NU PORNESTE!!!
Moderator: Echipa Tehnica
NU PORNESTE!!!
S-A SUPARAT PE MINE,DE FAPT PE NEVASTAMEA.DE 3-4 ZILE NU MAI VREA SA PORNEASCA.CIUDAT LUCRU PENTRU CA NU A DAT NICI UN SEMN DE BOALA.BRUSC,SUBIT SI PE NEASTEPTATE NU A MAI PORNIT.MENTIONEZ CA ESTE UN BENZINAR DE NUMAI 10 LUNI, DOAR 8000 DE KM SI PLINUL FACUT. CHIAR NU IMI DAU SEAMA CE AR PUTEA SA AIBA SI NICI NU AM VREO SPERANTA SA AFLU MAI DEVREME DE 3 SAPTAMANI CAND M-AU PROGRAMAT LA SERVICE. LA CAT MA PRICEP EU BANUIESC CA MASINA NU ISI TRAGE BENZINA-ORI POMPA(DESI SE AUDE) ORI A INGHETAT BENZINA(SAU MAI DEGRABA APA DIN BENZINA). DACA ARE CINEVA O IDEE SAU VREUN SFAT IL ASTEPT .VA MULTUMESC SI LA MULTI KM FARA NECAZURI.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Buzzici,
Ar trebui mai intai sa verifici daca ai curent. Fara cheie in contact apasa claxonul sau aprinde avariile. Daca nu merg, inseamna ca bateria este goala. Spui ca totusi se aude pompa de benzina. Sa inteleg din asta ca ai curent?
Daca nu ai curent, fie bateria s-a descarcat accidental si trebuie incarcata, fie bateria s-a dus si trebuie inlocuita, fie nu iti merge bine alternatorul si nu iti incarca bateria.
Inteleg ca ai apelat deja la un service autorizat Citroen.
Mi se pare ca in pachetul de garantie al masinii ai si tractare gratuita pana la o distanta de circa 100 km, pana la un service autorizat. Poti verifica in certificatul de garantie al masinii.
Ar trebui mai intai sa verifici daca ai curent. Fara cheie in contact apasa claxonul sau aprinde avariile. Daca nu merg, inseamna ca bateria este goala. Spui ca totusi se aude pompa de benzina. Sa inteleg din asta ca ai curent?
Daca nu ai curent, fie bateria s-a descarcat accidental si trebuie incarcata, fie bateria s-a dus si trebuie inlocuita, fie nu iti merge bine alternatorul si nu iti incarca bateria.
Inteleg ca ai apelat deja la un service autorizat Citroen.
Mi se pare ca in pachetul de garantie al masinii ai si tractare gratuita pana la o distanta de circa 100 km, pana la un service autorizat. Poti verifica in certificatul de garantie al masinii.
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
o
Te sfatuiesc sa o duci intr-un garaj sau service unde sunt peste 0 gradeC si s-o lasi acolo o zi sa se dezghete bine,si apoi mai incearca sa vezi daca porneste!
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin 11-Ian-2008 20:42
- Localitate: Bucuresti
Aceeasi problema, nu porneste !
Dupa 6 zile in care nu am pornit-o, bateria este moarta!
Masina de 8 luni de zile????????
Nu se poate asa ceva!
Acum trebuie sa mai astept si la service sa-i incarce bateria (Fulmen), ca nu face obiectul garantiei decat daca este defecta din fabricatie! Interesant!
In rest nu am avut nicio problema, am iesit si din tara cu ea.
Probabil IARNA este o problema pentru ele!
Masina de 8 luni de zile????????
Nu se poate asa ceva!
Acum trebuie sa mai astept si la service sa-i incarce bateria (Fulmen), ca nu face obiectul garantiei decat daca este defecta din fabricatie! Interesant!
In rest nu am avut nicio problema, am iesit si din tara cu ea.
Probabil IARNA este o problema pentru ele!
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!
deci bateria era MOARTA
. am crezut ca nu se alimenta, sau ceva de genul asta. daca nici macar nu invartea electromotorul, mai mult ca sigur ca bateria era. fulmen cred ca avem toti, si sunt niste baterii zic eu destul de slabe, tinand cont ca se vand la oferta in Carefour, Cora etc. si au pret mai mic ca Rombat. Se mai plangea cineva ca a uitat farurile aprinse 15 min si masina nu a mai pornit. pe langa faptul ca probabil aceste baterii sunt slabe dpdv calitativ, mai sunt si f. mici (cred ca sunt ca de Tico/Matiz, si astea au capacitatea cilindrica cu 20% mai mica decat C1 => efort mai mic la pornire. lasa, nu fii suparat, mai bine bucura-te ca nu a fost altceva. daca cumva cumperi tu o baterie, oricum la dimensiunea asta nu are pret prea mare.
cu ocazia asta constat o chestie pe care eu o consider un pic idioata:
avem o masina cu motor mic, cu baterie pe masura. pana aici e bine. dar farurile au becuri H4 55/60W ca la o masina "normala", ceea ce nu mai e deloc bine. am deci acelasi tip de consumatori ca pe un Logan DCI acumulator de 70Ah, pe un acumulator de vreo 45Ah (cred, ca nu scrie pe baterie...). bineinteles ca bateria mica cu motorul oprit se consuma imediat...
e normal asa ceva?
deci bateria era MOARTA





cu ocazia asta constat o chestie pe care eu o consider un pic idioata:
avem o masina cu motor mic, cu baterie pe masura. pana aici e bine. dar farurile au becuri H4 55/60W ca la o masina "normala", ceea ce nu mai e deloc bine. am deci acelasi tip de consumatori ca pe un Logan DCI acumulator de 70Ah, pe un acumulator de vreo 45Ah (cred, ca nu scrie pe baterie...). bineinteles ca bateria mica cu motorul oprit se consuma imediat...

-
- pasionat
- Mesaje: 281
- Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
- Localitate: taramul ploilor vesnice
- Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
- 2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi
... montarea unei baterii de 55 AH in loc de 45 AH nu cred ca genereaza probleme electrice (alternator suprasolicitat) ci doar de spatiu (sa fii sigur ca se incadreaza)
... din simpla citire a datelor de pe alternator nu cred ca poti deduce capacitatea de incarcare. trebuie sa confrunti modelul seria etc. cu vreun tabel din TecDoc sau ceva similar
... cat despre bateriile Fulmen cred ca si ele fac obiectul discriminarii de piata. eu pe Xsara (1.9 diesel) am un fulmen similar cu cel de pe C1 (45AH) cu singura diferenta ca are sigla citroen pe el (asa a venit masina echipata din Franta) ... am mers 60 km pe 21 decembrie din BC in Darmanesti fara curea de auxiliare (implicit fara incarcare) cu faruri aprinse si ventilatie (nu de alta dar inghetau geamurile) ... rezultatul? dupa o zi de odihna la cald in casa, bateria a fost in stare sa porneasca motorul fara ajutor si m-a ajutat sa duc masina in service sa-mi rezolv problema...
... din simpla citire a datelor de pe alternator nu cred ca poti deduce capacitatea de incarcare. trebuie sa confrunti modelul seria etc. cu vreun tabel din TecDoc sau ceva similar
... cat despre bateriile Fulmen cred ca si ele fac obiectul discriminarii de piata. eu pe Xsara (1.9 diesel) am un fulmen similar cu cel de pe C1 (45AH) cu singura diferenta ca are sigla citroen pe el (asa a venit masina echipata din Franta) ... am mers 60 km pe 21 decembrie din BC in Darmanesti fara curea de auxiliare (implicit fara incarcare) cu faruri aprinse si ventilatie (nu de alta dar inghetau geamurile) ... rezultatul? dupa o zi de odihna la cald in casa, bateria a fost in stare sa porneasca motorul fara ajutor si m-a ajutat sa duc masina in service sa-mi rezolv problema...
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
loc este fiindca pe suportul bateriei este un marcaj pe care scrie Petrol, si pana acolo vine bateria mea, si inca unul cu Diesel, pana unde vine cea mai mare. acum nu stiu exact daca bateria mea are 45Ah, fiindca nu scrie nicaieri. mie mi se pare cat una de Tico, asa cum am spus. poate sa fie mai mica? adica 38Ah (parca???) se poate masura cu multimetrul?
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu poti sa masori asemenea amperaj cu multimetrul
... daca incerci cred ca iti sare in cap
vezi ca de regula pe 90% dintre alternatoarele pe care m-am uitat eu, scria un cod, firma, si puterea. nu cred sa fie probleme daca ii pui de 55. eu la mine am alternator de 80 si am baterie de 100, si nu s-a intamplat nimic.


vezi ca de regula pe 90% dintre alternatoarele pe care m-am uitat eu, scria un cod, firma, si puterea. nu cred sa fie probleme daca ii pui de 55. eu la mine am alternator de 80 si am baterie de 100, si nu s-a intamplat nimic.
XENON citeste mai atent. BUZZICI a deschis topicul, iar Meila Marius a postat o alta problema....so BUZZICI sper sa ne comunici si noua care a fost problema. Vad ca majoritatea stati in bucuresti si va plangeti de inghet, si de baterie. Eu la Brasov cu - 18 grade si masina tot a pornit la cheie. Ciudat
PS: Cine are din Sibiu un C1 Rosu cu un actibild pe luneta jos ??
PS: Cine are din Sibiu un C1 Rosu cu un actibild pe luneta jos ??

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot