indicator benzina

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
ancadogaru
simpatizant
Mesaje: 72
Membru din: Sâm 08-Iul-2006 14:53
Localitate: Bucuresti via Constanta

indicator benzina

Mesajde ancadogaru » Dum 23-Dec-2007 23:49

De ceva vreme am constatat ca indicatorul meu de benzina nu mai indica plin.

Fac plinul la benzinarie, sare pompa de 2-3 ori (cum faceam si pana acum), pun cheia in contact si arata 7/8... sau si mai rau 6/8

N-am apucat inca sa verific cat de mult tine ca n-am curaj sa ii testez limitele (sa nu raman fara benzina)

Intre timp am fost la service in Constanta unde au incercat sa faca o verificare cu Lexia (au fost draguti baietii si m-au lasat sa stau langa masina cat lucrau la ea) dar a naibii cand am ajuns acolo arata plin 8/8 (facusem vreo 4-5 km dupa plin). Cu Lexia nu a iesit nici o eroare si verificarea indicatorului a fost ok. Dar dupa ce am plecat de acolo iar a trecut la 7/8 si apoi rapid la 6/8

A mai patit cineva asa ceva? Aveti vreo idee?

Avatar utilizator
robistan25
pasionat
Mesaje: 537
Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
Localitate: Ploiesti

Probleme afisaj benzina

Mesajde robistan25 » Mie 09-Ian-2008 16:17

Si mie mi s-a intamplat exact acelasi lucru de vreo 2 plinuri incoace. :( Umplu rezervorul pana la buson si dupa ce plec din benzinarie imi arata cu -2 liniute. Eu cred ca e o piesa din instalatia de alimentare cu combustibil. O sa mai studiez problema si masina si cum gasesc ceva o sa postez pe forum. :wink:

Avatar utilizator
robistan25
pasionat
Mesaje: 537
Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
Localitate: Ploiesti

Problema la rezervor

Mesajde robistan25 » Mie 09-Ian-2008 17:22

:? Exact acelasi lucru mi se intampla si mie de vreo 2 plinuri incoace. Este foarte enervant. :( O sa studiez si eu masina cat de curand, cum am putin timp. Eu banuiesc ca ar fi o piesa din instalatia de alimentare (un vacuum, ceva) Cine a rezolvat primul problema, posteaza pe forum solutia. OK ? :wink: Numai bine ! 8)

Avatar utilizator
AngelTero
pasionat
Mesaje: 311
Membru din: Sâm 30-Iun-2007 14:40
Localitate: Craiova

Mesajde AngelTero » Mie 09-Ian-2008 23:30

hm poate de la frig sa o fi luat razna si la mine s a intamplat o singura data o faza aveam 2 liniute la benzina si am pornit masina si mi a indicat 1 dupa 15min de mers indica iar 2 liniute !

Avatar utilizator
robistan25
pasionat
Mesaje: 537
Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
Localitate: Ploiesti

Mesajde robistan25 » Dum 27-Ian-2008 11:18

Si-a revenit buburuza ! :D Era de la frig ! :roll: Am facut plinul zilele astea pana la buson si s-a umplut tot rezervorul. La bord mi-a aratat asa cum trebuie, adica indicatorul de benzina era la maxim si computerul de bord indica ca mai parcurg 740 km. cu benzina din rezervor. Asa imi arata si pana sa vina frigul de luna trecuta. Singura explicatie logica este aceea ca : rezervorul este din material plastic, la ger se contracta, creeaza perna de aer in partea lui superioara si nu se umple tot cu benzina. Acest lucru l-am mai auzit si la cineva care are un VW Passat, numai ca la VW se contracta un furtun care face legatura intre rezervor si buson si nu se umple tot rezervorul. :idea:

Avatar utilizator
AngelTero
pasionat
Mesaje: 311
Membru din: Sâm 30-Iun-2007 14:40
Localitate: Craiova

Mesajde AngelTero » Dum 27-Ian-2008 20:30

wa rezervoru este din plastic? nu are cum

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Dum 27-Ian-2008 23:08

AngelTero scrie:wa rezervoru este din plastic? nu are cum
sa fi sigur ca este din plastic

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 28-Ian-2008 11:02

AngelTero scrie:wa rezervoru este din plastic? nu are cum


De ce nu?... si la BX tot din plastic e si cred ca e mai bine asa.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Lun 28-Ian-2008 19:46

in caz de impact major (situatie in care se ajunge la rezervor) daca rezervorul este din metal, exista riscul aparitiei scanteilor. daca masina este pe benzina, mai adaugi scantei, rezulta explozie. nu cred ca ai vrea asta. mai mult, in situatia in care ceva fire electrice ar ajunge pe rezervor (putin probabil, ce-i drept) ar putea cauza scurt circuit, etc si s-ar putea ajunge din nou la explozie. unde mai pui ca metalul mai rugineste, etc plasticul e mai ok la coroziuni.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Mar 29-Ian-2008 12:18

Da..e plastic..e mult mai bun...Am vazut un documentar, cum le fac, apoi le testeaza la presiune mare, si rezista si la deformari plastice fara sa se perforeze. Sunt foarte rezistente. Nu cred ca mai auzim de rezervoare care curg la masinile moderne.

olaizola
just curious
Mesaje: 22
Membru din: Mie 12-Dec-2007 15:31
Localitate: Ploiesti

Mesajde olaizola » Mie 30-Ian-2008 16:03

Acelasi lucru mi se intampla si mie dar fara a avea vreun efect sau altul frigul, din contra in perioada geroasa chiar nu mi s-a intamplat sa-mi faca vreo figura indicatorul de combustibil. Mie mi-a aparut problema dupa perioada mai rece, trebuia sa alimentez, aveam cam 10 litri motorina si dupa ce am pus 15 litri indicatorul era in aceeasi stare, mai mult dupa vreo 100 km mi-a intrat chiar pe rezerva in conditiile in care in rezervor erau cam 18-20 litri motorina. Acum dupa calculele mele am cam 15 litri motorina si deja indicatorul ma avertizeaza ca am rezevorul gol. Nu-mi dau seama de la ce ar putea fi problema, probabil este stricata sonda de nivel, ma gandesc. Vi s-a intamplat asa ceva?

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Vin 01-Feb-2008 08:58

acelasi lucru ?? adica ce lucru ??

olaizola
just curious
Mesaje: 22
Membru din: Mie 12-Dec-2007 15:31
Localitate: Ploiesti

Mesajde olaizola » Mar 05-Feb-2008 13:36

Aceasi lucru inseamna aceeasi problema care incearca sa o trateze acest topic inceput de cineva cu o problema similara si aici ma refer la indicatorul de combustibil care imi indica eronat.

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Mie 06-Feb-2008 09:10

pai..se vorbea de rezervoare de plastic...ca sunt rezistente...

olaizola
just curious
Mesaje: 22
Membru din: Mie 12-Dec-2007 15:31
Localitate: Ploiesti

Mesajde olaizola » Mie 06-Feb-2008 09:17

Ok cu rezervoarele de plastic. Asa este, dar la mine nu stiu ce se intampla cu indicatorul de combustibil. Nu-mi mai indica corect si incercam sa aflu daca ati avut cumva aceeasi problema, dar nu din vina frigului.


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot