Probleme cu C1
Moderator: Echipa Tehnica
butonul de avarie
Cam tarziu..si nu stiu daca va mai este de folos dar oricum:
-pe la inceputul topicului..chiar pe prima pagina am relatat ca am avut aceasi problema cu butonul de avarie si cu stopul spate
-dupa ce m-am plans la citroen Franta (in mail am dat toate detaliile masinii, serii, nr. de km, etc si atentie: am solicitat un raspuns de la ei), dupa asta, ATS-ul m-a invitat sa imi inlocuiasca ambele piese
-in prima faza ATS-ul m-a trimis la plimbare
...nu stiu ce sa va mai zic mai mult...fiti politicosi..rabdatori...si zambiti
-pe la inceputul topicului..chiar pe prima pagina am relatat ca am avut aceasi problema cu butonul de avarie si cu stopul spate
-dupa ce m-am plans la citroen Franta (in mail am dat toate detaliile masinii, serii, nr. de km, etc si atentie: am solicitat un raspuns de la ei), dupa asta, ATS-ul m-a invitat sa imi inlocuiasca ambele piese
-in prima faza ATS-ul m-a trimis la plimbare
...nu stiu ce sa va mai zic mai mult...fiti politicosi..rabdatori...si zambiti

Traseul e destul de simplu:
la www.citroen.com, treci pe engleza, stanga jos Contact us, dupa Contact our customer service department, si se alege Claim about your Citroen
sau mai simplu...
http://www.citroen.com/CWW/en-US/FORMS/ ... eClaim.htm si
complectati datele.
Repet, eu am fost destul de politicos si detaliat in formulare si am cerut un raspuns clar (citez:"So my questions are: 1.what is your position on this matter? 2. if eventually I'll have to buy these two items, I can at least rest assured that they won't break again after two months?"). Atentie! Continutul mailului va fi inaintat operatorului local pentru rezolvare dupa cum reiese si din raspunsul lor:
"Thank you for your message.
We are sorry for the annoyance you feel at the moment.
The points raised in your email did receive our dedicated attention and
we assure you that every procedure will be followed in the treatment
of your query in order to gain back your trust and satisfaction.
In these circumstances, we are forwarding your message to our local
Importer in ROMANIA asking them to promptly contact you and to proceed to the treatment of your request.
Thank you for bringing your concern to our attention and we apologise
for any inconvenience caused.
Best regards,
CITROĂN Customer Service"
la www.citroen.com, treci pe engleza, stanga jos Contact us, dupa Contact our customer service department, si se alege Claim about your Citroen
sau mai simplu...
http://www.citroen.com/CWW/en-US/FORMS/ ... eClaim.htm si
complectati datele.
Repet, eu am fost destul de politicos si detaliat in formulare si am cerut un raspuns clar (citez:"So my questions are: 1.what is your position on this matter? 2. if eventually I'll have to buy these two items, I can at least rest assured that they won't break again after two months?"). Atentie! Continutul mailului va fi inaintat operatorului local pentru rezolvare dupa cum reiese si din raspunsul lor:
"Thank you for your message.
We are sorry for the annoyance you feel at the moment.
The points raised in your email did receive our dedicated attention and
we assure you that every procedure will be followed in the treatment
of your query in order to gain back your trust and satisfaction.
In these circumstances, we are forwarding your message to our local
Importer in ROMANIA asking them to promptly contact you and to proceed to the treatment of your request.
Thank you for bringing your concern to our attention and we apologise
for any inconvenience caused.
Best regards,
CITROĂN Customer Service"
Ma bucur enorm cand vad cu ce probleme ne confruntam noi la buburuze in comparatie cu ceilalti posesori de Citroen si nu numai. Butoane de avarie crapate, greierasi, o portiera prost reglata care face un zgomot ... nu tu o transmisie schimbata in garantie, un rulment crapat, un pivot macar
Am scris si in topicul cu revizia de 30.000 km despre asta
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... 4&start=15
E un japonez 100% ( chiar daca e facut in Cehia) ... n-are el pretentii si fitze din astea europene :-) ... da-i benzina si ulei din cand in cand si isi face datoria cuminte si fara sa comenteze pana la adanci batraneti (care in zilele noaste probabil inseamna vreo 5-7 ani :P )
De reprosat:
- ca mai toata lumea, plasticaraia care mai ales iarna, odata cu frigul s-a mai si contractat, imbinariile devenind si mai zgomotoase , iar impreuna cu garniturile si chedarele care se mai intaresc de la frig creeaza o minunata suita de sunete in interior.
- este prima mea iarna cu ea si am crezut ca pot scapa usor fara cauciucuri de iarna. PROASTA INSPIRATIE !. Datorita dimensiunilor mici ale anvelopelor si a suprafetei mici de contact cu solul, masina asta intr-o iarna cat de cat adevarata cum a fost asa poate fi UN COSMAR. Initial am injurat modul in care e reglat ABS-ul crezand ca intra mult prea usor si fara rost... la un moment dat chiar m-am enervat si am zis ca-i scot siguranta de la ABS pt ca in aceleasi conditii de aderenta puteam frana mai bine cu dacia 1300 cu ABS ul "manual" facut din picior. Dar cand am fazut ca de fapt aveam probleme si la accelerare, in sensul ca patinam ca dracu, mi-am dat seama ca ABS-ul n-are nimic si ca pur si simplu TREBUIE CAUCIUCURI DE IARNA! Nici acum nu stiu sigur daca originalele Michelin Energy (care mai au si 30.000 km la acitiv) sunt All Seasons sau doar Vara.... voi ce stiti? Cert e ca acum nu pot decat sa sper ca se va mai inmuia vremea si ca va veni repede cat mai repede primavara.. pt ca bani nu mai sunt

Am scris si in topicul cu revizia de 30.000 km despre asta
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... 4&start=15
E un japonez 100% ( chiar daca e facut in Cehia) ... n-are el pretentii si fitze din astea europene :-) ... da-i benzina si ulei din cand in cand si isi face datoria cuminte si fara sa comenteze pana la adanci batraneti (care in zilele noaste probabil inseamna vreo 5-7 ani :P )
De reprosat:
- ca mai toata lumea, plasticaraia care mai ales iarna, odata cu frigul s-a mai si contractat, imbinariile devenind si mai zgomotoase , iar impreuna cu garniturile si chedarele care se mai intaresc de la frig creeaza o minunata suita de sunete in interior.
- este prima mea iarna cu ea si am crezut ca pot scapa usor fara cauciucuri de iarna. PROASTA INSPIRATIE !. Datorita dimensiunilor mici ale anvelopelor si a suprafetei mici de contact cu solul, masina asta intr-o iarna cat de cat adevarata cum a fost asa poate fi UN COSMAR. Initial am injurat modul in care e reglat ABS-ul crezand ca intra mult prea usor si fara rost... la un moment dat chiar m-am enervat si am zis ca-i scot siguranta de la ABS pt ca in aceleasi conditii de aderenta puteam frana mai bine cu dacia 1300 cu ABS ul "manual" facut din picior. Dar cand am fazut ca de fapt aveam probleme si la accelerare, in sensul ca patinam ca dracu, mi-am dat seama ca ABS-ul n-are nimic si ca pur si simplu TREBUIE CAUCIUCURI DE IARNA! Nici acum nu stiu sigur daca originalele Michelin Energy (care mai au si 30.000 km la acitiv) sunt All Seasons sau doar Vara.... voi ce stiti? Cert e ca acum nu pot decat sa sper ca se va mai inmuia vremea si ca va veni repede cat mai repede primavara.. pt ca bani nu mai sunt

- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
- Gurau Alexandru
- pasionat
- Mesaje: 102
- Membru din: Sâm 02-Iun-2007 23:16
- Localitate: Buftea
Cauciucurile sunt clar de vara. Chiar si vara pe umezeala ai probleme cu cauciucurile astea. Singurul avantaj ar fi ca te tin de te plictisesti de ele. Cred ca sunt mai dure decat cauciucurile "normale", si sunt printre cele mai economice spun ei (michellin). Economic= aderenta proasta in majoritatea cazurilor, asa ca mare grija sa nu ajungeti in boscheti ca mine
O observatie ar fi: daca le umfli la o presiune mai mica mai castigi ceva aderenta, dar nu foarte mult. La mine presiunea era 2 si trebuia la 2,2. Cand le-am umflat la 2,2 parca aluneca si mai rau. Cat despre trancaneala plasticelor la C1 sa stiti ca nici la C2 nu e mai prejos

O observatie ar fi: daca le umfli la o presiune mai mica mai castigi ceva aderenta, dar nu foarte mult. La mine presiunea era 2 si trebuia la 2,2. Cand le-am umflat la 2,2 parca aluneca si mai rau. Cat despre trancaneala plasticelor la C1 sa stiti ca nici la C2 nu e mai prejos

omule, daca michelin energy sunt cauciucuri economice dupa tine, fara suparare, nu mai am ce comenta......
. cred ca sunt cele mai scumpe pe dimensiunea asta si nu numai. din toata categoria T de viteza sunt printre cele (daca nu chiar cele) mai scumpe. repet, la categoria T, pana in 190km/h, adica masini "normale".
adi, adi, de cand zic eu de gumele de iarna...ai ajuns la vorba mea
. pai credeati ca degeaba sunt ele obligatorii prin lege in tarile civilizate?
nici nu-ti poti imagina cat e usor am iesit din troiene acum cu zapada asta cu ale mele Pirelli SnowControl. a fost de vis! jur! si NU cred ca unele firestone sau chiar debica (adica mai ieftine, in general) erau cu mult mai rele. nu mai vorbesc de gheata, ca se simt si acolo. deci, de acum stii in ce urmeaza sa investesti
. spor la cumparaturi.

adi, adi, de cand zic eu de gumele de iarna...ai ajuns la vorba mea

nici nu-ti poti imagina cat e usor am iesit din troiene acum cu zapada asta cu ale mele Pirelli SnowControl. a fost de vis! jur! si NU cred ca unele firestone sau chiar debica (adica mai ieftine, in general) erau cu mult mai rele. nu mai vorbesc de gheata, ca se simt si acolo. deci, de acum stii in ce urmeaza sa investesti

Adistefan,
Eu am luat masina in decembrie 2006. In prima iarna, fiind cauciucurile Michelin Energy noi, nu am avut probleme majore pe zapada. Dar anul acesta avand ele 25 000 km, pe prima zapada, am avut necazuri. Pana la urma am pus 2 cauciucuri de iarna second-hand pe fata, Blizzak Bridgestone, si situatia s-a schimbat total in bine. Cauciucurile de iarna sunt solutia.
Eu am luat masina in decembrie 2006. In prima iarna, fiind cauciucurile Michelin Energy noi, nu am avut probleme majore pe zapada. Dar anul acesta avand ele 25 000 km, pe prima zapada, am avut necazuri. Pana la urma am pus 2 cauciucuri de iarna second-hand pe fata, Blizzak Bridgestone, si situatia s-a schimbat total in bine. Cauciucurile de iarna sunt solutia.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@adistefan: Michelin Energy sint cauciucuri de vara. Michelin nu face cauciucuri all-season.
@XENON: o formulare mai buna cred ca ar fi urmatoarea: Michelin Energy sint cauciucuri entry-level la Michelin. La cit costa, cred ca platesti mai degraba firma decit performatele. De banii aia, poti lua alta marca cu performante mai bune.
@XENON: o formulare mai buna cred ca ar fi urmatoarea: Michelin Energy sint cauciucuri entry-level la Michelin. La cit costa, cred ca platesti mai degraba firma decit performatele. De banii aia, poti lua alta marca cu performante mai bune.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
rele nu sunt (cu 4 stele prin teste), dar nejustificat de scumpe, absolut. intr-adevar, se pot cumpara bridgestone B250, carora ADAC le da 5 stele (restul testelor tot 4...) la un pret cu 15% mai mic, sau multe alte marci tot cu 4 stele in teste.
m-am mai uitat si la FULDA EcoControl. sunt testate doar de tyretest.com dar au 5 stele la ABSOLUT toti parametrii de teste. si un pret imbatabil.
m-am mai uitat si la FULDA EcoControl. sunt testate doar de tyretest.com dar au 5 stele la ABSOLUT toti parametrii de teste. si un pret imbatabil.
- Gurau Alexandru
- pasionat
- Mesaje: 102
- Membru din: Sâm 02-Iun-2007 23:16
- Localitate: Buftea
Cand am zis ca sunt economice m-am referit ca iti imbunatatesc consumul de carburant, in nici un caz n-am zis ca sunt ieftine. Intradevar sunt cam cele mai scumpe raport calitate/pret
"Anvelope auto Michelin : profil Energy E3A Anvelopa Michelin Energy reduce distanta de franare, reduce consumul de carburant si are o durata de viata cu 25% mai lunga .
1. Anvelopa reduce distanta de franare pe carosabil uscat sau umed.
2. Este mai economic.
3. Anvelopa contribuie la reducerea efectului de sera.
ANVELOPA DESTINATA ATAT AUTOTURISMELOR DE ORAS COMPACTE CAT SI CELOR DE FAMILIE"
Cam asta spun dealer-i despre ele.
"Anvelope auto Michelin : profil Energy E3A Anvelopa Michelin Energy reduce distanta de franare, reduce consumul de carburant si are o durata de viata cu 25% mai lunga .
1. Anvelopa reduce distanta de franare pe carosabil uscat sau umed.
2. Este mai economic.
3. Anvelopa contribuie la reducerea efectului de sera.
ANVELOPA DESTINATA ATAT AUTOTURISMELOR DE ORAS COMPACTE CAT SI CELOR DE FAMILIE"
Cam asta spun dealer-i despre ele.
Si mai e ceva... probabil ca economice se refera si la raportul pret / km rulati
Intr-adevar costa ceva mai mult, dar te si tin de te plictisesti de ele. Eu am 32.000 si o mai duc inca cel putin 10.000 Tin minte de altfel ca si la 206 le-am schimbat (aceleasi anvelope) dupa 40.000 si nu erau tocmai terminate de tot. Avantaje si dezavantaje...
Intr-adevar costa ceva mai mult, dar te si tin de te plictisesti de ele. Eu am 32.000 si o mai duc inca cel putin 10.000 Tin minte de altfel ca si la 206 le-am schimbat (aceleasi anvelope) dupa 40.000 si nu erau tocmai terminate de tot. Avantaje si dezavantaje...
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
asta e singura exceptie de la regula economiei extreme cu care a fost construita masina asta. plasticuri lesinate la interior, la stopuri-made in Czech Republic, baterie Fulmen-made in Czech Republic, si ma asteptam sa aiba si cu Barum sau Matador vreun contract avantajos. [chiar si Skoda foloseste Matador (cele mai iefine) si a folosit si Barum]. dar probabil a fost mana PSA la mijloc.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot