NU PORNESTE!!!

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

BUZZICI
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Joi 10-Ian-2008 14:13
Localitate: BUCURESTI

NU PORNESTE!!!

Mesajde BUZZICI » Joi 10-Ian-2008 14:46

S-A SUPARAT PE MINE,DE FAPT PE NEVASTAMEA.DE 3-4 ZILE NU MAI VREA SA PORNEASCA.CIUDAT LUCRU PENTRU CA NU A DAT NICI UN SEMN DE BOALA.BRUSC,SUBIT SI PE NEASTEPTATE NU A MAI PORNIT.MENTIONEZ CA ESTE UN BENZINAR DE NUMAI 10 LUNI, DOAR 8000 DE KM SI PLINUL FACUT. CHIAR NU IMI DAU SEAMA CE AR PUTEA SA AIBA SI NICI NU AM VREO SPERANTA SA AFLU MAI DEVREME DE 3 SAPTAMANI CAND M-AU PROGRAMAT LA SERVICE. LA CAT MA PRICEP EU BANUIESC CA MASINA NU ISI TRAGE BENZINA-ORI POMPA(DESI SE AUDE) ORI A INGHETAT BENZINA(SAU MAI DEGRABA APA DIN BENZINA). DACA ARE CINEVA O IDEE SAU VREUN SFAT IL ASTEPT .VA MULTUMESC SI LA MULTI KM FARA NECAZURI.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 11-Ian-2008 03:08

presupun ca ai bateria ok nu? adica electromotorul invarte. si de unde ai bagat benzina ca sa fie atata apa?
oricum, TE ROG sa ne tii la curent, fiindca esti prima persoana pe care o aud (mai putin o doamna frustrata cu 107 :lol: ) sa aiba o problema serioasa. deci PLS, spune-ne absolut tot tot.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 11-Ian-2008 08:43

Si, te rugam, NU mai scrie cu MAJUSCULE!

CoolAir
pasionat
Mesaje: 105
Membru din: Mar 14-Noi-2006 13:02
Localitate: undeva in Romania

Mesajde CoolAir » Vin 11-Ian-2008 08:58

Buzzici,
Ar trebui mai intai sa verifici daca ai curent. Fara cheie in contact apasa claxonul sau aprinde avariile. Daca nu merg, inseamna ca bateria este goala. Spui ca totusi se aude pompa de benzina. Sa inteleg din asta ca ai curent?

Daca nu ai curent, fie bateria s-a descarcat accidental si trebuie incarcata, fie bateria s-a dus si trebuie inlocuita, fie nu iti merge bine alternatorul si nu iti incarca bateria.

Inteleg ca ai apelat deja la un service autorizat Citroen.

Mi se pare ca in pachetul de garantie al masinii ai si tractare gratuita pana la o distanta de circa 100 km, pana la un service autorizat. Poti verifica in certificatul de garantie al masinii.

Avatar utilizator
Teo-Onesti
pasionat
Mesaje: 514
Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
Localitate: Onesti(Bacau)

o

Mesajde Teo-Onesti » Vin 11-Ian-2008 09:13

Te sfatuiesc sa o duci intr-un garaj sau service unde sunt peste 0 gradeC si s-o lasi acolo o zi sa se dezghete bine,si apoi mai incearca sa vezi daca porneste!

CoolAir
pasionat
Mesaje: 105
Membru din: Mar 14-Noi-2006 13:02
Localitate: undeva in Romania

Mesajde CoolAir » Vin 11-Ian-2008 12:22

O cunostinta de-a mea a pus din greseala motorina in rezervor, in loc de benzina si cam asa ceva a patit.

Meila Marius
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Vin 11-Ian-2008 20:42
Localitate: Bucuresti

Aceeasi problema, nu porneste !

Mesajde Meila Marius » Vin 11-Ian-2008 20:59

Dupa 6 zile in care nu am pornit-o, bateria este moarta!
Masina de 8 luni de zile????????
Nu se poate asa ceva!
Acum trebuie sa mai astept si la service sa-i incarce bateria (Fulmen), ca nu face obiectul garantiei decat daca este defecta din fabricatie! Interesant!
In rest nu am avut nicio problema, am iesit si din tara cu ea.
Probabil IARNA este o problema pentru ele!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 11-Ian-2008 23:47

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!

deci bateria era MOARTA :lol: :lol: :lol: :-({|= =D> . am crezut ca nu se alimenta, sau ceva de genul asta. daca nici macar nu invartea electromotorul, mai mult ca sigur ca bateria era. fulmen cred ca avem toti, si sunt niste baterii zic eu destul de slabe, tinand cont ca se vand la oferta in Carefour, Cora etc. si au pret mai mic ca Rombat. Se mai plangea cineva ca a uitat farurile aprinse 15 min si masina nu a mai pornit. pe langa faptul ca probabil aceste baterii sunt slabe dpdv calitativ, mai sunt si f. mici (cred ca sunt ca de Tico/Matiz, si astea au capacitatea cilindrica cu 20% mai mica decat C1 => efort mai mic la pornire. lasa, nu fii suparat, mai bine bucura-te ca nu a fost altceva. daca cumva cumperi tu o baterie, oricum la dimensiunea asta nu are pret prea mare.

cu ocazia asta constat o chestie pe care eu o consider un pic idioata:
avem o masina cu motor mic, cu baterie pe masura. pana aici e bine. dar farurile au becuri H4 55/60W ca la o masina "normala", ceea ce nu mai e deloc bine. am deci acelasi tip de consumatori ca pe un Logan DCI acumulator de 70Ah, pe un acumulator de vreo 45Ah (cred, ca nu scrie pe baterie...). bineinteles ca bateria mica cu motorul oprit se consuma imediat... :evil: e normal asa ceva?

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 11-Ian-2008 23:52

apropo, va rog mult, cei care stiti electrica, cum verific citind valorile de pe alternator, daca pot sa pun baterie de Diesel in locul celei actuale? cred ca asta are 45Ah si cea de diesel 55Ah. ce date gasesc pe placuta alternatorului?

NOS_feratu
pasionat
Mesaje: 281
Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
Localitate: taramul ploilor vesnice
Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi

Mesajde NOS_feratu » Sâm 12-Ian-2008 09:07

... montarea unei baterii de 55 AH in loc de 45 AH nu cred ca genereaza probleme electrice (alternator suprasolicitat) ci doar de spatiu (sa fii sigur ca se incadreaza)

... din simpla citire a datelor de pe alternator nu cred ca poti deduce capacitatea de incarcare. trebuie sa confrunti modelul seria etc. cu vreun tabel din TecDoc sau ceva similar

... cat despre bateriile Fulmen cred ca si ele fac obiectul discriminarii de piata. eu pe Xsara (1.9 diesel) am un fulmen similar cu cel de pe C1 (45AH) cu singura diferenta ca are sigla citroen pe el (asa a venit masina echipata din Franta) ... am mers 60 km pe 21 decembrie din BC in Darmanesti fara curea de auxiliare (implicit fara incarcare) cu faruri aprinse si ventilatie (nu de alta dar inghetau geamurile) ... rezultatul? dupa o zi de odihna la cald in casa, bateria a fost in stare sa porneasca motorul fara ajutor si m-a ajutat sa duc masina in service sa-mi rezolv problema...
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 12-Ian-2008 12:48

loc este fiindca pe suportul bateriei este un marcaj pe care scrie Petrol, si pana acolo vine bateria mea, si inca unul cu Diesel, pana unde vine cea mai mare. acum nu stiu exact daca bateria mea are 45Ah, fiindca nu scrie nicaieri. mie mi se pare cat una de Tico, asa cum am spus. poate sa fie mai mica? adica 38Ah (parca???) se poate masura cu multimetrul?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 12-Ian-2008 16:08

nu poti sa masori asemenea amperaj cu multimetrul :shock: ... daca incerci cred ca iti sare in cap :lol:
vezi ca de regula pe 90% dintre alternatoarele pe care m-am uitat eu, scria un cod, firma, si puterea. nu cred sa fie probleme daca ii pui de 55. eu la mine am alternator de 80 si am baterie de 100, si nu s-a intamplat nimic.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 12-Ian-2008 18:12

am inteles. imi spusese cineva (cred ca nicu) ca e posibil sa nu o incarce klumea.

ARE 80A. deci sa inteleg ca ar "duce" si o baterie normala??

Avatar utilizator
skynet
pasionat
Mesaje: 154
Membru din: Mar 03-Iul-2007 14:24
Localitate: Brasov

Mesajde skynet » Dum 13-Ian-2008 11:41

XENON citeste mai atent. BUZZICI a deschis topicul, iar Meila Marius a postat o alta problema....so BUZZICI sper sa ne comunici si noua care a fost problema. Vad ca majoritatea stati in bucuresti si va plangeti de inghet, si de baterie. Eu la Brasov cu - 18 grade si masina tot a pornit la cheie. Ciudat

PS: Cine are din Sibiu un C1 Rosu cu un actibild pe luneta jos ?? :lol:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 13-Ian-2008 11:49

din ce am inteles eu, se pare ca xenon s-a intalnit su buzzici si au remediat impreuna problema (asa am tras concluzia eu, daca ma insel nu dati cu pietre :oops: )


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot