Suspensia coboara la stop

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

teognost
simpatizant
Mesaje: 38
Membru din: Mar 26-Iul-2005 18:17
Localitate: Praga

Suspensia coboara la stop

Mesajde teognost » Mar 26-Iul-2005 18:29

Salut tuturor
Acum 1 luna mi-am cumparat un Citroen XM 2.0i ,An 90.Eu locuiesc acum in Praga asa ca l-am luat de aici,pretul a fost f rezonabil-1200 Euro.Masina pare a fi in stare f buna,voi vedea insa ce surprize imi rezerva viitorul :-)
Problema e ca pana acum habar nu aveam despre masinile Citroen,chiar ma intrebam cum pot sa circule cu spatele lasat asa in jos (vedeam masinile doar parcate).
Acum incep sa mai invat si eu cate ceva.O prima nelamurire-cand stau la stop cu masina-dupa aprox 1 minut se lasa in jos iar cand plec de la stop-se ridica iar in sus.Este normal acest comportament?
A 2-a chestiune ar fi consumul-mi se pare ca e cam de 15 litri in oras,nu am calculat exact inca,peste cateva zile o sa stiu exact cum sta treaba.
As fi curios cam cat ar tb sa fie consumul urban si extraurban pt acest tip de masina.
Mersi anticipat pt raspunsuri

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Arial » Mie 27-Iul-2005 08:31

Salut, in primul rand, bun venit in club; in legatura cu problemele tale, cea pe parte hidraulica ar putea fi din cauza unei pierderi de presiune pe instalatie, sau din cauza pompei de frina.A doua problema s-ar putea sa fie din cauza injectoarelor care sunt putin infundate datorita calitatii benzinei de la noi. Din punct de vedere al consumului e greu de spus care sunt limitele normale, acestea putind fi influentate de mai multi factori: calitatea benzinei, uzura motorului si nu in ultimul rand stilul de condus. Teoretic o masina cu un motor de 2.0l ar trebui sa consume undeva la 11,5 - 12 litri in oras si 7,5 - 8 litri in afara lui.
Oricum, citeste in continuare raspunsurile care iti vor fi date de catre cei care cunosc mai multe decit mine si intreaba orice daca ai vreo problema......

teognost
simpatizant
Mesaje: 38
Membru din: Mar 26-Iul-2005 18:17
Localitate: Praga

Mesajde teognost » Mie 27-Iul-2005 11:06

Mersi pt raspuns.Deci inteleg ca nu e normal ca masina sa se lase in jos la stop...

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Arial » Mie 27-Iul-2005 13:01

Nu, masina din momentul in care ai pornit motorul, trebuie sa isi pastreze garda la sol nemodificata, chiar si in momentul in care o incarci( bineinteles intr-o anumita limita), acesta fiind marele avantaj. Singurul moment in care isi modifica garda la sol este atunci cind actionezi maneta din interior.
Cred totusi ca ar trebui sa mergi la un service specializat. Din cite am inteles, locuiesti in Praga,asa ca nu iti pot recomanda nici unul.... :D

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 27-Iul-2005 14:01

Citroen-urile hidropneumatice coboara spatele cand franezi, te opresti la semafor si tii pedala apasata, cand iei piciorul de pe pedala trebuie sa revina.

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Arial » Mie 27-Iul-2005 16:02

eugenro2001 scrie:Citroen-urile hidropneumatice coboara spatele cand franezi, te opresti la semafor si tii pedala apasata, cand iei piciorul de pe pedala trebuie sa revina.


Eu nu cred ca este un lucru ok, totusi s-ar putea sa ai mai multe cunostinte ca mine, asa ca imi retrag afirmatiile pe care le-am facut mai devreme referitoare la partea hidraulica.

teognost
simpatizant
Mesaje: 38
Membru din: Mar 26-Iul-2005 18:17
Localitate: Praga

Mesajde teognost » Mie 27-Iul-2005 16:14

Hmm,asta ar fi o explicatie,eu tin pedala de frana apasata la stop.Oricum sunt curios si ce imi spune mecanicul luni despre asta si mai ales despre o alta problema aparuta recent-uneori imi moare motorul la relanti.Sper sa fie o chestie simpla-ceva jiglere infundate...
Aici servisul cel mai ieftin gasit e la 10 Euro pe ora de manopera.
As fi curios cat costa in Romania ora de manopera,in caz ca am probleme cand ajung pe acasa.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 27-Iul-2005 16:55

Este ok sa se lase spatele cind frinezi, pentru ca frina pe spate se alimenteaza din suspensia spate: cu cit masina e mai incarcata, cu masina frineaza mai tare. Daca se ridica spatele la frinare, inseamna ca e aer in circuit si trebuiesc aerisite frinele.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Arial » Mie 27-Iul-2005 16:59

Si daca masina nu se ridic, nici nu se lasa atunci rezulta ca totusi are o hiba?!


Înapoi la “Hidraulica - XM”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO