HELP ME !! sa ma hotarasc sa cumpar C5 HDI

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Mie 30-Ian-2008 00:43

nicum scrie:
cosmin_bogdan_s scrie:Nu este chiar lenes, dar intr-adevar si pe mine m-a surprin prima data cand am condus-o. Are o usoara latenta la turatii mici pana isi urneste caii. De altfel, raportul P/greutate nu fantastic. Trebuie sa te obisnuiesti vreo 2 zile cu latenta de care iti vorbeam si sa o tii in turatie peste 2000 la acceleratii.


Se cheama turbo-lag si e prezent mai mult sau mai putin la toate masinile cu turbo. Motorul de 1.6 HDi e submotorizare, la fel ca si ala de 1.8i. Probabil ca au fost introduse din considerente fiscale si de sporire a vinzarilor, pentru cei care vor o masina mare, dar nu au nevoie de un motor corespunzator.

Daca schimbi treptele de viteza la 3000 de ture si nu mergi sub 2000 (unde poti avea consumul minim in parametri normali de functionare a motorului), poti spune ca motorul de 1.6 HDI trage excelent si nu consuma mult (nu-l poti compara cu cel de 2.7 biturbo)!
Passion pour C5

Avatar utilizator
yo3fuu3
simpatizant
Mesaje: 92
Membru din: Vin 01-Iun-2007 09:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde yo3fuu3 » Mie 30-Ian-2008 17:48

eu am avut VW Bora 1.9tdi 101 cp si nu avea probleme cu demarajele la turatii mai mici,sau un surplus rapid de putere atunci cind e nevoie(depasiri de exemplu).
C5 2 din 2005 1.6hdi 9hz

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 30-Ian-2008 19:07

doar ca e motor de 1,9, deci cuplu mai mare si probabil ca vw bora e un pic mai usor
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
yo3fuu3
simpatizant
Mesaje: 92
Membru din: Vin 01-Iun-2007 09:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde yo3fuu3 » Joi 31-Ian-2008 11:05

cuplu era tot de 240Nm,greutatea era un pic mai mica,dar cred ca nu asta conta cel mai mult.poate constructia cutiei de vitezei si a volantei...
C5 2 din 2005 1.6hdi 9hz

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 31-Ian-2008 17:20

nu am fisele tehnice, dar nu conteaza numai cuplul maxim, ci si linia de cuplu. mi se pare imposibil ca un motor de 1,6 sa aiba aceeasi linie de cuplu cu un 1,9. 1,9 va beneficia de 90% din cuplu de pe la 1800 rpm (poate si mai repede) pe cand un 1,6 va avea acelasi cuplu de la turatii mai mari
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Joi 31-Ian-2008 22:14

Cuplul maxim la 1.6 HDI este la 1800 rotatii! Dar am avut un C5 I de 2.0 HDI, tot cu 110CP, si, totusi mi se pare mai vioi cel de 1.6, si consuma si mai putin! Asa ca nu prea s-ar putea spune ca e un motor prost sau subdimensionat! Cel de 2.0 (110CP) nu-i da masinii decat greutate mai mare si consum!
Passion pour C5

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Vin 01-Feb-2008 13:25

Tocmai m-am intos de la un drum de ~2500km prin tarile civilizate cu C5-ul proaspat achizitionat ( SH - 110.000km ) si pot sa ma declar multumit de motorizare si comportamentul masinii.

Parerea mea este ca motorul 1.6HDI FAP este o alegere buna pentru cei care nu doresc sa-si schimbe cauciucurile foarte des sau sa fie primii pe sosea si sa plateasca taxe mari.

Inainte am avut Ford Mondeo cu motor 1,8 benzina 110CP.
Comportarea C5-ului este mult mai buna decat la Mondeo: izolare fonica superioara, confort, stabilitate, etc... iar in final consumul mic fac din C5-II 1,6HDI o achizitie inspirata.

p.s.

Incep sa ma obisnuiesc sa fac 1000km cu un 60l de motorina la drum lung
:wink:

Luc.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Vin 01-Feb-2008 14:52

Imagine

cosmin_bogdan_s
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
Localitate: Bucuresti

Dinnou la topic

Mesajde cosmin_bogdan_s » Joi 07-Feb-2008 12:01

Reintorcandu-ne la topic.
Asta este masina. Nimic mai mult, nimic mai putin. O masina in care sa coducit total altfel. Relaxat chiar si in aglomeratie.

http://youtube.com/watch?v=PJHeHR2HVEc&feature=related

FAP
http://youtube.com/watch?v=9gAJGFEI-Qc

NCap. Aici vedeti mai multe modele: Citroen -C5, C6, Ford -Mondeo, BMW- Seria 5, Seria 3, un Merc, Alfa -159, Peugeot - 407, un Saab, Chevrolet - Aveo, Dacia -Logan, Renault - nu mai stiu cum sn modelul si altele.
http://youtube.com/watch?v=-F1U2dUIQPA


Si noul C5
http://youtube.com/watch?v=qpCNhEvBO3E&feature=related

Am vazut o reclama la C5 cu un cuplu care merge cu masina (C5) prin oras. Liniste si pace. Nimeni pe strazi. Woow, asa da oras. Cand se dau jos din masina, jungla. Aglomeratie mare. Suindu-se dinnou in masina constata iar linistea de dinainte.
Intr-adevar acesta este Citroen C5. Un vis devenit realitate.


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV