De ce "tropaie" xsara picasso pe micile gropi (nu ma refer la cratere). Mi-au spus ca am telescoape pe gaz si ca ar fi mai bune altele pe ulei pt drumurile noastre. Oare se pot schimba la xsara picasso 2001 2.0HDI? Ce tip de telescoape ar fi mai bune?
Multumesc anticipat.
xsara picasso "tropaie" pe gropi
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
"Topaie" din cauza de amortizoare pe gaz. Probabil ca astea sint mai confortabile decit cele pe ulei, unde masina nu va mai topai, dar vei simti mult mai bine micile gropi. Alegerea e a ta.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
le-as pastra pe cele cu gaz, verifica insa sa fie in regula, sa nu fie vreunul uzat. sint mai de incredere si au reactii mai rapide, de unde si topaiala, si pe deasupra sint mult mai sigure pe sosea, la viteza sau pe serpentine. daca esti invatat cu ele pe sosea o sa le cam duci dorul
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
ooo, joszi_o, ma bucur sa mai intalnesc pe cineva cu Picasso...
acelasi fenomen (logic...) il am si eu, tropaiala care se simte pe denivelarile mici "in serie" (traverse linii tramvai, asfalt valurit la semafoare etc.). inclin sa le dau mare dreptate "batranilor" care ti-au raspuns deja, masina e inalta si grea, personal fac multe drumuri la Brasov "in intarziere", merg cam la limita pe serpentine si sint foarte multumit de comportamentul lor (comparativ cu alte masini pe care am facut acelasi traseu de-a lungul vremii). eu voi trage de cele cu gaz cat de mult voi putea.
cele bune.
acelasi fenomen (logic...) il am si eu, tropaiala care se simte pe denivelarile mici "in serie" (traverse linii tramvai, asfalt valurit la semafoare etc.). inclin sa le dau mare dreptate "batranilor" care ti-au raspuns deja, masina e inalta si grea, personal fac multe drumuri la Brasov "in intarziere", merg cam la limita pe serpentine si sint foarte multumit de comportamentul lor (comparativ cu alte masini pe care am facut acelasi traseu de-a lungul vremii). eu voi trage de cele cu gaz cat de mult voi putea.
cele bune.
trebuia sa mai adauge si Moory postul dinainte ca sa imi dau seama de la ce mai vine acest comportament: de la barele antiruliu. e o masina grea, destul de inalta si trebuie sa existe ceva care sa o tina bine pe drum, sa nu o lase sa intre in ruliu. exact asta fac barele de care vorbeam. cu cit sint mai groase cu atit dau un balans stinga dreapta mai mare decit masinile normale pe denivelari asimetrice si la viteze mici. asta si in combinatie cu amortizoarele pe gaz. asta e insa o proprietate a masinii, nu un defect. altfel ar pati ca A-Klasse care s-a rasturnat la probe. ramin la aceesi parere: amortizoarele cu gaz sint mult mai de incredere decit cele cu ulei indiferent de situatie.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
o problema pe care o am cu xsara mea legat de suspensie cred eu (nu stiu daca e threadul potrivit dar nu vreau sa deschid altul)
scartie (geme) ca o mobila veche atunci cand o misc de pe loc la viteza f mica sau cand franez f usor tot la viteza mica, 2-3 km/h pana la 0; nu are legatura cu denivelarile de pe drum, exact la fel face si cand e asfaltu ca in palma;
daca o apas pe loc nu se aude nimic, in schimb daca o misc cativa cm incepe sa geama; deja daca s-a pus in miscare dispare zgomotu
sigur nu e de la frane (la fel face si cand pornesc de pe loc) sigur nu e de la transmisie (franez cu ea scoasa din viteza), deci prin eliminare ramane suspensia sau sasiu
ca localizare e destul de greu sa-mi dau seama; parca se aude si din fata si din spate si de sub masina
s-a mai intalnit cineva cu asa ceva? stiti de la ce ar putea fi?
a doua chestiune legata tot de suspensie : e muuult prea moale; ma asteptam sa fie mult mai rigida; sa fie mai moale suspensia la break decat la hatch? a schimbat cineva amortizoare/arcuri la xsara cu unele mai tari? cat ar costa ,de unde , etc; orcum urmatoare investitie majora o sa fie o suspensie mai rigida; am inteles ca pe spate nu trebuiesc schimbate decat amortizoarele pt ca avand bara de torsiune aceasta se poate regla sa fie mai tare ; deci ar trebui 4 amortizoare si 2 arcuri pe fata
si ca sa nu credeti ca sunt nemultumit de masina trebuie sa spun ca sunt f incantat de ea; nu am avut nici o problema in 10k km de cand am luat-o ( 10k peste 150k:) ) motorul e cel care imi ofera cea mai mare satisfactie; trage de parca ar fi nou; consuma super ok (motorina) si aproape ca nu consuma deloc ulei
scartie (geme) ca o mobila veche atunci cand o misc de pe loc la viteza f mica sau cand franez f usor tot la viteza mica, 2-3 km/h pana la 0; nu are legatura cu denivelarile de pe drum, exact la fel face si cand e asfaltu ca in palma;
daca o apas pe loc nu se aude nimic, in schimb daca o misc cativa cm incepe sa geama; deja daca s-a pus in miscare dispare zgomotu
sigur nu e de la frane (la fel face si cand pornesc de pe loc) sigur nu e de la transmisie (franez cu ea scoasa din viteza), deci prin eliminare ramane suspensia sau sasiu
ca localizare e destul de greu sa-mi dau seama; parca se aude si din fata si din spate si de sub masina
s-a mai intalnit cineva cu asa ceva? stiti de la ce ar putea fi?
a doua chestiune legata tot de suspensie : e muuult prea moale; ma asteptam sa fie mult mai rigida; sa fie mai moale suspensia la break decat la hatch? a schimbat cineva amortizoare/arcuri la xsara cu unele mai tari? cat ar costa ,de unde , etc; orcum urmatoare investitie majora o sa fie o suspensie mai rigida; am inteles ca pe spate nu trebuiesc schimbate decat amortizoarele pt ca avand bara de torsiune aceasta se poate regla sa fie mai tare ; deci ar trebui 4 amortizoare si 2 arcuri pe fata
si ca sa nu credeti ca sunt nemultumit de masina trebuie sa spun ca sunt f incantat de ea; nu am avut nici o problema in 10k km de cand am luat-o ( 10k peste 150k:) ) motorul e cel care imi ofera cea mai mare satisfactie; trage de parca ar fi nou; consuma super ok (motorina) si aproape ca nu consuma deloc ulei
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
scirtiitul de care spui mai poate fi si de la placute (probabil ai asa-numitele placute ecologice).
Nu te grabi cu amortizoarele tari, pentru ca pierzi din confort.
Nu te grabi cu amortizoarele tari, pentru ca pierzi din confort.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
scartaitu sigur nu e de la placute; am spus mai sus ca la fel face si cand nu franez; e mai mult un scartait de caroserie-sasiu-suspensie
culmea e ca se pare ca a disparut dupa ce am postat ieri
nu ma deranjeaza sa pierd din comfort daca schimb amortizoarele cu unele mai tari; pun pret mai mare pe stabilitate in viraje
culmea e ca se pare ca a disparut dupa ce am postat ieri

nu ma deranjeaza sa pierd din comfort daca schimb amortizoarele cu unele mai tari; pun pret mai mare pe stabilitate in viraje

scartaitul este de la una din bielete, s-a uzat articulatia de teflon. am avut exact acelasi fenomen descris de tine, dar exact acelasi! am innebunit 2 saptamani bagandu-ma pe sub masina si ascultand-o... mi-a dibuit-o cel mai tanar mecanic de la ATS, am povestit printr-un alt topic patania. te costa cam 1 milion cu tot cu manopera.
cele bune!
cele bune!
apropo de aparutul si disparutul zgomotului: articulatia (uzata) de teflon este sensibila la temperatura exterioara, la 30-35 de grade o sa "geama" mai tare, in timp ce dimineata pe racoare (vorba cantecului) nu o sa auzi nimic si o sa te bucuri (cateva minute...) ca s-a rezolvat problema de la sine...
cel mai simplu e sa verifici cu masina ridicata pe cric. ca idee cel mai tare se aude pivotul, o bataie clara, sonora. bieletele de directie au un troncanit mai discret dar aproape permanent, ca si cele antiruliu, care insa se aud mai tare decit cele de directie. mai sint si bucsile care se aud insa infundat si la miscari de amploare ale rotii si numai daca sint rupte rau de tot. batai mici si intermitente chiar pe drum drept se mai pot auzi si de la un rulment uzat, insa insotite de o hiriiala continua si care creste in intensitate odata cu viteza. se mai aud si amortizoarele uzate, in special cind ajung la capatul cursei (sus sau jos) pentru ca lovesc metal pe metal in lipsa uleiului sau gazului scurs, dar si aici mai sint si alte semne pe linga cum ar fi instabilitatea in curbe
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
e posibil sa fie ceva legat de planetara in cazul asta. burduful in ce stare e?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo