari si chiar de trei ori! Chiar daca la sf primesti mesajul acela de eroare, mesajul se memoreaza.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
abarth_mcm - Da! Si eu am probleme cu trimiterea mesajelor.Sant mesaje care nici acum nu au aparut.Si in special, atunci cand vreau sa creez un subiect nou.
Parerea mea e sa nu schimbi acum, in toiul iernii, garnitura de chiulasa, daca masina merge.Mai bine o lasi pt. primavara sau vara, cand se poate lucra fara stresul dat de frig.In plus o poti vedea in ce directie se indreapta pana atunci...Daca incepe sa consume mai multa apa...Daca incepe sa bage apa in baia de ulei...etc..In felul acesta ai si mai mult timp la dispozitie sa iti procuri piesele necesare.
Legat de grosimea garniturii de chiulasa...trebuie sa vezi ce tip de motor ai si din ce an si exact pt. tipul acela sa cumperi garnitura.Nu cred ca producatorul a prevazut garnituri pe 3 grosimi.
Daca ar fi sa o cumpar "ca orbul" cred ca as alege-o pe cea subtire, ca sa mareasca raportul de compresie.Nu stiu.Poate e gresita ideea mea.
Consulta un catalog de piese.
Parerea mea e sa nu schimbi acum, in toiul iernii, garnitura de chiulasa, daca masina merge.Mai bine o lasi pt. primavara sau vara, cand se poate lucra fara stresul dat de frig.In plus o poti vedea in ce directie se indreapta pana atunci...Daca incepe sa consume mai multa apa...Daca incepe sa bage apa in baia de ulei...etc..In felul acesta ai si mai mult timp la dispozitie sa iti procuri piesele necesare.
Legat de grosimea garniturii de chiulasa...trebuie sa vezi ce tip de motor ai si din ce an si exact pt. tipul acela sa cumperi garnitura.Nu cred ca producatorul a prevazut garnituri pe 3 grosimi.
Daca ar fi sa o cumpar "ca orbul" cred ca as alege-o pe cea subtire, ca sa mareasca raportul de compresie.Nu stiu.Poate e gresita ideea mea.
Consulta un catalog de piese.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Si in manualul Haynes spune ca sunt 3 tipuri de garnituri de chiuloasa...au cate un semn, doua, respectiv 3..Probabil ca o fi din cauza motorului.Adica, daca nu mai e cota nominala se schimba si garnitura(diametru la pistoane)Alta varianta ar fi grosimea(daca se refera la asta).Stiu..daca pui garnitura mai subtire e bine in sensul in care ai compresie buna si nu fierbe motorul.Dar daca e uzat acolo, poate sa nu stranga cu o garnitura de chiuloasa subtire.E cu dus-intors.Si eu tot pt cea subtire as opta totusi.
Am intrebat intai la un magazin mare(Auto-Premier) care aduc piese pt auto straine de garnitura pt BX.Au zis ca e un sigur tip pt motorul meu si costa cam 75-80 RON.Ok..Dar am mai fost si la magazinul de pe Eminescu si m-am uitat in catalog.Au zis ca sunt de 3 tipuri(aici m-a bagat in ceata) si costa 90-95 RON la ei.Iti dai seama ca o luam pe loc daca o aveau in stoc(dar se aduce in o zi) si daca era un singur tip.Chiar nu stiu...cred totusi ca o sa iau primul tip de garnitura.Zic asta pentru ca in motorul meu nu e umblat.Ceva sugestii?
Cred ca o sa umblu sa o schimb in iarna asta.Mecanicul cu care am vorbit e cunostinta veche si are garaj incalzit.Piese am luat ceva:termostat nou +intreg corpul pentru el, sonde..garnitura mai trebuie..Ce ma fac?
Ma oftic cel mai tare ca din cauza termostatului mi s-a ars garnitura...nu inchidea si deschidea corespunzator.(adica ramanea inchis si apa nu mai intra in motor).
Masina merge acum destul de bine.Nu mai am termostat(l-am blocat cu siguranta).Evident, nu prea mai am caldura in masina.Iar consumul de motorina s-a redus(consuma mai mult pt ca el mergea la temperatura mare....apa din radiator rece si in motor fierbinte)A, si nu strang busonul la radiator ca sa nu faca presiune sa pierd apa.Si chiar nu pierd apa.Am mers chiar si fara buson de proba.
Am intrebat intai la un magazin mare(Auto-Premier) care aduc piese pt auto straine de garnitura pt BX.Au zis ca e un sigur tip pt motorul meu si costa cam 75-80 RON.Ok..Dar am mai fost si la magazinul de pe Eminescu si m-am uitat in catalog.Au zis ca sunt de 3 tipuri(aici m-a bagat in ceata) si costa 90-95 RON la ei.Iti dai seama ca o luam pe loc daca o aveau in stoc(dar se aduce in o zi) si daca era un singur tip.Chiar nu stiu...cred totusi ca o sa iau primul tip de garnitura.Zic asta pentru ca in motorul meu nu e umblat.Ceva sugestii?
Cred ca o sa umblu sa o schimb in iarna asta.Mecanicul cu care am vorbit e cunostinta veche si are garaj incalzit.Piese am luat ceva:termostat nou +intreg corpul pentru el, sonde..garnitura mai trebuie..Ce ma fac?
Ma oftic cel mai tare ca din cauza termostatului mi s-a ars garnitura...nu inchidea si deschidea corespunzator.(adica ramanea inchis si apa nu mai intra in motor).
Masina merge acum destul de bine.Nu mai am termostat(l-am blocat cu siguranta).Evident, nu prea mai am caldura in masina.Iar consumul de motorina s-a redus(consuma mai mult pt ca el mergea la temperatura mare....apa din radiator rece si in motor fierbinte)A, si nu strang busonul la radiator ca sa nu faca presiune sa pierd apa.Si chiar nu pierd apa.Am mers chiar si fara buson de proba.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Legat de grosimea garniturii de chiulasa...trebuie sa vezi ce tip de motor ai si din ce an si exact pt. tipul acela sa cumperi garnitura.Nu cred ca producatorul a prevazut garnituri pe 3 grosimi.
Nu e vorba de grosimea garniturii ci de diametrele cilindrilor ĂŽn funcĂžie de cotele de reparaĂžie.

- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo