NU MAI TRAGE ! a mai patit cineva?
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 43
- Membru din: Joi 24-Noi-2005 00:15
- Localitate: Bucuresti
NU MAI TRAGE ! a mai patit cineva?
Salutare, am o Xsara 2.0 HDI 110CP, si dupa ce am schimbat kit-ul de ambreiaj si cureaua la distributie, pur si simplu nu mai trage, merge ca un 1,9 D aspirat. Mentionez ca a fost pus acelasi tip de ambreiaj, cureaua nu putea fi pusa gresit, pe tester nu arata absolut nimik, se tureaza pana in rosu, am verificat debitmetrul si EGR-urile si nimik, nimeni nu stie ce sa-mi zica ca ar avea, pur si simplu nu mai trage.....
Injectoarele pe tester sunt ok, turbina functioneaza, totul pare ok.
Si inca ceva, cat s-a schimbat ambreiajul a fost scoasa bateria, in tot acest timp.
Dati-mi va rog o idee, cam ce ar putea avea
Injectoarele pe tester sunt ok, turbina functioneaza, totul pare ok.
Si inca ceva, cat s-a schimbat ambreiajul a fost scoasa bateria, in tot acest timp.
Dati-mi va rog o idee, cam ce ar putea avea
-
- simpatizant
- Mesaje: 43
- Membru din: Joi 24-Noi-2005 00:15
- Localitate: Bucuresti
-
- pasionat
- Mesaje: 281
- Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
- Localitate: taramul ploilor vesnice
- Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
- 2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi
... posibil kitul de ambreiaj sa fie montat rau(asta daca ai schimbat tot: placa, rulment, disc...)
daca pe tester motorul pare ok du-te la un dinamometru (le gasesti la statiile ITP) si fa-ti un test de putere la roata. daca ajunge mai "putin" decat trebuie ... te duci si-l iei de gat pe cel care ti-a montat ambreiajul
daca pe tester motorul pare ok du-te la un dinamometru (le gasesti la statiile ITP) si fa-ti un test de putere la roata. daca ajunge mai "putin" decat trebuie ... te duci si-l iei de gat pe cel care ti-a montat ambreiajul

'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
pai daca se tureaza pana in rosu si nu trage, atunci e foarte posibil sa patineze ambreiajul
nu este exclus, dar oricum destul de putin probabil. verifica daca odata cu turatia creste direct proportional si viteza. daca da, chiar daca se tureaza, se tuereaza greu, deci e ceva la motor. daca nu, atunci patineaza ambreiajul.

-
- simpatizant
- Mesaje: 43
- Membru din: Joi 24-Noi-2005 00:15
- Localitate: Bucuresti
-
- pasionat
- Mesaje: 281
- Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
- Localitate: taramul ploilor vesnice
- Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
- 2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi
... daca la montajul ambreiajului cablul a fost montat rau (intins prea tare)? ... cei drept ca Xsara are autoreglaj pe cablu dar nu sunt putini care anuleaza autoreglajul din motive de economie (ca sa nu schimbe cablul cu totul)
... revenind din pata mea pusa pe ambreiaj ... este posibil sa te fi pricopsit cu vreo motorina foarte proasta de pe undeva? in ce stare sunt filtrele de aer si combustibil?
... revenind din pata mea pusa pe ambreiaj ... este posibil sa te fi pricopsit cu vreo motorina foarte proasta de pe undeva? in ce stare sunt filtrele de aer si combustibil?
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
-
- simpatizant
- Mesaje: 43
- Membru din: Joi 24-Noi-2005 00:15
- Localitate: Bucuresti
cablul de ambreiaj este nou de la ats, si l-au verificat de mai multe ori cum este montat
de motorina nu e cazul ca am alimentat de 3 ori de cand e problema si s-ar fi simtit
filtrele au vreo 3-4000 km, chiar au fost desfacute la service si controlate
de ex ieri isi revenise aproape la normal, iar azi de dimineatza puteam sa-i dau blana ca nu se intampla nimic, deci e ceva care functioneaza cand si cand, dar ce?
de motorina nu e cazul ca am alimentat de 3 ori de cand e problema si s-ar fi simtit
filtrele au vreo 3-4000 km, chiar au fost desfacute la service si controlate
de ex ieri isi revenise aproape la normal, iar azi de dimineatza puteam sa-i dau blana ca nu se intampla nimic, deci e ceva care functioneaza cand si cand, dar ce?
Sal. Am intalnit problema asta la un Audi A4, 1.9TDI, al fostei mele sefe. Stiu ca e alt motor, dar poate e aceeasi explicatie. La fel facea, apasai pedala la fund si abia se misca. Mi-era si rusine, ca depaseau toate Daciile obosite. Problema era de la nus' ce sonda sau senzor de presiune, care in urma unei revizii, nu mai fusese montat bine la loc. Verifica si asa ceva.
-
- simpatizant
- Mesaje: 43
- Membru din: Joi 24-Noi-2005 00:15
- Localitate: Bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 43
- Membru din: Joi 24-Noi-2005 00:15
- Localitate: Bucuresti
-
- just curious
- Mesaje: 5
- Membru din: Dum 18-Mai-2008 11:27
- Localitate: craiova
-
- pasionat
- Mesaje: 367
- Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
- Localitate: Gherla
- Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
- 2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
- 3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002
aceeasi problema o am si eu la c5-u meu tot 2.0 hdi
nici eu nu stiu sigur de la ce e problema insa simtomele sunt aproape identice...are momente cand ii dau talpa si se duce f bine iar alte ori ii dau talpa si pur si simplu nu trage...
mi s-a spus ca ar putea fi o problema de vacumuri...electrovalve de vacum...sau vacumul de la turbo sa nu functioneze cum trebuie
nici eu nu stiu sigur de la ce e problema insa simtomele sunt aproape identice...are momente cand ii dau talpa si se duce f bine iar alte ori ii dau talpa si pur si simplu nu trage...
mi s-a spus ca ar putea fi o problema de vacumuri...electrovalve de vacum...sau vacumul de la turbo sa nu functioneze cum trebuie
salut
am avut aceeasi problema la un golf , si s-a dovedit a fi debitmetru.E drept ca la mine nu mai trecea de 2500 de ture si 80 km /h, dar ai putea sa incerci sa schimbi debitmeru si sa vezi cum merge( eu am avut noroc de niste baieti amabili care mi l-au shimbat asa......ca sa ma conving eu, deci nu trebuia sa-l platesc daca nu era buba acolo)
am avut aceeasi problema la un golf , si s-a dovedit a fi debitmetru.E drept ca la mine nu mai trecea de 2500 de ture si 80 km /h, dar ai putea sa incerci sa schimbi debitmeru si sa vezi cum merge( eu am avut noroc de niste baieti amabili care mi l-au shimbat asa......ca sa ma conving eu, deci nu trebuia sa-l platesc daca nu era buba acolo)
BX
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu