DuraLube - tratament pentru motor
Moderator: Echipa Tehnica
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
Am folosit si eu duralube.Intr-adevar,motorul e mai silentios si parca are mai mult cuplu.Am observat asta in mai multe pante lungi de pe drumul Brasov-Tg Mures,unde fiind doar eu si cu sotia in masina(,zi de vara pe la 25 grade C),trebuia neaparat sa-i dau a 4-a ca sa ajung in varf.De cand am pus duralube,la aproape toate aceste pante,in aceleasi conditii de mediu si de greutate a masinii,am lasat-o intr-a 5-a si a urcat fara probleme,ba in unele chiar crestea sensibil turatia!Pentru mine a fost suficient sa inteleg ca nu am pus doar "un ceai" in motor...
A mai fost genul asta de discutie....nu prea am incredere in aditivii astia tip "snake oil"
Mai pun din nou si linkul de mai jos.
Cine are timp/chef sa il citeasca, o sa vada ca aduce argumente destul de convingatoare si obiective (zic eu), impotriva utilizarii aditivilor
http://www.performancemotoroil.com/trut ... tives.html
Mai pun din nou si linkul de mai jos.
Cine are timp/chef sa il citeasca, o sa vada ca aduce argumente destul de convingatoare si obiective (zic eu), impotriva utilizarii aditivilor
http://www.performancemotoroil.com/trut ... tives.html
Terminati cu prostiile!!!:).
Nu vreau sa mai sriu pe tema asta, fiindca am mai scris zeci sau poate sute de randuri, pe tema asta.
"Aditivii minune", nu sant decat modalitati de a arunca banii pe fereastra.
Daca vreti sa faceti ceva bun pt. masinile voastre, bagati in motoare si transmisii, uleiuri de inalta performantza.Asta e tot ce se poate face.
Spunea cineva ca a putut merge cu o Dacia, 20 Km fara ulei, si asta datorita aditivului.....
Treaba asta se putea face si doar cu ramasitele de ulei din motor.Si e demonstrata treaba.
Uleiurile bune, au pachetul complet de aditivi in ele.Nu e nevoie de altceva.Din contra!!!! Aditivii astia miraculosi, ar putea chiar sa contracareze aditivii din ulei (asta au spus reprezentantii Castrol).
Marii producatori de automobile, resping ideea folosirii de aditivi sau tratamente.
S-au facut si teste cu masuratori exacte si nu s-a constatat micsorarea uzurilor, in cazul folosirii de "aditivi miraculosi".Din contra!!!In cazul Slick 50, s-a constatat o uzura mai accentuata a segmentilor si a inca ceva (nu mai stiu ce).
Poate doar aditivii cu Bisulfura de Molibden (pulbere renumita pt. proprietatea ei de a reduce frecarile dintre metale) exact cum a spus @nicum, dar uleiurile scumpe, nu au nevoie de asa ceva.
Daca se poate face ceva, atunci acest lucru, e sa puneti uleiuri cat mai bune in motoare.Si cand spun asta, ma refer la uleiurile 100% sintetice (au structura moleculara dirijata...lucru care nu se intampla la uleiurile minerale).
N-am sa inteleg nici o data mentalitatea asta a romanilor....Aceea de a cumpara un ulei ieftin, dar dau o multime de bani pe aditivi.PENTRU CE???
E SUFICIENT UN ULEI BUN !!!
Si daca nici acesta nu salveaza motorul, atunci se ajunge la reparatie. Nimic nu e nemuritor pe lumea asta!!!
Sper sa nu fi deranjat pe nimeni, cu opinia mea.
Nu vreau sa mai sriu pe tema asta, fiindca am mai scris zeci sau poate sute de randuri, pe tema asta.
"Aditivii minune", nu sant decat modalitati de a arunca banii pe fereastra.
Daca vreti sa faceti ceva bun pt. masinile voastre, bagati in motoare si transmisii, uleiuri de inalta performantza.Asta e tot ce se poate face.
Spunea cineva ca a putut merge cu o Dacia, 20 Km fara ulei, si asta datorita aditivului.....
Treaba asta se putea face si doar cu ramasitele de ulei din motor.Si e demonstrata treaba.
Uleiurile bune, au pachetul complet de aditivi in ele.Nu e nevoie de altceva.Din contra!!!! Aditivii astia miraculosi, ar putea chiar sa contracareze aditivii din ulei (asta au spus reprezentantii Castrol).
Marii producatori de automobile, resping ideea folosirii de aditivi sau tratamente.
S-au facut si teste cu masuratori exacte si nu s-a constatat micsorarea uzurilor, in cazul folosirii de "aditivi miraculosi".Din contra!!!In cazul Slick 50, s-a constatat o uzura mai accentuata a segmentilor si a inca ceva (nu mai stiu ce).
Poate doar aditivii cu Bisulfura de Molibden (pulbere renumita pt. proprietatea ei de a reduce frecarile dintre metale) exact cum a spus @nicum, dar uleiurile scumpe, nu au nevoie de asa ceva.
Daca se poate face ceva, atunci acest lucru, e sa puneti uleiuri cat mai bune in motoare.Si cand spun asta, ma refer la uleiurile 100% sintetice (au structura moleculara dirijata...lucru care nu se intampla la uleiurile minerale).
N-am sa inteleg nici o data mentalitatea asta a romanilor....Aceea de a cumpara un ulei ieftin, dar dau o multime de bani pe aditivi.PENTRU CE???
E SUFICIENT UN ULEI BUN !!!
Si daca nici acesta nu salveaza motorul, atunci se ajunge la reparatie. Nimic nu e nemuritor pe lumea asta!!!
Sper sa nu fi deranjat pe nimeni, cu opinia mea.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
duralube
inca o data , va spun ca am pus si voi pune duralube in masina nu pt. aberatiile care sunt scrise pe cutie.nu are cum sa reduca consum si noxe cu procentul ala sau alte chestii.pe cutia de duralube cumparata acum 8-9 ani scria doar ca reduce semnificativ frecarea.si sa stiti ca nu a fost autosugestie.cind am dat baia acelui motor jos ,am desfacut un capac sa vad cuzinetul:era ca nou.(600 000)
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Cred ca nici dreq nu o sa se oboseasca sa citesca in linkul pus de mine mai sus
Tot ce pot sa spun e ca inainte sa citesc articolul respectiv, era pro aditivi si eram gata sa cumpar unul si sa folosesc
Ce am citit acolo mi-a schimbat radical parerea.
Cat despre ulei bun si relativ ieftin: Liqui Molly cu bisulfura de molibden
F bun la temperaturi mari - face presiune buna si asta conteaza in primul rand
Ne-au spus de el si la scoala...

Tot ce pot sa spun e ca inainte sa citesc articolul respectiv, era pro aditivi si eram gata sa cumpar unul si sa folosesc
Ce am citit acolo mi-a schimbat radical parerea.
Cat despre ulei bun si relativ ieftin: Liqui Molly cu bisulfura de molibden
F bun la temperaturi mari - face presiune buna si asta conteaza in primul rand
Ne-au spus de el si la scoala...
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
am citit eu prin linkul ala... e vreun concurs cu premii pt cei care il citesc
?
acuma serios... la aditivii astia sau tratamente, 95% este marketing, iar 5% utilitate... de asta sa fiti siguri. cam la toate produsele de pe piata se intampla asa. dupa parerea mea singurele produse care sunt bune, sunt cele la care NU se face reclama... vorba lui alexd, "as seen on TV"
.
decat sa folositi un ulei mediu cu aditiv, mai bine folositi un ulei bun (atentie: scump nu inseamna bun!) si schimbat inainte de termen. daca tot vreti sa bagati aditivi, este problema voastra, nu va impiedica nimeni, dar macar incercati sa ii evitati pe cei care lucreaza cu depuneri pentru ca pe termen lung fac rau motoarelor.

acuma serios... la aditivii astia sau tratamente, 95% este marketing, iar 5% utilitate... de asta sa fiti siguri. cam la toate produsele de pe piata se intampla asa. dupa parerea mea singurele produse care sunt bune, sunt cele la care NU se face reclama... vorba lui alexd, "as seen on TV"

decat sa folositi un ulei mediu cu aditiv, mai bine folositi un ulei bun (atentie: scump nu inseamna bun!) si schimbat inainte de termen. daca tot vreti sa bagati aditivi, este problema voastra, nu va impiedica nimeni, dar macar incercati sa ii evitati pe cei care lucreaza cu depuneri pentru ca pe termen lung fac rau motoarelor.
si eu foloseam duralube. dar iata ce zice "OPC-ul american"
http://www.ftc.gov/opa/1999/05/duralub2.shtm

http://www.ftc.gov/opa/1999/05/duralub2.shtm
mbc - Nu! Nu trebuie sa devona ceva personal.
Scuze pt. agresivitatea limbajului meu, dar cand aud de "aditivi miraculosi", deja fac"bubite rosii"
.Asta fiindca am avut discutia asta cu foarte multe persoane si nimeni nu vrea sa inteleaga ca nu sant bine-veniti in motoare.
Unul singur s-a convins...cand i-a crapat motorul. De atunci nu mai foloseste aditivi.
.
Da! Total Quart 9000, e un ulei bun, cu sigurantza, dar ti-as fi recomandat un Castrol sau Mobil 1.
alexd - Da! S-ar purea ca pana la final, aceasta polemica, sa se dovedeasca inutila.Dar cred ca rolul acestor discutii de aici, este de a schimba opinii, de a apela la experienta colectiva si fiecare sa poata spune ce stie despre acel subiect.
Si, cine are urechi de auzit si ochi de vazut...sa auda si sa vada!
.
Scuze pt. agresivitatea limbajului meu, dar cand aud de "aditivi miraculosi", deja fac"bubite rosii"

Unul singur s-a convins...cand i-a crapat motorul. De atunci nu mai foloseste aditivi.

Da! Total Quart 9000, e un ulei bun, cu sigurantza, dar ti-as fi recomandat un Castrol sau Mobil 1.
alexd - Da! S-ar purea ca pana la final, aceasta polemica, sa se dovedeasca inutila.Dar cred ca rolul acestor discutii de aici, este de a schimba opinii, de a apela la experienta colectiva si fiecare sa poata spune ce stie despre acel subiect.
Si, cine are urechi de auzit si ochi de vazut...sa auda si sa vada!

acest "schimb de opinii" poate degenera in certuri , si asta doar dintr-o prostie.La o adica fiecare este liber sa bage ce vrea in motor, si chiar daca baga ce?Si daca se strica ce? Intentioneaza cineva sa tina masina forever?
Iarasi fac o paralela dar de data aceasta intre discutia asta si subiectul "pestele e mai bun cu lamaie sau fara". Vor fi unii care prefera cu lamaie, iar altii, ca mine, care prefera fara.
Totusi, in cazul nostru, daca nici linkul postat de Xenon nu le pune adeptilor pro macar un semn de intrebare, inseamna ca avem de-a face cu niste cazuri disperate de credulitate.
Iarasi fac o paralela dar de data aceasta intre discutia asta si subiectul "pestele e mai bun cu lamaie sau fara". Vor fi unii care prefera cu lamaie, iar altii, ca mine, care prefera fara.
Totusi, in cazul nostru, daca nici linkul postat de Xenon nu le pune adeptilor pro macar un semn de intrebare, inseamna ca avem de-a face cu niste cazuri disperate de credulitate.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
astazi am fost pe portiunea din drum de care aminteam intr-un post precedent si ziceam ca am fost singur in masina, de repetate ori am incercat sa depasesc 110 km/h la deal si nu am reusit. astazi am fost eu, inca o persoana (55 kg) si multe bagaje (45 kg, cantarite la cumpararea biletului de autocar). bun. cand am vazut ca sunt atatea bagaje, credeam ca nici nu mai are rost sa incerc, stiind si ca rezervorul este mai mult de jumatate plin, toate teoretic duceau catre pesimism. pe deal in sus... 110 .. 120 .. 130..inainte de a ajunge sus am atins 130. pentru mine chestia asta a fost definitorie. Ma bucur ca am pus duralube in motor. motorina? cumpar aceeasi motorina din toamna, lukoil L diesel (cea euro 4 nu cea euro5)
O seara faina
O seara faina
"If in doubt, flat out!"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot