Daca tot sunt nevoit sa pun alt ulei (ca urmare a spargerii baii de ulei) m-m hotarat sa pun si duralube, in speranta ca voi simti ceva diferente. Asadar, conform instructiunilor de pe ambalaj, beneficiile ar fi:
-scade uzura segmentilor de peste 5 ori
-scade viteza de uzura a motorului pe ansamblu de peste 6 ori
-creste puterea motorului cu pana la 25%
-scade consumul de carburant cu 7-30%
-scade consumul de ulei cu pana la 50%
-reduce noxele cu pana la 70%
-asigura o pornire mai usoara la temperaturi intre -200 gr Celsius si 2000 gr Celsius
Perfect. Nu cred ca am uzura la segmenti prea mare, motorul in sine nu e foarte uzat, putere motorului e foarte buna, consumul de carburant e ok, nu imi consuma ulei, nu scoate fum nici la turatii ridicate, si din cate stiu nu sunt inca in iad sa pornesc masina la 2000 gr celsius. pe de alta parte, nici in siberia nu sunt temperaturi de -200 gr celsius. Cu alte cuvinte, la ce ma astept eu de la acest aditiv?
1. Vrea sa se uzeze motorul cat mai putin posibil si sa functioneze la fel de bine si peste 10 ani (da, nu radeti, o sa pastrez masina si peste 10 ani)
2. Vreau sa vad daca acest motor poate functiona mai bine. cu siguranta motorul nu e nou, a facut un pic peste 200 000 km si poate un pic mai bine. sa speram ca o sa imi arate asta.
3. Consumul? la stilul meu de condus in primul rand nu cred ca ar scadea semnificativ, iar in al doilea rand nu prea mai calculez consumul, dar cine stie..
Daca mai stiti altceva despre acesti aditivi, astept pareri. Eu va voi putea spune ceva pe maine daca se rezolva problema cu baia de ulei.
DuraLube - tratament pentru motor
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
DuraLube - tratament pentru motor
"If in doubt, flat out!"
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
duralube
alexd si cbx nu faceti confuzie intre un aditiv pentru ulei si un tratament pentru motor.sigur ca mare parte este reclama insa eu am pus duralube acum 8-9 ani si atunci pe flacon scria doar ca reduce frecarea cu vreo 30%.,si credeti-ma ceva s-a simtit.in plus ,cu masina aceea am facut 600 000 km. fara vrajeala.acum ,pe produs scrie de ex ca unu din bucuresti a bagat in cielo si are 1 200 000 km.asta nu prea o cred.
oricum, duralube sau metabond sa stiti ca fac intr-adevar ceva.ele depun un strat antiuzura pe piesele in miscare strat micronic care ramine cam 80 000 km.dar asta nu mai scrie pe produsul cumparat astazi pt. ca foamea de bani e mai mare si trebuie vindut mai mult.
inca o data , tratament nu e acelasi lucru cu aditiv.daca nu stiti nu sariti cu comentarii,mai bine incercati si voi,aveti numai de cistigat, dar se pune doar in motoare in stare buna.
oricum, duralube sau metabond sa stiti ca fac intr-adevar ceva.ele depun un strat antiuzura pe piesele in miscare strat micronic care ramine cam 80 000 km.dar asta nu mai scrie pe produsul cumparat astazi pt. ca foamea de bani e mai mare si trebuie vindut mai mult.
inca o data , tratament nu e acelasi lucru cu aditiv.daca nu stiti nu sariti cu comentarii,mai bine incercati si voi,aveti numai de cistigat, dar se pune doar in motoare in stare buna.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
acest tratament este tot un aditiv. Daca era doar tratament, trebuia sa-i bagi licoarea, sa dai o cheie,sa dai cu buretele, cu surubelnita, cu ce poti si sa o scoti....dar asa, in combinatie cu uleiul este tot un aditiv. Sa nu uitam despre puterea autosugestiei si a convingerii, cat si a semnului "As seen on TV" . Faptul ca se pune doar in motoarele in stare buna este un alt "glitch", pt ca el mergand bine, nu faci o mare diferenta, maxim, poti exclama ca ia uite, merge mai rotund!, asta pentru a-ti motiva la nivel subconstient cheltuiala facuta pe 250 ml de licoare inutila.
singurul tratament al unui motor etse nenea mecanicu'.
cu testimonialele, este o treaba publicitara, si eu, daca mi-ar da astia de la dura lube sau metabond 5mii de dolari, v-as face 10 topicuri sticky cu povestea motorului meu care a mers 20.000 km fara pistoane si apa prin desert.
