se ridica greu pe ger

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

se ridica greu pe ger

Mesajde nutzu313 » Dum 06-Ian-2008 18:14

salutare!
e normal ca atunci cand temperatura scade sub -6* - -8* sa se ridice masina mai greu, chiar si dupa 5minute la ralanti, si dupa 2-3minute daca e putin turata? acest lucru se intampla dimineata cand plec la serviciu. dupa ce se incalzeste motorul, in timpul zilei, suspensia se comporta normal. e o problema sau e normal?

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Vin 11-Ian-2008 08:06

este foarte normal deoarece uleiul hidraulic se ingroasa datorita frigului

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 11-Ian-2008 14:44

La temperaturi peste -10 grade, nu cred ca e normal. Intr-adevar, masina ar trebui sa se ridice mai greu si suspensia ar trebui sa fie mai rigida, dar tot ar trebui sa inceapa ridicarea destul de repede (sub 30 de secunde) dupa ce pirghia de comanda e cuplata pe pozitia normal sau mai mare (eu acum iarna pornesc cu masina pe minim, ca sa-i usurez pornirea).
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Vin 11-Ian-2008 15:35

nu este normal...cx-ul meu se ridica la fel de repede pe frig ca si pe cald...adica undeva in 15 secunde (asta daca apuca sa se scufunde complet, caci altfel se ridica in timp ce dau la cheie). Verifica-ti pomp hidraulica.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Vin 11-Ian-2008 16:25

nicum scrie:La temperaturi peste -10 grade, nu cred ca e normal. Intr-adevar, masina ar trebui sa se ridice mai greu si suspensia ar trebui sa fie mai rigida, dar tot ar trebui sa inceapa ridicarea destul de repede (sub 30 de secunde) dupa ce pirghia de comanda e cuplata pe pozitia normal sau mai mare (eu acum iarna pornesc cu masina pe minim, ca sa-i usurez pornirea).

nici vorba sa-i usurezi pornirea daca o pui pe minim.pompa hidraulica merge greu pina umple sfera centrala iar motorul e deja pornit.daca ai slabi surubul de 12 de pe onjunctor,intr-adevar motorul s-ar invirti mai usor .poti sa verifici ce ti-am spus eu luind cureaua de pe pompa si imvirtind pompa cu mina.o sa vezi ca nu e nici o diferenta intre normal sau minim dar e o mare diferenta cu surubul slabit.
ba mai mult dupa ce motorul porneste(la fel de greu sau de usor)trebuie sa duca si pompa hidr.dupa el mai mult timp decit daca masina ar fi deja sus(sau partial sus).
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

frig

Mesajde sandor mihai » Vin 11-Ian-2008 16:29

si inca ceva .lhm-ul are aproape aceeasi viscozitate si la 80 si la -40 de grade,ca doar e ulei special.
oricum ,la masinile mele nu se vede nici o diferenta la ridicare intre cald si frig.deci explicatia trebuie sa fie alta.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Sâm 12-Ian-2008 09:23

masina trebuie sa se ridice normal , nu avem noi ierni asa grele incat sa nu se se ridice......apropo , pe langa discutile de mai sus , uleiul lhm din masina este de calitate ??

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Sâm 12-Ian-2008 10:40

eu dupa ce mi-am schimbat uleiul, masina se ridica aproape instantaneu indiferent ca e foarte frig sau foarte cald afara. s-ar putea sa fie si din cauza uleiului folosit de tine....poate e prea vechi
BX

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Sâm 12-Ian-2008 10:46

scuze de off dar vreau sa va intreb ceva: am gasit lhm valvoline cu 23 lei litru la un peco omv.....e mult sau putin?...e de calitate acest ulei valvoline comparativ cu cel produs de Total?.mersi si inca o data scuze de off
BX

zoly
pasionat
Mesaje: 124
Membru din: Joi 12-Apr-2007 09:06
Localitate: Usa

Mesajde zoly » Sâm 12-Ian-2008 11:05

atuci directia de ce merge mai greu pe temperatiri scazute???

Avatar utilizator
robert-bx
pasionat
Mesaje: 218
Membru din: Sâm 16-Sep-2006 23:03
Localitate: cluj napoca

Mesajde robert-bx » Sâm 12-Ian-2008 13:47

directia iti merge mai greu din cauza conjunctorului de servo

Avatar utilizator
robert-bx
pasionat
Mesaje: 218
Membru din: Sâm 16-Sep-2006 23:03
Localitate: cluj napoca

Mesajde robert-bx » Sâm 12-Ian-2008 13:51

zoly poate fi din cauza uleiului daca e foarte vechi sau nu e lhm

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Dum 13-Ian-2008 17:52

uleiul e schimbat recent si este Agip. situatia cu ridicatul mai greu nu se intampla chiar zilnic, dar am observat ca si nivelul de LHM scade mult sub minim pana ajunge la inaltimea normala, iar dupa ce se incalzeste putin, nivelul e normal. am completat LHM si am mai mult decat maxim; nu am pierderi.
putin off: cum trebuie sa procedez sa desfund radiatorul de caldura? e posibil sa am filtru de polen pe undeva?
multumesc

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 13-Ian-2008 19:03

nivelul de lhm se verifica cu masina pusa pe pozitia maxim. indicatorul galben (cel care e legat la plutitor) trebuie sa fie intre marcajele rosii.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Dum 13-Ian-2008 19:36

exact asa am verificat si completat LHM. am pus putin peste maxim sa fiu sigur ca e destul si nivelul su mentine. dar cum am zis cand e rece si incepe sa se ridice, nivelul scade pentru cateva secunde (10-20) mult su minim


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO