Am 2 Citroen-uri Xantia : unul inmatriculat in Romania cu motor 1,8 i 16 v si care are cod de pornire si un Citroen Xantia cu numere straine cu motor 1,8 i fara cod de pornire.In spatiul unde ar trebui sa fie codul de pornire este din fabricatie un loc gol.
De ce oare unele au fost construite cu acest cod si altele fara el?
Acumulatorul se descarca mult mai usor de la acest cod daca autoturismul nu este folosit o perioada mai lunga de timp ?
Codul de pornire - a fi sau a nu fi.
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 127
- Membru din: Lun 29-Oct-2007 21:25
- Localitate: BUCURESTI
Codul de pornire - a fi sau a nu fi.
AUTOMOBILELE CITROEN M-AU FASCINAT DINTOTDEAUNA ; FIE CA A FOST VORBA DE NOUL DS , CX , XM SAU XANTIA.
-
- pasionat
- Mesaje: 127
- Membru din: Lun 29-Oct-2007 21:25
- Localitate: BUCURESTI
Multumesc pentru raspuns.
Aveam senzatia ca la autoturismul cu cod se descarca bateria ( acumulator Bosch cumparat anul trecut ) cind nu merg 2 saptamini, din cauza acestui cod de pornire.Iar cind au fost temperaturile scazute trebuia sa apas cu o cheie sau ceva mai contondent cele 4 cifre ale codului altfel nu imi tasta cele 4 cifre ( desi apasam tare cu degetul pe taste ) si raminea aprins ledul rosu.
Aveam senzatia ca la autoturismul cu cod se descarca bateria ( acumulator Bosch cumparat anul trecut ) cind nu merg 2 saptamini, din cauza acestui cod de pornire.Iar cind au fost temperaturile scazute trebuia sa apas cu o cheie sau ceva mai contondent cele 4 cifre ale codului altfel nu imi tasta cele 4 cifre ( desi apasam tare cu degetul pe taste ) si raminea aprins ledul rosu.
AUTOMOBILELE CITROEN M-AU FASCINAT DINTOTDEAUNA ; FIE CA A FOST VORBA DE NOUL DS , CX , XM SAU XANTIA.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
eu cred ca mai degraba este bateria bosch de vina. au fost mai multe persoane care au avut probleme cu bateriile bosch. poti incerca un schimbare intre baterii si sa vezi. oricum, stai linistit ca nu tastatura aceea iti mananca curentul.
pe de alta parte, 2 saptamani nepornita, mai ales pe frigul asta, e un pic cam mult.
pe de alta parte, 2 saptamani nepornita, mai ales pe frigul asta, e un pic cam mult.
"If in doubt, flat out!"
-
- pasionat
- Mesaje: 127
- Membru din: Lun 29-Oct-2007 21:25
- Localitate: BUCURESTI
Multumesc pentru raspunsuri.
Cu acumulatorul BOSCH am avut probleme si in octombrie 2007 cind a trebuit sa-l pun pe redresor, nefolosind autoturismul 2 saptamini, fiind plecat din tara si cind m-am intors am gasit acumulatorul descarcat.
Cu acumulatorul BOSCH am avut probleme si in octombrie 2007 cind a trebuit sa-l pun pe redresor, nefolosind autoturismul 2 saptamini, fiind plecat din tara si cind m-am intors am gasit acumulatorul descarcat.
AUTOMOBILELE CITROEN M-AU FASCINAT DINTOTDEAUNA ; FIE CA A FOST VORBA DE NOUL DS , CX , XM SAU XANTIA.
Înapoi la “Electrica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh