](./images/smilies/eusa_wall.gif)
NU PORNESTE!!!
Moderator: Echipa Tehnica
-
mbc
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
ok, cred ca se fac niste confuzii aici. In primul rand, am patit si eu la o masina, nu am pornit-o 5 zile, baterie noua Rombat 55Ah, motor 1,5 benzina, injectie si nu a mai pornit, deci nu e o tragedie. dupa ce i-am dat curent, am pornit-o.
45Ah, 55Ah, 72 Ah, este capacitatea bateriei; cu alte cuvinte, volumul de energie electrica maxim, teoretic, pe care bateria il poate stoca. O masina care a venit din fabrica cu baterie de 45 ah are de obicei un alternator cu o capacitate mai mica de incarcare. Asta inseamna ca va incarca o baterie de 72 Ah in mai mult timp decat un alternator cu o putere de incarcare mai mare. Cu alte cuvinte, daca fizic iti incape bateria, poti sa pui si de 72Ah, ca nu o sa ai nici un fel de probleme. oricum, cred ca de vreo 55 ti-ai fi arhisuficient.
Sper ca am fost de ajutor cu ceva
45Ah, 55Ah, 72 Ah, este capacitatea bateriei; cu alte cuvinte, volumul de energie electrica maxim, teoretic, pe care bateria il poate stoca. O masina care a venit din fabrica cu baterie de 45 ah are de obicei un alternator cu o capacitate mai mica de incarcare. Asta inseamna ca va incarca o baterie de 72 Ah in mai mult timp decat un alternator cu o putere de incarcare mai mare. Cu alte cuvinte, daca fizic iti incape bateria, poti sa pui si de 72Ah, ca nu o sa ai nici un fel de probleme. oricum, cred ca de vreo 55 ti-ai fi arhisuficient.
Sper ca am fost de ajutor cu ceva
"If in doubt, flat out!"
skynet scrie:PS: Cine are din Sibiu un C1 Rosu cu un actibild pe luneta jos ??
That's me !!!
Ma rog... that was me... am redevenit ieri seara bucurestean dupa aproape o luna de concediu acasa, deci, da, e f. probabil ca eu eram...
Si ca sa nu fiu offtopic chiar de tot, zic si io ca am trecut iarna asta la Sibiu (si mai ales pe la tara, unde era mult mai frig) prin niste geruri cumplite, insa masina a pornit dimineata fara nici un fel de probleme ... asa cu bateria aia mica si amarata cum e
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
-
sebastian_moroianu
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Mie 01-Aug-2007 14:45
- Localitate: Bucuresti
Alt C1 care nu porneste
Daca tot au rezolvat problema de ce nu ne-o spun si noua?
Am si eu o problema. In seara asta am incercat sa pornesc masina.Aseara a pornit, azi dimineata a pornit. Este adevarat doar am mutat masina de pe un loc de parcare pe altul si nu am lasat-o sa se incalzeasca. In seara asta nu a mai vrut. Cand intr-un final a luat-o mergea ca un tractor. Cred ca in doi cilindri din cei trei pe care ii are. Chestia asta o mai pateam la Dacie, dar nu m-am asteptat la o astfel de masina. Are 5 luni si 5000 km, dar sa se comporte ca dacia...
A mai patit cineva chestia asta? Nu iarna asta, poate iarna trecuta.
Cinstit nu prea ma atrage service-ul. Trebuie programare, te programeaza in nu stiu cate saptamani.
Poate fi un injector infundat, sau o bujie care nu merge, sau pur si simplu o fisa de bujii care a prins umezeala. Daca ar fi fost apa in benzina nu ar fi pornit deloc.
Benzina este OMV Carera 95.
Multumesc
Am si eu o problema. In seara asta am incercat sa pornesc masina.Aseara a pornit, azi dimineata a pornit. Este adevarat doar am mutat masina de pe un loc de parcare pe altul si nu am lasat-o sa se incalzeasca. In seara asta nu a mai vrut. Cand intr-un final a luat-o mergea ca un tractor. Cred ca in doi cilindri din cei trei pe care ii are. Chestia asta o mai pateam la Dacie, dar nu m-am asteptat la o astfel de masina. Are 5 luni si 5000 km, dar sa se comporte ca dacia...
A mai patit cineva chestia asta? Nu iarna asta, poate iarna trecuta.
Cinstit nu prea ma atrage service-ul. Trebuie programare, te programeaza in nu stiu cate saptamani.
Poate fi un injector infundat, sau o bujie care nu merge, sau pur si simplu o fisa de bujii care a prins umezeala. Daca ar fi fost apa in benzina nu ar fi pornit deloc.
Benzina este OMV Carera 95.
Multumesc
skynet scrie:PS: Cine are din Sibiu un C1 Rosu cu un actibild pe luneta jos ??
That's me !!!
Ma rog... that was me... am redevenit ieri seara bucurestean dupa aproape o luna de concediu acasa, deci, da, e f. probabil ca eu eram...
Si ca sa nu fiu offtopic chiar de tot, zic si io ca am trecut iarna asta la Sibiu (si mai ales pe la tara, unde era mult mai frig) prin niste geruri cumplite, insa masina a pornit dimineata fara nici un fel de probleme ... asa cu bateria aia mica si amarata cum e
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Re: Aceeasi problema, nu porneste !
Meila Marius scrie:Dupa 6 zile in care nu am pornit-o, bateria este
Acum trebuie sa mai astept si la service sa-i incarce bateria (Fulmen), ca nu face obiectul garantiei decat daca este defecta din fabricatie!
Vezi sa nu te pacaleasca astia. Ar trebuie sa iti dea macar 1 an garantie la baterie. Daca totusi nu e in garantie (ceea ce e ciudat rau pentru ca la vechitura mea mi-au dat 2 ani garantie cind am pus baterie noua, singura conditie e sa incarce alternatorul), atunci nu vad ce te impiedica sa o incarci tu. Chiar iti sugerez sa faci asta cit mai repede, pentru ca bateriile de masina nu se tin descarcate.
Montarea unei baterii mai mari implica doar probleme de spatiu. Alternatorul nu se "forteaza". Bateria se va incarca/descarca mai greu. Atit. Daca insa problema persista inseamna ca dupa decuplarea contactului ramin consumatori (o alarma montata prost, etc.) Chestia asta se poate determina repede: se monteaza un ampermetru in serie pe baterie. Daca curentul in gol este de peste 100 mA, clar e o problema si nu la baterie.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
Meila Marius
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin 11-Ian-2008 20:42
- Localitate: Bucuresti
Dupa faza cu bateria ( descarcata din vina mea - cica, am uitat ceva aprins-imposibil) , service-ul e de doi bani ( cel din Baneasa, nu calcati pe acolo ca sunt amatori, mai bine o reparati la mecanicul de la coltul strazii), m-am hotarat : SE VINDE ! Am facut o alegere proasta in viata si nu trebuie acum sa trag de ea. O sa-mi cumpar o masina serioasa! Multumesc
atunci, succes la vanzare. pls. tine-ne si pe noi la curent cu noua achizitie "serioasa". chiar, cand spui serioasa la ce te referi? 
oricum, fara suparare, mi se pare cel putin ciudat sa dai o masina din cate inteleg aproape noua, pt. simplul fapt ca o baterie aproximativ "no name" a avut un defect. iar pt service, scuza-ma dar eu mi-am luat de mult gandul de la garantie. ca sa platesc milioane pt. niste revizii de kkt pe care mi le fac singur in curte cu 2 capre (ceea ce am si facut) nu merita, mai ales ca pe camera aia de supraveghere nu vezi aproape nimic, si tot ceea ce vor fac. de tinichigerie, nici nu mai vorbesc, am avut o experienta, care dealtfel promit SA FIE ULTIMA. singurul lucru pt. care ma voi duce chiar luni este inlocuirea unei aparatori de noroi pe CASCO, pt. ca e un lucru simplu si n-au cum sa o puna prost.
oricum, fara suparare, mi se pare cel putin ciudat sa dai o masina din cate inteleg aproape noua, pt. simplul fapt ca o baterie aproximativ "no name" a avut un defect. iar pt service, scuza-ma dar eu mi-am luat de mult gandul de la garantie. ca sa platesc milioane pt. niste revizii de kkt pe care mi le fac singur in curte cu 2 capre (ceea ce am si facut) nu merita, mai ales ca pe camera aia de supraveghere nu vezi aproape nimic, si tot ceea ce vor fac. de tinichigerie, nici nu mai vorbesc, am avut o experienta, care dealtfel promit SA FIE ULTIMA. singurul lucru pt. care ma voi duce chiar luni este inlocuirea unei aparatori de noroi pe CASCO, pt. ca e un lucru simplu si n-au cum sa o puna prost.
-
Meila Marius
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin 11-Ian-2008 20:42
- Localitate: Bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187806
Total subiecte 18663
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11832
Cel mai nou membru CezarXsara


