poza respectiva Mister.....
Moderator: Echipa Tehnica
poza respectiva - nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Pistoanele alea sint lovite, chiar ciupite rau. Daca zici ca si supapele sint in aceeasi stare, chestia asta sugereaza o distributie sarita bine de la punct.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
NIKmecanic
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Dum 18-Noi-2007 20:48
- Localitate: Bucuresti
Varianta combustibilului cade ,deoarece 2 pistoane au ramas neafectate si e logic sa fi functionat si ele cu aceeasi motorina nu?Lipsa de ulei nu,apa nu distributie pusa la locul ei...mai ramane varianta infundarii diuzelor de racire /ungere pe respectivele pistoane situatie in care temperatura in camerele respective si pe pistoane creste suficient de mult cat sa topeasca aluminiu si de aici si deformarea chiuloasei.Pare cea mai apropiata varianta si am intalnit motor in aceeasi situatie mai ales dupa un drum sustinut la turatii mai ridicate.
Deci este o problema de ungere ,mai delicata si daca nu a fost aruncat deja motorul se poate verifica functionarea respectivelor diuze.
Deci este o problema de ungere ,mai delicata si daca nu a fost aruncat deja motorul se poate verifica functionarea respectivelor diuze.
-
NIKmecanic
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Dum 18-Noi-2007 20:48
- Localitate: Bucuresti
Nu este vorba de mersul indelungat la turatii ...este vorba de mersul indelungat la turatii ridicate cu respectivele diuze infundate aici e problema lipsa racirii pe pistoane e cauza pentru care se fac asemenea gauri in ele ...iar despre aditiv feriti-va de el cat puteti este unul dintre vinovatii infundarii respectivelor piese binenteles la care se adauga si ulei de calitate indoielnica neschimbat la timp,filtru de aer care permite patrunderea prafului sau o fisura ceva in tubulatura de admisie,cu consecinte dezastruoase si pentru turbina.
De aceea cade varianta combustibilului,eu unul as porni pe varianta asta mai ales ca am reparat motoare cu asemenea defecte dar nu cu chiuloase deformate ceea ce poate fi mult mai grav.
De aceea cade varianta combustibilului,eu unul as porni pe varianta asta mai ales ca am reparat motoare cu asemenea defecte dar nu cu chiuloase deformate ceea ce poate fi mult mai grav.
-
NIKmecanic
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Dum 18-Noi-2007 20:48
- Localitate: Bucuresti
razzwan - Pana la urma, de ce a fost blocat motorul???
Trebuie sa te legi de ce a contribuit la cresterea temperaturii pe cei 2 cilindri, fiindca asta a fost cauza topirii.Sigur...si ceilalti cilindri au preluat din caldura si s-au ciupit supapele lor.
Trebuie sa tii cont de faptul ca e o cauza care a generat supraincalzirea, doar pe cei 2 cilindri.Asta poate fi:
- Lipsa ungere pe cei 2
- Dozaj combustibil neadecvat
- Avans la injectie neadecvat
Verifica canalele de ungere de la cei 2. (Toate).
Verifica functionarea injectiei la cei 2 (daca cantitatea de motorina e identica la toti 4.
Verifica sistemul de reglare a avansului la injectie (sa nu fie o problema din pompa de injectie)(nici nu ma pricep la Diesel, nici nu stiu ce tip de pompa are acel Megane si nici nu am documentatie)
Nu as exclude nici varianta patrunderii de corpuri straine, in cei 2 cilindri (vre-o mana de nisip aruncata in admisie de vre-un binevoitor si care e posibil sa fi fost aspirata doar de cei 2 cilindri).
.............................................................................................
Oricum, un lucru e cert.Motorul acela e facut praf, iar reparatiile sant mult prea costisitoare.E mult mai simplu sa cumpere din dezmembrari sau sa-si aduca de afara, un motor cu 500 de euro si se termina balciul.
Nu mai pierdeti timpul cu motorul acela, ca din el nu mai iese motor bun, sau daca iese, iese cu cheltuiala foarte mare si nu merita.
Trebuie sa te legi de ce a contribuit la cresterea temperaturii pe cei 2 cilindri, fiindca asta a fost cauza topirii.Sigur...si ceilalti cilindri au preluat din caldura si s-au ciupit supapele lor.
Trebuie sa tii cont de faptul ca e o cauza care a generat supraincalzirea, doar pe cei 2 cilindri.Asta poate fi:
- Lipsa ungere pe cei 2
- Dozaj combustibil neadecvat
- Avans la injectie neadecvat
Verifica canalele de ungere de la cei 2. (Toate).
Verifica functionarea injectiei la cei 2 (daca cantitatea de motorina e identica la toti 4.
Verifica sistemul de reglare a avansului la injectie (sa nu fie o problema din pompa de injectie)(nici nu ma pricep la Diesel, nici nu stiu ce tip de pompa are acel Megane si nici nu am documentatie)
Nu as exclude nici varianta patrunderii de corpuri straine, in cei 2 cilindri (vre-o mana de nisip aruncata in admisie de vre-un binevoitor si care e posibil sa fi fost aspirata doar de cei 2 cilindri).
.............................................................................................
Oricum, un lucru e cert.Motorul acela e facut praf, iar reparatiile sant mult prea costisitoare.E mult mai simplu sa cumpere din dezmembrari sau sa-si aduca de afara, un motor cu 500 de euro si se termina balciul.
Nu mai pierdeti timpul cu motorul acela, ca din el nu mai iese motor bun, sau daca iese, iese cu cheltuiala foarte mare si nu merita.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady

