Chiar ma intrebam dupa ultima intalnire, cat de curand se va ridica aceasta problema.
O prima explicatie ar fi prezenta la aceasta intalnire a doar 2 masini de ultima generatie (Xsara o scoatem din calcul pt ca Adytzu s-a invatat deja cu problemele masinilor vechi ) , care s-au pierdut in "multimea" de vechituri hidropneumatice.
Explicatiile cele mai plauzibile (pentru ca eu am gasit doua) , ar fi urmatoarele:
Grupul extrem de eterogen; toti cei aproape 30 de oameni care au fost prezenti provin din medii cum nu se poate mai diferite, fiind adunati acolo din curiozitate sau din motive stiute doar de ei insisi,
cauza principala fiind totusi masinile Citroen. Asa cum la un cenaclu literar se discuta in proportie covarsitoare despre proza si poezie, asa si la intalnirea unui club/forum auto se discuta despre masini. Nu mi s-ar parea normal ca in cele 2-3 ore in care ne vedem intr-o luna sa vorbim mai mult despre poezie sau alte subiecte.
Poti asemui intalnirile astea si cu o petrecere: fiecare a venit cu scopul de a se distra, si face tot ce ii sta in putere, in conditiile date, pentru a se simti bine.
Cea de-a 2-a explicatie ar fi chiar numarul destul de mare al celor prezenti. Nu poti evita "bisericutele" la un numar de peste 20 de persoane adunate in jurul unor masini pe o suprafata de cateva sute de m2. Sunt de acord ca o solutie ar fi un program, niste expuneri -aici voi face o paranteza - expuneri pe ce tema? daca alegi ceva prea tehnic se plictiseste 1/2 din audienta iar daca vorbesti despre cum se cumpara o masina noua sau cum se intretine luciul vopselei se plictiseste cealalta jumatate.
Asta inseamna organizare, sediu, etc. si noi nu am ajuns inca la stadiul acela.
Duminica asta am simtit mai mult decat la alte intalniri, diferentele de mentalitate dintre posesorii de masini noi si cei ce, din diferite motive, au doar un "fier" cu peste 10 ani vechime.
Si nu a fost pentru prima data cand au venit putini proprietari de masini noi. A fost totusi pentru prima data cand cei cu masini noi nu au format bisericuta lor, in care sa se discute despre problemele specifice. Pana la urma asta cred ca e scopul principal al acestor intrevederi - rezolvarea unor nelamuriri sau probleme ale fiecaruia, intr-un cadru unde intalneste alte persoane ce s-ar putea sa se fi lovit de aceleasi probleme
Si asta se rezolva cel mai bine prin "bisericute" formate pe modele - degeaba ma apuc eu conducator de Bx sa dau sfaturi unui posesor de C3/4, sau sa controlez in vre-un fel discutia respectiva.
Apropo: nu numai cei cu masini noi vin la o singura intalnire si apoi dispar. Pot enumera cel putin 10 posesori de BX, CX si Xantia care au venit o singura data...
Pe de alta parte; stie cineva cum se desfasoara intalnirile cluburilor cu vechime, din alte tari?
Cele "ordinare" fie ele saptamanale, lunare, etc. sunt informale, fiecare laudandu-se cu masina, schimband impresii, numere de telefon, adrese de mecanici si ateliere diverse.
Cele "extraordinare", de obicei anuale,
sunt organizate (poate chiar cu ajutorul unor firme de profil) avand caracterul unui adevarat eveniment:
program, prezentari de masini, concursuri diverse, bursa de piese de schimb si accesorii, chiar si concerte si spatii de joaca pentru cei mici.
Sper sa ajungem si noi sa organizam asa ceva...
Banii...
Fara ei nu va exista niciodata un nivel de organizare a acestor intalniri, nici discounturile la piese, manopera sau asigurari. Si cu asta cred ca am spus tot...
prafuit scrie:Eu unul sunt dispus sa ma implic intr-o astfel de organizare dar nu in urmatoarea luna.
Cand o sa fie urmatoarea intalnire daca pot sa vin o sa fac si un cadru cum vad eu o intalnire a clubului citroen!!!! dar asta daca este peste vreo 5 saptamani asa!
Te rog ! Insa tine cont de faptul ca asta inseamna o munca pe care putini au timpul necesar sau sunt dispusi sa o presteze...
O data pe an sigur gasim cativa voluntari la nivel national, dar in fiecare luna...
Chiar avem nevoie de cineva cu spirit organizatoric in special pentru o eventuala "parada" Citroen cu oacazia SIAB.