Teoria conspiratiei poate fi transbordata si in tabara opusa: ca fabricantii de masini, dintr-o dorinta mercantila si diabolica de a-si vinde piese pt jafurile lor, submineaza calitatile indiscutabile ale unui ceai de motor cum este dura lube, ce a fost testat chiar de armata americana reprezentata de un veteran din Vietnam, fara maini si fara picioare, cu permisul suspendat. ...c'mon daca ar fi existat vreo licoare care sa faca minuni, pana acum ar fi fost atat de populara incat dezvoltau astia potiuni si pentru astupatul gaurilor de rugina din caroserie.
singurul tratament al unui motor etse nenea mecanicu'.
cu testimonialele, este o treaba publicitara, si eu, daca mi-ar da astia de la dura lube sau metabond 5mii de dolari, v-as face 10 topicuri sticky cu povestea motorului meu care a mers 20.000 km fara pistoane si apa prin desert.

Teoria conspiratiei poate fi transbordata si in tabara opusa: ca fabricantii de masini, dintr-o dorinta mercantila si diabolica de a-si vinde piese pt jafurile lor, submineaza calitatile indiscutabile ale unui ceai de motor cum este dura lube, ce a fost testat chiar de armata americana reprezentata de un veteran din Vietnam, fara maini si fara picioare, cu permisul suspendat. ...c'mon daca ar fi existat vreo licoare care sa faca minuni, pana acum ar fi fost atat de populara incat dezvoltau astia potiuni si pentru astupatul gaurilor de rugina din caroserie.
Parerea mea este ca oarece efect are, dar nu prea isi justifica banii.
Sa va spun de ce:
-In prima mea dacie noua (NOVA) am pus SLICK cind avea 15000 km.
Mi s-a parut atunci ca parca i-a crescut putin puterea.Este adevarat ca eram la prima masina noua(eram tare entuziasmat de ea),deci probabil ca era mai mult autosugestia...
-la a doua masina noua - tot dacie, dar NOVA pe injectie am pus DURALUBE atit la motor cit si la cutia de viteze la 10000 km.
Si pot sa va spun ca masina era ceva mai silentioasa decit anterior, si la relanti turatia a crescut putin. (deci probabil ca s-a redus ceva frecarea)
Dar si in cazul asta probabil ca a functionat autosugestia intr-o oarecare masura.
Un lucru era sigur: cu Dacia nova pe injectie am mers 84000 km pina am vindut-o, si schimbam uleiul (BP VISCO 3000) la 7000 km, interval in care consuma max.0,5 litri.
Daca a contribuit si aditivul la aceasta "performanta" e discutabil...
In C1 si C4 care le am acum nu am de gind sa incerc asa ceva. Efectele, daca sunt, sunt f. mici.
Concluzia - nu prea merita.
Sa va spun de ce:
-In prima mea dacie noua (NOVA) am pus SLICK cind avea 15000 km.
Mi s-a parut atunci ca parca i-a crescut putin puterea.Este adevarat ca eram la prima masina noua(eram tare entuziasmat de ea),deci probabil ca era mai mult autosugestia...
-la a doua masina noua - tot dacie, dar NOVA pe injectie am pus DURALUBE atit la motor cit si la cutia de viteze la 10000 km.
Si pot sa va spun ca masina era ceva mai silentioasa decit anterior, si la relanti turatia a crescut putin. (deci probabil ca s-a redus ceva frecarea)
Dar si in cazul asta probabil ca a functionat autosugestia intr-o oarecare masura.
Un lucru era sigur: cu Dacia nova pe injectie am mers 84000 km pina am vindut-o, si schimbam uleiul (BP VISCO 3000) la 7000 km, interval in care consuma max.0,5 litri.
Daca a contribuit si aditivul la aceasta "performanta" e discutabil...
In C1 si C4 care le am acum nu am de gind sa incerc asa ceva. Efectele, daca sunt, sunt f. mici.
Concluzia - nu prea merita.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@ daca:
- se reduce uzura segmentilor de peste 5 ori si a motorului in general de peste 6 ori, mecanicii ar cam muri de foame si motoarele ar merge vesnic, lucru care nu se intimpla
- ar creste puterea motorului cu pina la 25%, toti baietii astia care fac "tunning" ar muri si ei de foame. Nici lucrul asta nu se intimpla
- ar scadea consumul de carburant chiar si cu 10%, ar fi extraordinar, dar nu e asa. Sa nu mai zic ca o scadere de 30% la un consum de 10 la suta ar insemna ca consumul sa coboare sub 7 la suta. Ce bine ar fi...
- ar scadea consumul de ulei cu pina la 50% inseamna ca Duralub-ul ala repara motorul. Evident, nici asta nu se intimpla.
- ar reduce noxele cu pina la 70, atunci sigur masina ar iesi la noxe cel putin intr-o clasa superioara. Prea frumos sa fie adevarat, in conditiile in care se da spaga la greu la ITP pentru noxe.
- la -200 de grade, ma indoiesc ca vei mai ajunge la masina. Si chiar daca ai ajunge, antigelul ar fi demult inghetat. La 2000 de grade, multe parti ale masinii s-ar topi, uleiul s-ar evapora, etc.
Deci, cred ca ar fi cazul sa dai o destinatie mai buna banilor tai. Nu cred in aditivi minune "rezultat a zeci de ani de cercetari", etc. Drept urmare folosesc un aditiv de ulei MOS2 (bisulfura de molibden) Liqui-Moly. E cam 25 de RON si producatorul spune clar ce contine "minunea". Tot ei vind si un ulei gata aditivat cu MOS2.
Nu scade noxele, nu creste puterea, nu repara motorul, etc. doar ca uleiul sta mai bine in presiune, adica e mai stabil termic (asta au constatat altii, eu nu am sonda de presiune ulei). Si mai are un efect: aveam o mica scurgere la semeringurile de palier, acum e ca si inexistenta.
Inca nu am gasit in Bucuresti aditiv Liqui-Moly pentru cutia de viteze. Daca vedeti pe undeva, sa imi ziceti si mie.
- se reduce uzura segmentilor de peste 5 ori si a motorului in general de peste 6 ori, mecanicii ar cam muri de foame si motoarele ar merge vesnic, lucru care nu se intimpla
- ar creste puterea motorului cu pina la 25%, toti baietii astia care fac "tunning" ar muri si ei de foame. Nici lucrul asta nu se intimpla
- ar scadea consumul de carburant chiar si cu 10%, ar fi extraordinar, dar nu e asa. Sa nu mai zic ca o scadere de 30% la un consum de 10 la suta ar insemna ca consumul sa coboare sub 7 la suta. Ce bine ar fi...
- ar scadea consumul de ulei cu pina la 50% inseamna ca Duralub-ul ala repara motorul. Evident, nici asta nu se intimpla.
- ar reduce noxele cu pina la 70, atunci sigur masina ar iesi la noxe cel putin intr-o clasa superioara. Prea frumos sa fie adevarat, in conditiile in care se da spaga la greu la ITP pentru noxe.
- la -200 de grade, ma indoiesc ca vei mai ajunge la masina. Si chiar daca ai ajunge, antigelul ar fi demult inghetat. La 2000 de grade, multe parti ale masinii s-ar topi, uleiul s-ar evapora, etc.
Deci, cred ca ar fi cazul sa dai o destinatie mai buna banilor tai. Nu cred in aditivi minune "rezultat a zeci de ani de cercetari", etc. Drept urmare folosesc un aditiv de ulei MOS2 (bisulfura de molibden) Liqui-Moly. E cam 25 de RON si producatorul spune clar ce contine "minunea". Tot ei vind si un ulei gata aditivat cu MOS2.
Nu scade noxele, nu creste puterea, nu repara motorul, etc. doar ca uleiul sta mai bine in presiune, adica e mai stabil termic (asta au constatat altii, eu nu am sonda de presiune ulei). Si mai are un efect: aveam o mica scurgere la semeringurile de palier, acum e ca si inexistenta.
Inca nu am gasit in Bucuresti aditiv Liqui-Moly pentru cutia de viteze. Daca vedeti pe undeva, sa imi ziceti si mie.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
metabond nu face depuneri... duralube si altii da.
tot ce e cu depuneri, are efect benefic pe termen scurt, apoi incep sa apara probleme si poate chiar grave: canale de ulei infundate, si altele. metabond are alt fel de efect, nu stiu exact sa il explic. un prieten care are magazin de piese auto a avut in custodie un tester de la metabond. am profitat de ocazie si am testat mai toti aditivii si tratamentele, si a reiesit cam asa: metabond, liqui molly, dura lube, si altele, in ordinea asta. la testul cu metabond, am scos uleiul din dispozitiv, am pus apa, am pus nisip, si tot nu au aparut efecte de gripare. nu incerc sa fac nici o reclama, nu am fost pacalit de nimeni pt ca eu am facut testele, asa ca daca vreti ma credeti, daca nu , nu.
am facut chiar si teste de uleiuri... pot sa spun ca intre uleiurile ieftine si cele scumpe, nu prea e diferenta, cel putin cand sunt noi... poate este diferenta la nr de km, nu stiu.
tot ce e cu depuneri, are efect benefic pe termen scurt, apoi incep sa apara probleme si poate chiar grave: canale de ulei infundate, si altele. metabond are alt fel de efect, nu stiu exact sa il explic. un prieten care are magazin de piese auto a avut in custodie un tester de la metabond. am profitat de ocazie si am testat mai toti aditivii si tratamentele, si a reiesit cam asa: metabond, liqui molly, dura lube, si altele, in ordinea asta. la testul cu metabond, am scos uleiul din dispozitiv, am pus apa, am pus nisip, si tot nu au aparut efecte de gripare. nu incerc sa fac nici o reclama, nu am fost pacalit de nimeni pt ca eu am facut testele, asa ca daca vreti ma credeti, daca nu , nu.
am facut chiar si teste de uleiuri... pot sa spun ca intre uleiurile ieftine si cele scumpe, nu prea e diferenta, cel putin cand sunt noi... poate este diferenta la nr de km, nu stiu.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
eu zic ca pentru ce diferenta este intre un ulei bun si unul no-name mai bine imi iau unul bun, si il si schimb inainte de termen 
Revenind la duralube.. azi nu prea am avut ocazia sa incerc mare lucru pentru ca era alunecos drumul. in cursul saptamanii voi avea un drum mai lung, va spun atunci.

Revenind la duralube.. azi nu prea am avut ocazia sa incerc mare lucru pentru ca era alunecos drumul. in cursul saptamanii voi avea un drum mai lung, va spun atunci.
"If in doubt, flat out!"
eu zic ca pentru ce diferenta este intre un ulei bun si unul no-name mai bine imi iau unul bun, si il si schimb inainte de termen
Si atunci de ce mai pui duralube?
Eu am ramas uimit de cat a putut sa tina motorul de oltcit cu ulei prista
(care are totusi o clasificare API destul de buna.) Masina o am din 92, si a mers cativa ani cu diluant

-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
motivele mele sunt mentionate mai sus. e un motor care are aproape 210 000 km. Desi functioneaza excelent, pe la 300 000, in mod normal, nu va mai merge la fel de bine. vreau sa ii incetinesc cat de mult uzura. nici nu se pune problema sa ii pun ulei ieftin sau sa il turez la rece etc, dar o anumita persoana mi-a spus ca este recomandat. mie mi se pare ieftin 100 de lei pentru cateva zeci de mii de km. nu ma astept la miracole, dar vreau sa ii fie bine masinii mele.
"If in doubt, flat out!"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats